×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » چطور ایمیل مارکتینگ مناسبی داشته باشیم؟
25 نوامبر 2020

چطور ایمیل مارکتینگ مناسبی داشته باشیم؟

امروزه ، بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری بسیار موثر است که می تواند مخاطبان شما را تشویق کند و منجر به تولید کیفیت بالا شود.

ایمیل مارکتینگ روز به روز در حال رشد است. جیمیل به تنهایی ۱ میلیارد کاربر دارد و طبق پیش بینی ها ، تا سال ۲۰۲۰ ، این تعداد از ۳ میلیارد نفر خواهد گذشت.

بازاریابی از طریق پست الکترونیکی دشوارتر شده و رقابت شدیدتر می شود. در عین حال ، بازاریابان ایمیل که با استراتژی های مختلف بازاریابی از طریق ایمیل آشنایی دارند ، برنده خواهند شد.

در این مقاله ، ما در مورد آینده بازاریابی از طریق ایمیل و چشم انداز بازاریابی از طریق ایمیل در سال ۲۰۱۸ توضیح خواهیم داد. در آخر ، ما در مورد ۱۱ استراتژی برای رشد و بهبود بازاریابی ایمیل در سال ۲۰۱۸ بحث خواهیم کرد.

ایمیل مارکتینگ

مانند هر شکل دیگری از بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی از طریق ایمیل برای حفظ موقعیت خود در میان رقبا ، از شما می خواهد که همیشه روندها و استراتژی های آینده را درک و پیش بینی کنید. در این مقاله ، روند اصلی بازاریابی از طریق ایمیل را در سال جدید بررسی می کنیم و برای حفظ موقعیت خود به رقبا توصیه می کنیم.

به آینده بازاریابی ایمیلی توجه کنید!

هنگام بررسی روند ارتباطات و فناوری ، گاهی اوقات می پرسید که آیا ایمیل به دلیل PM و انتشار فوری اعتبار خود را از دست می دهد؟ نتایج زیر بر اساس آمار منتشر شده توسط emailmolnday است:

دو سوم کارشناسان بازاریابی معتقدند که اهمیت ایمیل در چند سال آینده بسیار مهم خواهد بود. این برآورد نه تنها نشان می دهد که میزان استفاده کاهش یافته است ، بلکه برخی از کارشناسان بازاریابی نیز چشم انداز بازاریابی را در این مسیر می بینند.
۲۰٪ از کارشناسان بازاریابی نیز معتقدند که ایمیل مهم است ، اما هسته اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال نیست.
گروه سوم معتقدند که اصل استفاده از ایمیل حفظ خواهد شد و تغییرات گرافیکی جزئی یا ویژگی های جدیدتر ممکن است اضافه شود.

ایمیل مارکتینگ

در یک نظرسنجی توسط emarsys و WR Digital ، نزدیک به ۸۱٪ از خرده فروشان آنلاین اظهار داشتند که بازاریابی از طریق ایمیل قدرتمندترین ابزار برای جذب مشتری است ، در حالی که ۸۰٪ معتقد بودند که بازاریابی از طریق ایمیل ابزاری اساسی برای حفظ و وفاداری مشتریان است. . البته همه اینها در صورتی امکان پذیر است که مشتری خود نیز متقاضی باشد که ایمیل را دریافت کرده و آدرس ایمیل خود را وارد کند.

۵۳٪ از افراد در بازار محصولاتی را می شناسند که با آنها آشنا هستند از طریق ایمیل.
۲۶٫۲ پس از خواندن ایمیل ، آنها از سایت بازدید کردند.
۲۷٫۱ آنها با خواندن ایمیل ها و درک ویژگی های محصولات مورد علاقه خود ، آنها محصول را بصورت آنلاین خریداری کردند.
ایمیل مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمند است که می تواند مخاطبان را از محصولات یا محتوایی که شما ارائه می دهید آگاه کند. نامه الکترونیکی هرگز از بین نخواهد رفت و همچنین قابلیت استفاده را از دست نخواهد داد. اما دریافت ایمیل مناسب و مدیریت بازاریابی از طریق ایمیل می تواند دشوارتر باشد. اینها برخی تغییرات در بازاریابی ایمیلی است.

محتوای تعاملی:

پیشرفت جدید در روند ارسال ایمیل و بازاریابی از طریق پست الکترونیکی ، استفاده از تکنیک های همراه با برنامه نویسی و کدهای خاص است که می تواند محتوای ایمیل را جذاب و تعاملی کند. در سال های اخیر ، آنچه در طراحی وب سایت اتفاق می افتد و پیشرفت های انجام شده ، خبر از ظهور آن در ایمیل می دهد. این امر بر جذابیت ایمیل های ارسالی تأثیر می گذارد و میزان کلیک را افزایش می دهد. اما باید توجه داشته باشیم که برخی از سرورها قادر به نمایش صحیح این ایمیل ها نسبت به بقیه هستند. بنابراین ، اگر می خواهید از این تکنیک های خاص و جذاب استفاده کنید ، بهتر است سایر گزینه های اضافی را برای مخاطبان استفاده کننده از این خدمات در نظر بگیرید. مراحل بعدی طراحی این سبک از ایمیل را می توان با کمک توسعه دهنده انجام داد. با توجه به وب سایت emailonacid ، می توانید محتوای تعاملی را مستقیماً وارد ایمیل کنید. می توانید موارد زیر را به ایمیل اضافه کنید:

مجموعه عکس پس از چند ثانیه تغییر کرد.
تصویر پویا
پخش کننده ویدیوی HTML5 (البته در ایران به دلیل سرعت اینترنت توصیه می کنیم از این موارد به مقدار زیاد استفاده نکنید)
قسمت جستجو را در ایمیل قرار دهید

  • از شکلک استفاده کنید

    سال آینده روند استفاده از ایمیل به ارتباط مکالمه تغییر خواهد کرد. یک توضیح برای این مشکل در بازاریابی از طریق ایمیل این است که انتظار می رود ایموجی های ایمیل مفیدتر باشند. طبق گفته های appboy ، استفاده از emoji در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به میزان ۷۷٫۵ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این ، استفاده از شکلک ها حتی در ایمیل های ماشه ای مانند ایمیل های خوش آمدگویی یا یادآوری خرید نیز افزایش یافته است (افزایش ۷۰۰ درصدی در سال). در این حالت ، اگر از ترفندهایی که در بین کاربران رایج است استفاده نکنید ، ایمیل های شما مانند معاملات خشک یا ایمیل های خودکار حذف می شوند. بنابراین ، بهتر است صمیمیت را به گیرنده ایمیل اضافه کنید.

    ایمیل مارکتینگ

  • اتوماسیون

    استفاده از ابزارهای خودکار می تواند باعث صرفه جویی در وقت شود و گزینه های زیادی برای مدیریت ایمیل در اختیار شما قرار دهد. استفاده از اتوماسیون یکی از روندهایی است که در سال جدید افزایش خواهد یافت. مخاطبان ایمیل هایی را که به صورت خودکار و بدون شخصی سازی ارسال می شوند دوست ندارند و تأثیر روابط بین فردی را برجسته نمی کنند. اما می دانیم که اتوماسیون به معنای ایمیل خودکار نیست.

    طبق آمار موجود ، در مقایسه با ایمیل های مشابه ارسال شده بدون اتوماسیون ، ایمیل های ارسال شده با استفاده از اتوماسیون دارای نرخ کلیک بیشتر ۱۵۲٪ و نرخ باز شدن ۷۰٪ هستند.

    فقط برای افرادی که آن را می خواهند ایمیل ارسال کنید.

    اگر شخصی از مخاطبان بازاریابی ایمیل شما کمتر درگیر ایمیل شما است ، لطفاً ارسال ایمیل برای او را متوقف کنید. ارسال ایمیل به افرادی که نرخ باز یا کلیک بالاتری از ایمیل های CTA شما دارند ، باعث رونق برند شما می شود. بنابراین ، شما باید این افراد را بجای ارسال ایمیل از طریق ایمیل یا ایجاد یک برنامه بازاریابی ایمیل جداگانه برای آنها ، شناسایی کرده و آنها را تشویق کنید که ایمیل را باز کنند یا روی CTA کلیک کنند.

    در ماژول یادگیری بازاریابی از طریق ایمیل ، اطلاعات دقیق تری ارائه می شود و لیستی تقسیم می شود.

    برای هر ایمیلی که ارسال می کنید یک هدف تعیین کنید.

    اگر برای ایمیلی که ارسال می کنید هدفی نداشته باشید ؛ مخاطبان شما ایمیل مورد نظر را نمی بینند ، بنابراین میزان تعامل آنها با ایمیل شما کاهش می یابد.

  1. ایمیل مارکتینگ

    شما باید برای هر کمپین بازاریابی از طریق ایمیل هدفی تعیین کنید و در جهت رسیدن به آن هدف تلاش کنید.

    هدف از ارسال نامه های الکترونیکی می تواند پر کردن فرم ها توسط مخاطبان باشد ، بنابراین با کمک اطلاعاتی که از آنها دریافت می شود ، می توانید مخاطبان را از نظر رفتار ، مکان ، صنعت و … بررسی کنید و آنها را به دسته های مختلف تقسیم کنید.

    علاوه بر این ، هنگام ارسال ایمیل با هدف ، می توانید فاصله خود را با هدف بیشتر ارزیابی کرده و ببینید آیا بازاریابی از طریق ایمیل مثر است.

    ایمیل مارکتینگ خود را شخصی سازی کنید.

    شخصی سازی یکی از مهمترین و موثرترین تکنیک ها در بازاریابی از طریق ایمیل است. تحقیقات انجام شده توسط hubspot در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد که ایمیل هایی که شخصی سازی می شوند و به عنوان سربرگ ایمیل هر مخاطب مورد استفاده قرار می گیرند ، دارای نرخ کلیک بالاتری هستند.

  2. ایمیل مارکتینگ
  3. ارسال ایمیل از حساب شخصی

    بهتر است ایمیل ها را با استفاده از نام های شخصی ارسال کنید تا گیرنده ایمیل به جای آدرس ایمیل با نام شخص روبرو شود. این باعث می شود گیرنده ایمیل احساس بهتری داشته باشد. زیرا آنها احساس می کنند که با یک شخص واقعی در تعامل هستند و به احتمال زیاد به ایمیل ها پاسخ می دهند.

    سعی کنید در روزهای مختلف هفته ایمیل ارسال کنید.

    باید سعی کنید در روزهای مختلف هفته ایمیل ارسال کنید و ببینید چه روزهایی برای ارسال ایمیل بهتر هستند و نرخ باز و کلیک بالاتری دارند.

    معمولاً در روزهایی که تعداد زیادی ایمیل ارسال می شود ، افراد کمتر به ایمیل های دریافتی توجه می کنند. به عبارت دیگر ، ایمیل های موجود در صندوق ورودی در ایمیل های دیگر گم می شوند. بنابراین ، شما باید این روزها را تعیین کنید و این روزها ایمیل های زیادی ارسال نکنید.

  4. ایمیل مارکتینگ
  5. لطفاً به مخاطبانی که فرم عضویت را پر کرده اند بیشتر توجه کنید.

    هنگامی که شخصی فرم را پر می کند و ایمیل خود را وارد می کند ، اختلافات زیادی با ایمیل شما وجود دارد. زیرا این شخص خودش ایمیل شما را انتخاب کرده است و انجام این کار به شما نشان داده است که می خواهد مطالب شما را بخواند. بنابراین ، لطفاً به چنین مخاطبانی بیشتر توجه کنید.

    ایمیل مارکتینگ

    من قطعاً به مادرم توصیه نمی کنم که در ورزش شرکت کند. از آنجا که انجام این کار به اعتبار و مخاطب اکتسابی شما آسیب می زند ، مخاطب خوب نیست و ممکن است قسمت زیادی از مخاطب اصلاً به ایمیل شما توجه نکنند.

    مخاطبین غیرفعال را شناسایی کرده و آنها را از لیست حذف کنید.

    شما می توانید هرزنامه ای را بدون اطلاع از آن برای مخاطبین خود ارسال کنید. این به این دلیل است که تعریف اسپم با گذشت زمان تغییر کرده است. ایمیل های خاکستری ایمیل هایی هستند که به صورت دسته جمعی ارسال می شوند. از نظر فنی ، اسپم نامیده نمی شود زیرا گیرنده ایمیل اطلاعات خود را به شما ارائه داده است ، اما واقعیت این است که آنها ایمیل شما را دریافت کرده اند. حتی آنها را دریافت کرد. آنها هنوز این کار را نکرده اند. Graymail تعداد زیادی ایمیل است که در واقع هرزنامه است ، نه به دلیل درخواست مستقیم ، بلکه به این دلیل که گیرنده ایمیل را نادیده گرفته و پس از دریافت آن را باز نکرده است.

    وقتی مخاطبی برای اولین بار ایمیل شما را باز نمی کند ، بعید است که متوجه ایمیل بعدی شما شود. اگر به این موضوع توجه نکنید و به ارسال ایمیل ادامه دهید ، روند به روشی ادامه خواهد یافت که حتی اگر پیام خود را در آینده دوباره باز کنید ، احتمال آن کم است.

    بنابراین ، ایمیل های خاکستری ارسال نکنید و ایمیل ها را برای گوش دادن به مخاطبان خود باز نکنید. با ارسال نکردن ایمیل به مخاطبینی که به ایمیل شما علاقه ندارند ، سرعت باز کردن ایمیل افزایش می یابد و اگر به رفتار کاربر توجه کنید ، در آینده سیستم عامل های ایمیل کمتر ایمیل های شما را به عنوان هرزنامه شناسایی می کنند

  6. اگر یکی از مخاطبین شما اشتراک خود را لغو کرد ، نگران نباشید.

    نگران تعداد کمی اشتراک لغو اشتراک نباشید. شما نمی توانید همه بینندگان را راضی کنید ، و لغو اشتراک طبیعی است. لغو اشتراک بهتر از ارسال هرزنامه است.

    با این حال ، اگر تعداد اشتراکت ها افزایش یابد ، باید ایمیل مارکتینگ خود را در نظر بگیرید و مشکل را پیدا کنید و آن را حل کنید.

  7. ایمیل مارکتینگ
  8. اگر سرعت باز کردن ایمیل ها کاهش می یابد ، یک راه حل را در نظر بگیرید.

    اگر سرعت باز کردن ایمیل ها کم باشد ، به این معنی است که انتظارات مخاطبان خود را برآورده نمی کنید ، که ممکن است پیامدهای نامطلوبی برای شما داشته باشد. از بسیاری جهات می توانید میزان باز بودن ایمیل ها را افزایش دهید.

    اگر کارمندان شما هرزنامه را برای شما ارسال می کنند ، لطفاً بازاریابی از طریق ایمیل را متوقف کنید.

    اگر توسط چند نفر اسپم شوید ، مارک و شهرت شما به خطر می افتد و ممکن است سرور ایمیل شما را در لیست سیاه قرار دهد. بنابراین ، در این حالت ، لطفاً تعداد دفعات ارسال ایمیل را کنترل کرده و ارسال را کاهش یا متوقف کنید.

    لطفا به عنوان ایمیل خود توجه کنید.

    عنوان ایمیل عامل مهمی در افزایش میزان مشارکت مخاطبان در ایمیل است.

  9. ایمیل مارکتینگ

یک عنوان خوب باید کوتاه ، جذاب ، شخصی باشد و همچنین باید دارای شکلک باشد. آدرس ایمیل شما باید با محتوای ایمیل مطابقت داشته باشد و نباید بزرگ شود.

بهتر است موضوع ایمیل خود را با فعل شروع کنید. از آنجا که عنوان ایمیل در واقع CTA (فراخوان برای اقدام) است ، در نهایت گیرنده باید اقدام کند. با استفاده از افعال دستور می توان شنونده را به انجام بیشتر فعالیت های مورد نیاز ترغیب کرد.

از شماره ها در عنوان ایمیل استفاده کنید. تعداد می تواند تعداد راه حل های ارائه شده شما ، زمان نوشتن ، کد تخفیف و غیره باشد.

قبل از ارسال ایمیل ، لطفاً عنوان ایمیل را با صدای بلند بخوانید تا ببینید آیا چنین عنوانی وجود دارد که خودتان ایمیل را باز کنید.

فراموش نکنید ، ایمیل از بین نمی رود. با این حال ، گرفتن ایمیل کامل دشوارتر خواهد بود. هر ساله ، توجه مردم به ایمیل های دریافتی و همچنین نرخ کلیک و نرخ بازگشایی کاهش می یابد. اما این بدان معنا نیست که بازاریابی از طریق ایمیل ، بهره وری خود را از دست خواهد داد. این فقط باعث رقابت پذیری فضا می شود. تفاوت در این است که ما به عنوان کارشناسان بازاریابی دیجیتال ، دقیقاً می دانیم که چه می خواهیم و از استراتژی مناسب برای حرکت به جلو استفاده می کنیم. برای جذب مخاطب بیشتر استراتژی های مختلفی را امتحان کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *