×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » CTR و چگونگی افزایش آن در تبلیغات ویدئویی
12 دسامبر 2020

CTR و چگونگی افزایش آن در تبلیغات ویدئویی

فوتبالیستی را تصور کنید که در یک ضد حمله سریع ، با دریبل های فراوان و بازی های نمایشی ، توانسته است به هجده قدم وارد شود و لحظه ای رویایی برای او اتفاق افتاد. اکنون فقط او و دروازه بان بدون مدافع یا بازیکن دیگر باقی مانده اند. این وضعیت دقیقاً همان تبلیغاتی است که با انتخاب بستر تبلیغاتی مناسب و استفاده از جدیدترین روش ها ، مخاطب را ترغیب کرده است که تبلیغ خود را ببیند. تا زمان رسیدن گل ، چند حرکت مهم دیگر وجود دارد ، برخی از آنها می توانند تمام دردسرها و هزینه ها را جبران یا از بین ببرند ، و این چند حرکت با CTR اندازه گیری می شوند.

نرخ کلیک یا (CTR (Click Through Rate چیست؟

یکی از معیارهایی که در دنیای تبلیغات امروزی برای سنجش تأثیر آگهی استفاده می شود CTR (نرخ کلیک از طریق) است. این شاخص تعداد کلیک (بعد از مشاهده آگهی برای استفاده از محصول یا بارگیری برنامه و غیره) را در رابطه با تعداد کل تبلیغات تحویل شده به مخاطب اندازه گیری می کند. امروزه ویدئوها بالاترین CTR را در بین انواع تبلیغات دارند. CTR ، نسبت به تمام تلاش های شما برای گلزنی ، تعداد گلهایی را که می توانید در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان به ثمر برسانید ، محاسبه می کند.

افزایش CTR برای تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن های موبایل

با توجه به این یادداشت ، ما می خواهیم با شما همکاری کنیم تا دو روش ساده برای افزایش CTR تبلیغات ویدیویی در برنامه های تلفن همراه را کشف کنیم. در واقع ، ما می خواهیم به شما کمک کنیم آخرین اقدامات مهم را به درستی انجام دهید و به هدف خود برسید.
طبق آمار ، آن دسته از تبلیغات ویدیویی که می توانند بیشترین استفاده را از تصویر و متن داشته و کمترین استفاده را از عناصر صوتی و صوتی داشته باشند ، تا ۷۰٪ CTR بیشتر دارند. به عبارت دیگر ، بیشتر کاربران موبایل تلفن های همراه خود را به سکوت تغییر می دهند و تماشای فیلم بدون گوش دادن به صدا را ترجیح می دهند.
روش دوم برای افزایش CTR یک تبلیغ ، نمایش یک دستگاه تلفن همراه در تبلیغ است. این می تواند CTR شما را تا ۳۸٪ افزایش دهد. این بدان معناست که با انجام این ترفند ساده می توانید بعد از دیدن تبلیغ خود مخاطبان بیشتری را ترغیب کنید که از محصول شما استفاده کنند.

از این نکته غافل نشوید که این نکات فقط به منظور موثرتر بودن است و خلاقیت در تولید ویدئو ، بهمراه کیفیت و جذابیت آن ، از عوامل اصلی موفقیت در تبلیغات است.
باشه! وقت آن است که برخی تغییرات ساده و کوچک را ایجاد کنید و امتیازات را جمع کنید ، این شما هستید و این دروازه است!

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *