×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » چگونه رایگان ۱۰۰۰ فالوئر اول اینستاگرام خود را جذب کنید؟
21 دسامبر 2020

چگونه رایگان ۱۰۰۰ فالوئر اول اینستاگرام خود را جذب کنید؟

نمایه اینستاگرام خود را بهینه کنید.

پروفایل اینستاگرام خود را بسازید تا مخاطبان شما را بشناسند و شما باید دلیلی داشته باشید که آنها را در پروفایل خود دنبال کنید. نام کاربری خود را به عنوان نام تجاری خود انتخاب کنید. اگر نام تجاری شما از قبل انتخاب شده است ، باید نام تجاری خود را در ابتدای نام کاربری خود قرار دهید و برخی کلمات را اضافه کنید تا جستجو برای افراد آسان تر شود. نام کامل نام تجاری خود را در قسمت Name تایپ کنید. بعد ، شما باید حساب کاربری خود را عمومی کنید. برای انجام این کار در قسمت Options ، باید گزینه private را غیرفعال کنید. در مرحله بعدی باید یک تصویر مناسب برای پروفایل خود انتخاب کنید. این تصویر باید با تصاویر موجود در سایر حساب های شبکه های اجتماعی کسب و کار شما مطابقت داشته باشد ، معمولاً آرم مارک انتخاب می شود. در مرحله بعد ، شما باید بخش بیو را تکمیل کنید و در مورد کسب و کار خود ، اینکه چه فعالیت هایی انجام می دهید و اینکه چرا مردم باید شما را دنبال کنند اطلاعاتی ارائه دهید. کردن علاوه بر این ، این تنها شانس شما برای قرار دادن پیوند به وب سایت خود در حساب اینستاگرام خود است. بنابراین از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

برای دیدن پروفایل اکانت اینستاگرام یک برند می‌توانید صفحه تپسل در اینستاگرام را ببینید.

در نهایت نیز باید دریافت نوتیفیکیشن خود را فعال کنید. برای این منظور باید در Option و در قسمت Push Notification Settings، گزینه From everyone را انتخاب کنید تا از تمامی واکنش‌های فالوئرها نسبت به صفحه خود مطلع شوید.

اینستاگرام

یهتر است اکانت اینستاگرام خود را به اکانت توئیتر و فیس‌بوک متصل نکنید. ‌چرا که انواع پست‌هایی که در هرکدام از این شبکه‌های اجتماعی قرار داده می‌شود، باهم تفاوت دارند.


  • نیروی تولید محتوا استخدام کنید.

    برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی‌ کسب‌وکار خود از جمله اینستاگرام نیروهای متخصص استخدام کنید که با قابلیت‌ها و ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی آشنایی داشته باشند.

    کیفیت پست‌ها در اینستاگرام خیلی مهم است. کاربران توئیتر ممکن است چند توئیت بد از سمت شما را نادیده بگیرند؛ اما داشتن یک پست بد در اینستاگرام می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کاربران این رسانه اجتماعی داشته باشد. نیرویی که برای قرار دادن پست در اینستاگرام استخدام می‌کنید باید حداقل با نکات ابتدایی عکاسی و اپلیکیشن‌های ویرایش عکس آشنایی داشته باشد.

    هرچند که خود اپلیکیشن اینستاگرام چند قابلیت ویرایشی در اختیار شما قرار می‌دهد، ولی در اکثر اوقات با این ویرایش‌ها نمی‌توانید یک عکس خیلی باکیفیت و خوب داشته باشید. عکس‌ها باید قبل از قرار گرفتن در صفحه اینستاگرام ‌کسب‌وکار شما در یک یا چند اپلیکیشن ویرایشی، ویرایش شوند.

    همچنین، باید از کارمندان خود بخواهید که عکس‌هایی‌ که مرتبط با کسب‌وکار شما دارند را در اختیار این تیم قرار دهند تا از این تصاویر نیز استفاده کنند.

  • شروع به پست گذاشتن در اینستاگرام کنید.

    پس از آنکه پروفایل اینستاگرام خود را به‌خوبی تنظیم کردید و بسته به اندازه کسب‌وکار خود یک‌ یا چند نیروی متخصص در زمینه رسانه‌های اجتماعی استخدام کردید، وقت آن است که در صفحه خود پست بگذارید.

    برای شروع ابتدا اینفوگرافیک راهنمای سایز تصاویر و ویدئو در اینستاگرام را ببینید تا با قوانین پست‌ها در رسانه‌های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام آشنا شوید. قبل از آنکه بخواهید برای اکانت اینستاگرام کسب‌وکار خود بازاریابی کنید، باید در آن چندین پست قرار دهید تا کاربران هنگامی که به صفحه اینستاگرام شما مراجعه کردند، حس کنند که شما به‌طور مرتب و متداول در صفحه خود پست قرار می‌دهید.

    برای قرار دادن پست‌ها باید personaهای مناسبی برای مخاطبان خود ترسیم کنید و با توجه به آن‌ها محتوا تولید کنید.

    برای آشنایی با مفهوم persona کتاب الکترونیک چرا دیجیتال مارکتینگ را بخوانید.

    کتاب الکترونیکی دیجیتال مارکتینگ

    برای قرار دادن پست‌های خود در صفحه اینستاگرام باید برنامه‌ریزی زمانی داشته باشید. پیدا کردن زمان مناسب برای قرار دادن پست‌ها نیاز به تمرین و تکرار دارد ؛ اما به‌طور کلی چون کاربران اینستاگرام بیشتر از موبایل استفاده می‌کنند؛ بنابراین، در هر زمان و مکانی می‌توانند اینستاگرام خود را چک کنند و این کار را بیشتر در زمان‌های غیر کاری انجام می‌دهند.

  • ‌کپشن‌های دلپذیر و ارزشمند برای‌ به اشتراک‌گذاری بنویسید.

    شاید عکس‌ها و ویدئوها مهم‌ترین ارکان یک پست در اینستاگرام به حساب آیند؛ اما نباید نقش کپشن‌ها را در پست‌ها نادیده گرفت. به کمک کپشن‌ها می‌توانید به پست‌های خود قابلیت به اشتراک‌‌گذاری بیشتر توسط مخاطبان را دهید و این امر باعث می‌شود که برند شما بیشتر دیده شود.

    قابلیت های بیزینس پروفایل اینستاگرام را در کالج تپسل بخوانید

    همچنین می‌توانید در کپشن پست‌های خود از مخاطبانتان یک سوال بپرسید و آن‌ها را به انجام دادن فعالیتی تشویق کنید. با این کار واکنش مخاطبانتان نسبت به پست‌های شما بیشتر می‌شود.

  • از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید.

    اگر در پست‌های اینستاگرام خود از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید، ممکن است پست‌هایتان در اختیار افراد بیشتری به غیر از دنبال‌کنندگان شما قرار گیرد، پس باید هوشمندانه از هشتگ‌ها استفاده کنید. در پست‌های خود حداکثر از ۳۰ هشتگ استفاده کنید ولی سعی کنید هشتگ‌های ترند روز و مرتبط با صنعت خود پیدا کنید.

    اینستاگرام

    یکی از راه‌های مناسب برای پیدا کردن هشتگ‌های مرتبط، جست‌وجوی آن‌ها از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام است.

    پس از آنکه تعداد قابل قبولی فالوئر رایگان در اینستاگرام پیدا کردید، می‌توانید خودتان هشتگ بسازید و در پست‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. این هشتگ‌ها می‌تواند نام برند شما و یا هر چیزی که مرتبط با شعار شما است، باشد. این کار باعث می‌شود که برند شما در اینستاگرام حضور فعال‌تری داشته باشد.

    توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید نام برند خود را به‌عنوان هشتگ اصلی صفحه انتخاب کنید، آن را در تمام پست‌های خود قرار دهید. اینستاگرام به‌تازگی ویژگی‌ فالو کردن پست‌ها را هم به قابلیت‌های خود افزوده است و این، اهمیت استفاده از هشتگ‌های متناسب را دوچندان می‌کند.

  • با سایر کاربران از جمله فالوور های خود در تعامل باشید.

    با سایر کاربران اینستاگرام به‌خصوص فالوئر های خود در ارتباط باشید و حتی فالوئر های خود را فالو کنید و پست‌های آن‌ها را لایک کنید. همچنین، به کامنت‌هایی که زیر پست‌های شما قرار داده می‌شوند، پاسخ دهید. این کار میزان اهمیت شما به فالوئر هایتان را نمایش می‌دهد.

    شما حتی می‌توانید با کاربرانی که فالوئر های مشابه شما دارند، در ارتباط باشید و گاهی‌های آن‌ها را تبلیغ کنید و آن‌ها نیز پست‌های شما را تبلیغ کنند.

    توجه داشته باشید استفاده از این راهکار تا حد زیادی به استراتژی‌ حضور در شبکه‌های اجتماعی مربوط است. ممکن است ترجیح برند شما این باشد که به فالو کردن اکانت‌های شخصی و یا هر برندی به‌جز برندهای همکار خود نپردازد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *