×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » کوپن های تخفیف چه نقشی در خریدهای موبایلی دارند؟
28 نوامبر 2020

کوپن های تخفیف چه نقشی در خریدهای موبایلی دارند؟

آیا تا به حال در تجارت خود به این فکر کرده اید که مشتری از همان ابتدای آگاهی از برند خود تا خرید از شما باید در کدام مسیر گام بردارد؟ آیا تاکنون نقش کدهای تخفیف در خرید موبایل را بررسی کرده اید؟ این مسیر در دنیای بازاریابی Customer Journey نام دارد. سفر مشتری فرایندی است که در طی آن کاربران به اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات جدید می رسند و پس از ارزیابی ، آن را خریداری می کنند. مراحل اصلی سفر مشتری شامل ۳ مورد زیر است:

اطلاع
توجه
تصمیم گیری

کاربران در هر مرحله الگوی رفتاری خاصی دارند. تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل سفرهای مشتری به شما کمک می کند تا مناسب ترین استراتژی بازاریابی را در هر مرحله بیاندیشید. به عنوان مثال ، هرگز نباید از کسانی که کاملاً محصول شما را نمی دانند و کسانی که قبلاً به محل خرید نزدیک شده اند ، از همان استراتژی استفاده کنید. در این پست ، ما در مورد نقش موثر کوپن و تخفیف در سفر مشتری تلفن همراه صحبت خواهیم کرد.

کد تخفیف چه نقشی در سفر تلفن همراه مشتری دارد؟

کد تخفیف در خریدهای موبایلی و نقش موثر آن در گسترش خرید غیرحضوری

طبق مطالعه جدید گروه مشاوره RP ، اکثر کاربران (۶۷٪) احتمال خرید از فروشگاههایی که تخفیف موبایل ارائه می دهند بیشتر است. با وجود این آمار ، تنها ۴۰٪ از خرده فروشان و مارک ها تأیید کردند که کد تخفیف خرید موبایل را به عنوان بخشی از خریدهای درون برنامه ای مشاهده کرده اند.

استفاده از تلفن های هوشمند و بنابراین برنامه های تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است. امروزه اهمیت داشتن برنامه های موبایلی از هیچ مشاغل پوشیده نیست. کاربر آنلاین امروز به دنبال ساده ترین راه های خرید آنلاین است و از آنجا که تلفن های همراه همیشه در دسترس هستند ، بهترین راه استفاده از برنامه های تلفن همراه است. تحقیقات موسسه نشان داد که درصد خریدهای تلفن همراه همچنان در حال رشد است. براساس این مطالعه ، ۴۱٪ از مشتریان قصد دارند دفعات خرید خود را با استفاده از دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها افزایش دهند. با وجود این آمار قابل توجه ، تنها ۴۱٪ از خرده فروشان قصد دارند تجربه مشتری خود را بهبود بخشند و از طریق تلفن همراه سفر کنند.

بسیاری از مشتریان (۳۴٪) هنوز از تلفن همراه خود برای جستجوی قیمت استفاده می کنند ، در حالی که ۲۸٪ از مشتریان با استفاده از تلفن همراه خود به دنبال پیشنهادات و تخفیف های ویژه هستند. بنابراین نمی توان از نقش م effectiveثر کد تخفیف در خرید موبایل غافل شد.

صاحبان مشاغل خرده فروشی می توانند با طراحی صحیح سفر مشتری و قابلیت های تلفن همراه ، تجربه دوستانه موبایل را ایجاد کنند تا اکثر مشتریانی که از طریق تلفن همراه جستجو می کنند ، به سمت خرید سوق داده شوند. ۶۸٪ از خرده فروشان می گویند که برای مشتریان خود اینترنت همراه ساخته اند. علاوه بر این ، تنها ۴۷٪ از آنها برای مشاغل خود برنامه های تلفن همراه ایجاد کرده اند.

لطفا توجه داشته باشید: حتی اگر کاربران آخرین خریدهای خود را از داخل فروشگاه یا به صورت حضوری انجام دهند ، تحقیقات نشان می دهد وب / برنامه تلفن همراه نقش بسیار مهمی در مدیریت خریدهای مصرف کننده دارد. تصویر زیر نحوه توجه صاحبان مشاغل به تجارب مختلف تلفن همراه را نشان می دهد. این نمودار نشان دهنده سه دسته گسترده است: ۱ – تحرکی که طبق انتظار اجرا شده است ، ۲ – تحرکی که اجرا شده و نیاز به بهبود دارد ، ۳ – تحرکی که صاحبان مشاغل قصد دارند در ۲ سال آینده آن را اجرا کنند.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ایجاد شده بر اساس کد تخفیف در خریدهای موبایلی

جدول زیر نشان می دهد که کدام ویژگی ها و قابلیت های تلفن همراه برای مشتریان مهمترین است. براساس این مطالعه ، مهمترین ویژگی برای کاربران تلفن همراه در دسترس بودن / در دسترس بودن محصول ، اطلاعات مربوط به محصول ، خدمات مشتری ، کوپن و تخفیف و وفاداری / پاداش است.

پیشرفت فناوری تحت تاثیر کد تخفیف در خریدهای موبایلی

با افزایش استفاده از تلفن های همراه و برنامه های موبایل در سال های اخیر ، پیشرفت چشمگیری در ترکیب فن آوری های جدید برای هدایت بهتر مشتری در سفر به سمت وی ​​مشاهده کرده ایم. روش هایی وجود دارد که مشتریان سیار را که از نظر جسمی وارد فروشگاه می شوند ، شناسایی می کند. ۶۱٪ از خرده فروشان قصد دارند از فناوری جدید برای کمک و راهنمایی کاربران تلفن همراه که می خواهند در فروشگاه ها خرید کنند استفاده کنند ، اما تنها ۳۹٪ از خریداران دستگاه های تلفن همراه را ابزاری برای شخصی سازی خریدهای خود می دانند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *