×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » چگونگی بازاریابی در موقعیت مکانی خود
16 دسامبر 2020

چگونگی بازاریابی در موقعیت مکانی خود

این مقاله اهمیت بازاریابی مبتنی بر سایت را بررسی می کند و راه های موفقیت در این بازار را ارائه می دهد.

امروزه تلفن های همراه در جهان پیرامون ما متحرک هستند و دنیای دیجیتال به مقیاسی تغییر کرده است که سیگنال ها نمی توانند آن را حفظ کنند. تجربه ساده و آسان استفاده از تلفن همراه ، انتظارات مشتریان را تغییر داد و این تأثیر مهمی در روابط آنها و مارک های مورد حمایت آنها داشت. امروزه ، به دلیل تنوع گسترده و همچنین تعداد زیاد کاربران تلفن همراه ، صاحبان مشاغل معتقدند که با داشتن روشی قدرتمند برای افزایش نرخ مشتری می توانند موفق شوند. و نام آنها طبق یک نظرسنجی آنلاین ، ۸۳٪ از مصرف کنندگان می خواهند تجربه ای با مارک های مختلف داشته باشند. از طرف دیگر ، بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند تبلیغات بازاریابی که دریافت می کنند و مشاغل مختلف در دستگاه های تلفن همراهشان برای آنها مهم و مفید نیست.

بازاریابی فروش سایت از طریق سازمان یافته و تخصصی این مشکل را برطرف می کند و شرکت هایی که از سایت های اطلاع رسانی مشتری برای بازاریابی مارک خود به عنوان یکی از بهترین فرصت های ایجاد مشتری واقعی و ماندگار با ارائه خدمات مرتبط استفاده نمی کنند تاریخ. و در مخاطب ارزش خود را از دست می دهند.

بنابراین ، در این مقاله ، ما به اهمیت بازاریابی مبتنی بر سایت خواهیم پرداخت و همچنین نکاتی را برای دستیابی به یک موفقیت مبتنی بر بازار ارائه خواهیم کرد.

بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی چیست؟

بازاریابی در سایت یک راهنمای بازاریابی مستقیم است که برای اطلاع کاربران در مورد مشاغل نزدیک ، مکان دستگاه های تلفن همراه را به کاربران می فروشد. اساساً ، بازاریابی مبتنی بر سایت به معنای گرفتن اطلاعات از پایگاه مشتری هر سایت و سپس استفاده از این اطلاعات برای ایجاد تجربه مرتبط تر ، پاسخگو و با ارزش تر است.

تبلیغات همچنین فروش مبتنی بر مکان دارند و عناصر تبلیغاتی مانند بیلبوردها در مکان هایی قرار می گیرند که تأثیر قابل توجهی بر مخاطب دارند. اخیراً ، بازاریابی مبتنی بر سایت بینندگان را با شماره های دیجیتال و تبلیغات آنلاین و محتوای داخلی در سایت های خود راه اندازی کرده است. مثلا:

  • ارسال ایمیل های تبلیغاتی ویژه به مشتریان این امکان را می دهد تا پیامی را که نشان دهنده یک بنر در فروشگاه مجاور است ، دریافت کنند.
  • با ارسال Push Notification هنگام نزدیک شدن به کافی شاپ ، مردم را به نوشیدن یک فنجان قهوه ترغیب کنید.
    ما …

به طور کلی ، بازاریابی مبتنی بر سایت نه تنها به مکان افراد بلکه فعالیت های مدل سازی افراد نیز متمرکز است. افراد معمولاً مجموعه ای از رفتارها را در یک مکان خاص مشخص انجام می دهند. تشخیص اینکه این رفتارهای بازاریابی به بازاریابان کمک می کند تبلیغات خود را در مکان و زمان مناسب به افراد مناسب نشان دهند و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارند.

به دلیل بودجه اختصاص داده شده به بازاریابی تلفنی در سال ۲۰۱۶ ، بازاریابی در بازار مبتنی بر تلفن همراه می تواند فرصت های جدید و بیشتری را برای بازاریابی ایجاد کند ، به ویژه اگر درست انجام شود. انتخاب روش ها و زمان مناسب برای بازاریابی مبتنی بر سایت از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اگر به اشتباه انجام شود ، نام تجاری را لکه دار می کند و علاقه مشتری به آن را کاهش می دهد.

بازاریابی سایت به کاربران نیاز دارد تا موقعیت خود را در بازار ارائه دهند ، که اغلب برای افرادی که سایت را ردیابی می کنند ایده آل نیست. به عنوان مثال ، برنامه Uber اخیراً راه اندازی شده است که هدف آن ردیابی وضعیت کاربرانش از زمانی است که پنج دقیقه بعد از سفر درخواست سفر می کنند یا برنامه باز یا بسته می شود و خدمات بهتری ارائه می دهد. این باعث پاسخ ضعیف کاربر شد. زیرا مشتریان نگران تصمیم شرکت برای بررسی وضعیت خود بودند.

تلفن های هوشمند بزرگترین پایگاه داده مراکز اطلاعاتی برای مصرف کنندگان در انواع مختلف هستند. اگرچه این دستگاه در هر دو دستگاه Android و iPhone موجود است ، اما برای کسانی که از آن استفاده می کنند این امکان وجود دارد. فقط به این دلیل که کاربران اجازه دسترسی به تلفن های خود را دارند ، به این معنی نیست که شما می توانید از مکان آنها استفاده کنید. زیرا آنها می توانند برای هر برنامه ای برنامه ریزی کنند چه اطلاعات مکانی را وارد کنند یا نه.

قبل از شروع این روش بازاریابی ، بیشتر در مورد چگونگی و زمان پیگیری مخاطب خود فکر کنید تا بتوانید به آنها انگیزه دهید تا سایت خود را اداره کنند. البته بهتر است به این سوال پاسخ داده شود ، در چه شرایطی ، اگر مخاطب هستید ، تحت چه شرایطی به برند اجازه می دهید وضعیت شما را ببیند و این شرایط را آماده کند.

چرا بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی مهم است؟

طبق گزارش جدید IA / Kelsey Industry Watch ، درآمد در محل از ۱۲٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ به ۳۲٫۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ افزایش خواهد یافت.

بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی

همچنین ، طبق تحقیقات انجام شده توسط گوگل ، ۳۳٪ از جستجوهای تلفن همراه به صورت محلی یافت می شود و میزان جستجوی تلفن همراه ۵۰٪ سریعتر از سایر جستجوها در حال رشد است

طبق مطالعه از بازاریابان از انواع مختلفی ، ۷۵٪ از آنها بازاریابی مبتنی بر مکان را یکی از مهمترین عوامل موفقیت خود در سال ۲۰۱۶ می دانند.

بنابراین ، بر اساس طیف گسترده ای از افراد موجود در اینترنت و همچنین آماری که در بالا ذکر شد ، تبلیغات موبایل مبتنی بر سایت یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای هر ژانر است. زیرا با کمک این بازاریابی می توانید موارد تبلیغاتی خود را در بهترین زمان و با توجه به موقعیت فیزیکی آنها به مشتریان نشان دهید.

۶ توصیه برای داشتن یک بازاریابی موفق مبتنی بر موقعیت مکانی

علی رغم آنچه در گذشته گفته شد ، کمبود خریدار اصلی ترین نگرانی بازاریابان در مورد ایجاد و استقرار سایت ها است که بی میلی زیادی را به دنبال دارد. خریداران بازار از این نوع بازاریابی استفاده می کنند. اما اگر بازاریابی مبتنی بر سایت با رضایت خریدار انجام شود ، می تواند ارتباط شما را با خریدار و فروشنده افزایش دهد. این موارد ممکن است برای موفقیت بیشتر در بازاریابی مبتنی بر سایت مفید باشد.

  1. اول به فکر مشتریان خود باشید نه به فکر فروش محصولات.

    هیچ مشتری نمی خواهد تبلیغات آزار دهنده را با بیش از حد اعلان های فشار برای تعویض با سایت خود دریافت کند. در بازاریابی مبتنی بر سایت ، همیشه باید به این فکر کنید که چگونه با کمک سایت یک تجربه خوب و ارزشمند برای مشتریان خود بسازید. پاسخ این است که به مشتریان خود اجازه دهید کنترل کنند و به آنها اجازه دهند تصمیم بگیرند اعلان های فشاری را بپذیرند و به GPS دسترسی پیدا کنند. به آنها اجازه دهید تصمیم بگیرند که پیام یا اطلاعیه شما را در کجا و چه زمانی دریافت کنند.

    به عنوان یک بازاریاب ، می توانید دقیقاً به مشتریان خود یاد بگیرید که چه کاری انجام می دهید و چگونه از طریق پیام ها و تبلیغات خود به آنها در زمینه مشکلاتی که با آنها روبرو هستند ، کمک کنید. بله ، باید مراقب باشید که چه تعداد پیام برای مشتریان خود ارسال می کنید. نادیده گرفتن حریم خصوصی مشتری یا بمباران مشتری های وی با پیام های زیاد ، رویکرد فریبنده ای در فعالیت های بازاریابی داخلی است و ممکن است منجر به این شود که مشتری جدید پیدا نکنید یا اول از دست دهید. . هرچه اطلاعات بیشتری در مورد نیازهای مشتریان خود داشته باشید ، می توانید چیزهای بیشتری برای آنها تولید کنید و اعتماد و وفاداری آنها را جلب کنید.

    به عنوان مثال ، اگر یکی از مشتریان شما به شعبه تجارت شما نزدیک بود ؛ می توانید به جای نشان دادن تبلیغ به آنها یا ارائه کوپن تخفیف ، نقشه ای از مکان دقیق آنها یا یک ویدیوی خوب مربوط به سایتشان برای آنها ارسال کنید. فردی که به مرور زمان با یک مارک تجاری درگیر است این امکان را دارد که در نهایت مشتری وفادار شما شود. (آخرین نسخه اندروید ، Android Oreo ، وضوح نمایشگر را در مقایسه با Android های قبلی تغییر داده است.)

  2. نگاه بلندمدت داشته باشید و مخاطبان خود را از طریق کانال‌های دیگر بازاریابی تحریک کنید.

    انتظار نداشته باشید که مشتریان شما بخواهند سایت خود را از ابتدا ارائه دهند. شما باید مشتریان خود را از سیستم عامل های دیگر رسانه های اجتماعی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی پیامکی ، تبلیغات به فروشگاه ها و غیره بیاورید و سپس آنها را تشویق کنید که وضعیت خود را بیان کنند.

  3.  به مشتریان خود تسهیلات ارائه دهید.

    برای سهولت در مشتریان خود از بازاریابی مبتنی بر سایت استفاده کنید. Foursquare یکی از پیشگامان استفاده از وضعیت کاربران خود است و می تواند برای افرادی که در طول روز به مکان های مختلف سفر می کنند جذاب باشد. کاربران این کتابفروشی نظرات خود را پس از اینکه شما به هر مکانی رفتید و در صورت لزوم عکس بارگذاری کردید ، ارسال می کنند. دوستان آنها خدماتی را که از آنجا دریافت کرده اند دیدند و از تجربیاتشان آموختند. با استفاده از این اطلاعات ، Foursquare پس از ورود به یک دسته خاص ، مهمترین محلات را برای اعلان به کاربر معرفی می کند. به این ترتیب ، همه کاربران می توانند از اطلاعات مفیدی که سایر کاربران ایجاد کرده اند استفاده کنند و این ایده ها به عنوان مکان مهمی در اختیار وی قرار می گیرند.

    علاوه بر این سرویس ها و استفاده از گیمیفیکیشن ، Foursquare اطلاعات اضافی دیگری به نام Swarm نیز ارائه می دهد که کاربران می توانند پس از ورود به هر مکان بررسی کنند و می توانند همچنین دوستانشان رویدادهای مرتبط با این کاربران را دنبال می کنند. این اپلیکیشن توانست بستر مناسبی برای تبلیغات بر اساس سطح تجارت فراهم کند. در حال حاضر ، بسیاری از رستوران ها و رستوران ها برای هر Check I تخفیف های ویژه ای در نظر می گیرند یا در به حداکثر رساندن شماره Check In تخفیف دریافت می کنند.

    به عنوان مثال دیگر ، استارباکس به طور موثری کاربران را به کار می گیرد تا به یکی از فروشگاه های خود در سراسر شهر نزدیک شوند ، به آنها اجازه می دهد تا سریع سفارش دهند یا به عادت های قدیمی خود برسند. کاربران قبل از رسیدن به فروشگاه. آنها قهوه مورد علاقه خود را با قیمت ویژه ارائه می دهند. در واقع ، استارباکس با کمک بازاریابی در محل ، علاوه بر تشویق مشتریان خود برای رفتن به فروشگاه های استارباکس ، مکان های ویژه ای را به آنها پیشنهاد می دهد و این یک بازی دو بازیه است برای استارباکس و مشتریانش.

    بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی

  4. به کاربران خود در مراحل مختلف حضور در یک مکان پیام ارسال کنید.

    بیشتر بازاریابان فکر می کنند که بازاریابی مبتنی بر مکان باید هنگام ورود به سایتی برای کاربران پیام ارسال کند. با این حال ، در برخی موارد ممکن است زمان های دیگری نیز وجود داشته باشد ، مانند اینکه کاربر سایتی را ترک کرده باشد ، یا اگر کاربر بیش از یک ساعت در مکانی بوده است ، یک مکان برای مدت طولانی ، به عنوان مثال دو ماه. ، زمان های بهتر برای ارسال پیام مبتنی بر مکان.

  5. از بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی برای موفقیت سایر کانال‌های تبلیغاتی خود استفاده کنید.

    درگیر کردن برخی از کاربران در استراتژی های بازاریابی مبتنی بر بازار می تواند بهانه خوبی برای ادغام کانال های تبلیغاتی شما باشد. شما می توانید با استفاده از عکس با استفاده از افراد در آدرس کسب و کار خود در اینستاگرام ، یا توسط با استفاده از ایده های خود در مورد چهار ضلعی و سایر مشاغل لیست محلی.

  6. آزمایش و تکرار کنید.

    فقط باید در مورد کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید. پاسخی که برای یک نوع جواب می دهد ممکن است برای نوع دیگر مفید نباشد.

    شما برای موفقیت در مشاغل وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید و باید روش های مختلفی را براساس نتایج آنها امتحان کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

    همچنین ، به دلیل اینکه دنیای بازاریابی موبایلی دنیای تغییر سریع است ؛ نتایجی که دیروز از بازاریابی خود به دست آوردید ممکن است برای بازاریابی فعلی شما مرتبط نباشد. بنابراین ، شما همیشه باید بازاریابی خود را براساس اطلاعاتی که در هر زمان دریافت می کنید تنظیم کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *