×
خانه » دسته‌بندی نشده » چالش ها و موانع موجود برای دیجیتال مارکترها
08 نوامبر 2020

چالش ها و موانع موجود برای دیجیتال مارکترها

نگرانی و استرس مداوم به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی دیجیتالی بازاریابان تبدیل شده است. چالش های موجود در زمینه کار بازاریابی دیجیتال ، فعالان این حوزه استرس های مداوم را درگیر کرده اند ، بنابراین در این مقاله می خواهیم ۷ مورد از بزرگترین عوامل استرس زا در این زمینه را به همراه روش های مقابله با آنها به شما معرفی کنیم. . با ما بمان.

فعالیت در هر شاخه ای از بازاریابی دیجیتال ، با تمام مزایایی که دارد ، یک اشکال اساسی دارد و آن وجود چالش های استرس زا در چنین فعالیت هایی است. چالش های بازاریابی دیجیتال بر زندگی کاری و حتی گاهی زندگی شخصی بازاریابان دیجیتال تأثیر می گذارد و آنها را تحت فشار قرار می دهد. به عنوان مثال ، یک متخصص SEO وقتی سایت مشتری با مشکلی روبرو می شود به خواب می رود تا آن مشکل را برطرف کند و سایت را به حالت قبلی و مناسب خود برگرداند. یا یک بازاریاب شبکه های اجتماعی باید بتواند بالاترین نرخ بازده سهام خود را از چند طریق تعیین کند و در این راه استرس زیادی را تجربه خواهید کرد.

اینها مهمترین چالشها و منابع استرس است که می تواند در فعالیتهای بازاریابی دیجیتال بوجود آید. البته نگران نباشید. علاوه بر هر یک از این چالش ها ، ما راهی برای مقابله با استرسی که آنها ایجاد می کنند ارائه داده ایم تا بتوانیم صلح را به دنیای دیجیتال بازاریابان برگردانیم.

۱ – سنجش شاخص‌ها

سنجش شاخص‌ها

اندازه گیری شاخص ها به خودی خود یک فعالیت استرس زا نیستند ، اما در یکی از دو وضعیت می توانند چالش برانگیز و استرس زا باشند:

اول از همه ، اگر اندازه گیری ویژگی های یک کمپین می تواند باعث استرس شود که شما تمام انرژی و انرژی خود را برای مدت طولانی در یک کمپین صرف خواهید کرد ، از تمام دانش خود برای تکمیل آن و با داشتن بسیاری از متخصصان در مورد آن استفاده کنید. ببینید اما نتیجه دلخواه را کسب نکنید. اگر اندازه گیری خصوصیات این کمپین ، که شما را حتی در بیش از یک شغل تمام وقت درگیر کرده است ، نشان دهد که به اهداف خود نرسیده اید ، احتمالاً تحت استرس هستید.

هضم و درک اینکه علی رغم تلاش ها و بودجه های زیادی که سرمایه گذاری کرده اید ، این کار را انجام نداده اید ، یکی از بزرگترین چالش های بازاریابان دیجیتال است. البته درست است که سنجه ها می توانند به شما در مورد رفتار کاربر ، اثربخشی تبلیغات ، تبلیغات بهینه و غیره بینایی دهند ، اما هنوز هم این مواردی نیستند که شما بدنبال آن بوده اید. فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید بیشتر از دیگران تبعیض قائل شوید. چالش ایجاد استرس زیادی برای بازاریاب های دیجیتال است.

در حالت دوم ، با نتایج اندازه گیری مشکلی نخواهید داشت. چون هیچ معیاری برای اندازه گیری ندارید !! بله ، این یک چیز معمول است و می تواند به عنوان یکی از رایج ترین چالش ها و مشکلاتی که باعث ایجاد استرس در بین بازاریاب های دیجیتال می شود ، تلقی شود.

به عنوان مثال ، ۸۸٪ شرکت ها بازاریابی محتوا را در استراتژی های بازاریابی خود برای ارتقا enhance برند خود گنجانده اند. اما جالب است بدانید که در حدود ۵۷٪ آنها موفقیت خود را در این زمینه با هیچ معیاری سنجیده نمی کنند و موفقیت یا عدم موفقیت خود را در این زمینه به تصادف واگذار می کنند و این امر باعث ایجاد استرس در بازاریابان دیجیتال خواهد شد.

در چنین شرایطی چه باید کرد؟

راه حل چیست؟

از ابتدا نه برای استرس بلکه برای موفقیت آماده شوید. شما باید از ابتدا و هنگام تدوین استراتژی ها بدانید که هدف اصلی مبارزات شما چیست. به دنبال فروش بیشتر هستید؟ آیا می خواهید ویدیوهای شما بازدید بیشتری داشته باشند؟ یا فقط به دنبال تعامل بیشتر با مشتریان خود هستید؟

البته برای دور شدن از استرس بازاریابی دیجیتال ، باید اهداف دیگر کمپین را پس از تعیین هدف و خواسته اصلی خود تعیین کنید. زیرا هدف اصلی همیشه برآورده نمی شود و شما باید بدانید که این کمپین چه مزایای دیگری می تواند برای تجارت شما داشته باشد. همچنین ، تأیید موفقیت یا عدم دستیابی به اهداف کمپین کافی نیست و برای اندازه گیری موفقیت یا عدم موفقیت آن به چندین شاخص دیگر نیز نیاز دارید. بررسی دقیق می تواند فشار و استرس دیجیتال بر بازاریابان را کاهش داده و آنها را کنترل کند.

۲ کمبود یا نبود بودجه

کمبود یا نبود بودجه

دومین موردی که باعث ایجاد استرس در بازاریاب های دیجیتال می شود ، کمبود یا کمبود بودجه است. مطمئناً ، این برای همه ما ، در هر موقعیت شغلی یا حتی در زندگی شخصی استرس آور است ، اما حساسیت این مسئله زمانی چند برابر می شود که شخص یا افرادی از شما انتظار دارند بدون هیچ گونه سرمایه ای (یا با سرمایه اندک) برای آنها درآمد کسب کنید. !

آره! این همان چیزی است که بیشتر کارفرمایان یا مشتریان از بازاریابان دیجیتال انتظار دارند. چنین شرایطی را می توان با این واقعیت مقایسه کرد که اگر توانایی پرداخت هزینه تبلیغات محصول خود را ندارد ، کارفرما می خواهد شما با یک فیلم خانگی به ۱۰ هزار بازدید برسید و آن را در YouTube منتشر کنید. در چنین شرایطی ، با استرس و فشاری که بازاریابان دیجیتال بر دوش خود وارد می کنند ، چه کاری می توان انجام داد؟

راه حل چیست

درست است که نداشتن بودجه کافی دردناک و چالش برانگیز است ، اما دور از ذهن نیست. تعداد شرکت ها یا مشتریانی که دارای مشکلات بودجه هستند بسیار بیشتر از کسانی است که بودجه کافی برای آزمایش و خطا را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل ، برای بازاریابان دیجیتال یافتن راهی برای مقابله با این استرس ضروری است.

در چنین شرایطی مهمترین وظیفه شما که هرگز مجاز به نقض آن نیستید واقع بینانه بودن است. از همان ابتدا به کارفرما بگویید که کدام یک از انتظارات او منطقی و مطابق با بودجه ای است که برای کار اختصاص داده است. به او واضح بگویید که با X تومان می تواند به موفقیت Y برسد ، نه بیشتر و نه کمتر.

اغلب اتفاق می افتد که بازاریابان دیجیتال بودجه کمی را برای مشاغل بزرگ در زمان استخدام و افزایش شانس خود ارائه می دهند. در چنین شرایطی ، بسته به دانش کارفرما از اصول بازاریابی دیجیتال ، یکی از این دو حالت ممکن است رخ دهد:

اگر او اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشد ، متوجه بی ادبی و بی تجربگی شما خواهد شد و آن را از دست خواهید داد.
در وضعیت دوم که بسیار پراسترس تر و بدتر از وضعیت اول است ، توسط کارفرما به شما محول می شود که این پروژه را با بودجه کم انجام دهید و این آغاز چالش های پیش روی شماست. زیرا احتمالاً دستیابی به موفقیت بزرگ با بودجه اندکی که کارفرما در اختیار دارد بسیار دشوار یا غیرممکن است و این امر استرس زیادی را به بازاریابان دیجیتال وارد خواهد کرد.

به همین دلیل از شما خواسته ایم که از ابتدا واقع بین باشید. درست است که هیچ یک از ما توانایی پیش بینی آینده را نداریم ، اما اگر شرایط را به منطقی ترین شکل طراحی کنیم و مشخص کنیم با این بودجه محدود چه توفیقی حاصل می شود ، احتمالاً با تلاش هدفمند و سخت کوشی می توانیم به نتایج مطلوب برسیم . در محاصره بازاریابان دیجیتال ، ایمن باشید.

پس از صحبت با کارفرمای خود در مورد دیدگاه ها ، بودجه و انتظاراتی که شما مسئول اجرای آن هستید ، باید دو یا چهار بار بپرسید که آیا می توانید با توجه به تجربه و مشاهدات گذشته خود در این زمینه ، از عهده چنین خواسته هایی برآیید. نه محاسبه کنید که پاسخگویی به این خواسته ها چقدر برای شما هزینه دارد ، استرس شما چقدر است و سرانجام آیا انجام چنین کاری برای شما مقرون به صرفه و معقول است؟

گزارشی از تمام این نکات تهیه کرده و در اختیار کارفرما قرار دهید. این گزارش باید پاسخگوی سوال وی در مورد اینکه چه عواملی م worksثر است ، تحت چه شرایطی و با چه بودجه هایی می تواند انجام شود ، باشد. تهیه این گزارش به شما کمک می کند استرس ناشی از کمبود بودجه برای بازاریابان دیجیتال را برطرف کنید.

۳ – آپدیت‌های گوگل

آپدیت‌های گوگل

بازاریابان دیجیتال همیشه در تلاشند خود را با تغییراتی که Google در هر به روزرسانی ایجاد می کند سازگار کنند. آنها می خواهند وب سایتشان از تمام معیارهای خوبی که Google در هر به روزرسانی تعیین می کند ، برخوردار باشد و حتی گاهی خود را برای تغییر الگوریتم های Google آماده می کنند تا این الگوریتم ها به شرایط سایت آسیب نرساند. اینها دلیل بسیاری از استرس و اضطراب در بازاریابان دیجیتال است.

به روزرسانی های اساسی Google که بدون چشم پوشی در یک چشم به هم زدن اعمال می شوند ، ممکن است بر وب سایت هایی که مسئولیت بازاریابی دیجیتال برای آنها دارید ، تأثیر بگذارد و این اغلب تأثیر منفی دارد. دقیقاً به همین دلایل ، لازم دیدیم که به روزرسانی های گوگل را در لیست چالش ها و استرس های بازاریاب های دیجیتال قرار دهیم و به دنبال راهی برای مقابله با این استرس ها باشیم تا به شما ارائه دهیم.

راه حل چیست

تمام راه حل های این استرس دیجیتالی بازاریابان به نوعی همان گفته قدیمی “پیشگیری بهتر از درمان” است. یکی از بهترین راههای مقابله با این مسئله این است که مایل های خود را ثبت کنید و اگر و چه زمان انقضا دارند. قبل از تغییر الگوریتم های خود ، Google اطلاعاتی را درباره آنچه اتفاق می افتد به دست می آورد و تصمیم می گیرد الگوریتم های خود را بر این اساس تغییر دهد. همچنین می توانید با یادگیری رویدادهای بازار دیجیتال و پیش بینی به روزرسانی های احتمالی Google ، با استرس خود مقابله کنید.

شما همیشه باید از مواردی مانند رفتار کاربر ، اشکالات سایبری ، هرزنامه و سایر اشکالات وب سایت با Google آگاه باشید و بر اساس این مشاهدات خود را برای تغییرات احتمالی الگوریتم آماده کنید. این امر پیش بینی به روزرسانی را آسان تر می کند و استرس بازاریاب های دیجیتال را برای تغییرات ناگهانی کاهش می دهد.

به عنوان مثال زمانی را در نظر بگیرید که تلفن های همراه به بازار وصل شدند و به اینترنت متصل شدند و به شما امکان مرور وب را می دهند. در همین زمینه بود که گوگل و سایر موتورهای جستجو دریافتند که باید با نیازهای این گروه از کاربران سازگار شوند و تجربه کاربری متفاوتی را برای آنها ایجاد کنند. آن دسته از بازاریاب های دیجیتال که در حال کشف بازار هستند ، می توانند مانند گوگل ، متوجه تغییر وضعیت و بروز نیازهای جدید در میان کاربران شوند و قبل از اینکه مورد بروزرسانی های جدید شرکت قرار بگیرند ، برای این تغییرات آماده شوند. تغییر وب سایت ها برای پاسخگویی مناسب به تلفن های همراه نه تنها از دارندگان سایت در برابر به روزرسانی های احتمالی Google محافظت می کند ، بلکه آنها را نسبت به سایر وب سایت های ناآگاه که اصلاً برای چنین بروزرسانی هایی آماده نبوده اند ، برتر می کند.

درست است که ایجاد تغییرات قبل از به روزرسانی های جدید ممکن است همیشه خوب عمل نکند و فشار و استرس کمی به بازاریاب های دیجیتال وارد کند ، اما مطمئن باشید این استرس پس از به روزرسانی های گوگل و هدر رفتن تلاش شما هرگز قابل مقایسه نیست خودتان ، تجربه خواهید کرد ، نه!

اگر توانایی نظارت بر بازار را نمی بینید یا فکر می کنید برای تأیید حدس خود به منابع معتبر دیگری نیاز دارید ، باید به دنبال راه حل دوم باشید. بازدید منظم از بهترین وبلاگ های سئو و بازاریابی دیجیتال و مطالعه محتوای آنها یکی دیگر از راه حل های موثر برای مقابله با این استرس بازاریابان دیجیتال است. زیرا نوشته های این وبلاگ ها توسط متخصصانی نوشته می شوند که از اطلاعات و ارتباطات گسترده ای برخوردار هستند. آنها براساس آنچه خوانده ، دیده و شنیده اند به نتیجه می رسند ، این امر پیش بینی به روزرسانی و نحوه سازگاری وب سایت با این تغییرات را برای آنها آسان می کند. بیشتر اوقات ، این افراد دانش خود را در وبلاگ خود با افراد علاقه مند دیگر به اشتراک می گذارند.

۴ با یک دست بیش از یک هندوانه برمی‌دارید

با یک دست بیش از یک هندوانه برمی‌دارید

اکثر بازاریاب های دیجیتال ، اعم از فریلنسر ، کارمند شرکت و یا شرکت تازه کار ، تمایل دارند که بیش از یک هندوانه را با یک دست بچینند. بازاریاب های دیجیتال که برای فریلنسرها کار می کنند غالباً نه تنها کارشناسان بازاریابی دیجیتال هستند ، بلکه تولیدکنندگان محتوا ، کارشناسان سئو ، طراحان UX ، کارشناسان شبکه های اجتماعی و کارشناسان تبلیغات کلیک می کنند. تحمیل می کند.

کسانی که در یک شرکت استخدام می شوند ممکن است مشکل زیادی نداشته باشند و فقط برای یک سمت خاص استخدام شده اند ، اما اغلب اتفاق می افتد که آنها مجبور به کار با سایر بخش ها و غفلت از کار خود هستند. صاحبان مشاغل همچنین کنترل بیشتری بر تجارت خود دارند و احساس می کنند توانایی بالاتری در انجام کار خود دارند و ترجیح می دهند چند هندوانه را با یک دست بردارند تا اینکه از دیگران کمک بگیرند.

همه اینها علی رغم مزایایی که دارند باعث خستگی ، پرکاری و فشار روانی دیجیتال بازاریاب می شوند. به همین دلیل باید به نوعی با آنها مقابله کرد. اما چگونه؟

راه حل چیست

راه حل برخورد با این نوع بازاریاب های دیجیتال این است که در حیطه تخصص خود بمانید و از انجام سایر کارهایی که تجربه ، مهارت و وقت کافی برای آنها ندارید خودداری کنید. به روز بودن و به روز بودن در مورد تمام به روزرسانی ها در زمینه بازاریابی دیجیتال ، یک اتفاق پربرکت و ارزشمند است ، اما در این مسیر بهتر است توجه خود را حفظ کرده و به حوزه اصلی تخصص خود بپردازید.

برای مقابله با فشارها و فشارهای ناشی از بازاریاب های دیجیتال باید اهداف اصلی خود را در اولویت قرار دهید و سپس ، اگر باز هم وقت آزاد دارید ، برای کمک به بخشهای دیگر مراجعه کنید.

۵ عدم تدوین استراتژی

عدم تدوین استراتژی

عجله داشتن برای کسب نتایج، همواره مسبب ایجاد فشار و استرس بر دیجیتال مارکترها بوده است. درست است که امروزه همه می‌دانند به ثمر رساندن فعالیت‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ به صبر، حوصله و زمان بسیاری نیاز دارد، اما با این حال باز هم همه به دنبال این هستند که در اولین فرصت و کم‌ترین زمان به بهترین نتایج برسند. به همین دلیل است که بهره‌وری از استراتژی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. موضوعی که بسیاری از دیجیتال مارکترها به آن بی‌توجه هستند و همین استرس زیادی برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

اگر در ابتدا به جای تدوین استراتژی و مشخص کردن مسیر راهی که شما را به نتایج مطلوبتان می‌رساند، درگیر پیش‌برد اهداف بدون برنامه قبلی شوید، احتمالا مقدار زیادی از بودجه، زمان و انرژی مصرفی شما به هدر خواهد رفت.

راه حل چیست؟

طبیعی است که برای پیش‌گیری یا درمان استرس ناشی از نداشتن استراتژی باید یک استراتژی مناسب تدوین کنید! نیازسنجی نمایید، اهداف خود را مشخص کنید و سپس بر اساس این ۲ به تدوین بهترین و مناسب‌ترین استراتژی برای کسب‌و‌کار خود بپردازید.

طی کردن مراحل زیر در ابتدای یک پروژه یا کمپین ضروری است. چرا که هم می‌تواند بشانس موفقیت آن را بالاتر ببرد و هم از استرس دیجیتال مارکترها می‌کاهد:

  • جامعه مخاطبین خود را تعیین کنید.
  • اهداف خود را مشخص نمایید.
  • بودجه‌ای که می‌توانید به این پروژه اختصاص دهید را تعریف کنید.
  • استراتژی کسب‌و‌کار خود را تدوین نمایید.
  • این استراتژی را پیاده کنید.
  • نتایج را ارزیابی کنید.
  • دوباره مراحل بالا را طی کنید.

۶ عدم ایجاد کانورژن

عدم ایجاد کانورژن

دستیابی به نتایج مطلوب در یک کار تبلیغاتی کلیکی و کاهش هزینه تبلیغات در حالی که نتیجه خوبی از آن می گیرید ، موجب رضایت دیجیتالی بازاریابان می شود. البته در چنین مواردی ، استرس ناشی از ایجاد همگرایی نیز در کمین نیست. دلیل این امر آن است که کمپین کلیک ممکن است علی رغم موفقیت در دریافت کلیک ، در تبدیل کاربران ورودی به مشتری موفق نباشد.

درست است که از کانال های مورد نظر خود کلیک کافی دریافت می کنید ، اما ممکن است نرخ تبدیل شما راضی کننده نباشد. به این دلیل که وب سایت شما با وجود بازدیدهای زیادی که انجام داده هنوز درآمد کسب نکرده است و این یک چالش بزرگ است که باید رفع شود.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

Mediaad به شما کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی تجاری خود را در معتبرترین وب سایت های ایرانی اجرا کنید و برند خود را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید.

راه حل چیست

برای کمک به کاهش استرس بازاریاب دیجیتال ، ریشه یابی و حل این مشکل ضروری است. تعداد زیاد و نرخ کلیک و نرخ تبدیل کم یا نرخ تبدیل در بیشتر موارد به معنای وجود مشکل در صفحه فرود یا وب سایت است. در زیر برخی از رایج ترین مشکلاتی که باعث می شود کاربران از مطالعه خارج شوند و خرید آنها را متوقف کنند ، آورده شده است:

سرعت بارگذاری صفحه: سرعت بارگیری صفحه فرود یا سایر صفحات وب سایت شما بسیار مهم است. طولانی شدن این زمان ممکن است افراد را از مراجعه به وب سایت و محصولات یا خدمات شما باز دارد. در چنین مواردی کلیک دریافت خواهید کرد اما با مشکل ایجاد نکردن تبدیل مواجه خواهید شد. Maile Ohye ، کاربر سابق گوگل می گوید: “آستانه وب سایت تجارت الکترونیکی ۲ ثانیه است ، اما ما در Google سعی می کنیم زمان بارگذاری صفحه را به کمتر از نیم ثانیه کاهش دهیم.” »

طراحی: آیا ورود به سایت شما کاربران را گیج می کند؟ بیشتر افراد فارغ از محتوای سایت ، یک سایت گیج کننده را ترک می کنند و سریعاً آن را ترک می کنند. به عنوان مثال ، وب سایتی را در نظر بگیرید که یک پاپ آپ بزرگ را که سه چهارم صفحه را اشغال می کند ، می کشد و به طور کلی مشخص نیست که چگونه بلافاصله پس از ورود از شر آن خلاص شوید. آیا ترجیح نمی دهید که به طور کلی آن صفحه را ترک کنید تا اینکه بخواهید پنجره بازشو را ببندید؟ یا مثلاً اگر ۹۰٪ از یک سایت با محتوای متنی پراکنده پر شده باشد ، آیا به آن صفحه علاقه مند خواهید شد؟ صفحاتی که کاربران را گیج می کنند ، مسیر مشخصی را برای دنبال کردن مطالب در اختیار مخاطبان قرار نمی دهند و پر از جعبه هایی است که نمی دانند کدام یک را ابتدا بخوانند ، هیچ تغییری ایجاد نمی کند.

اگر سایت شما هیچ یک از این اشکالات را ندارد ، اما هنوز هم نمی تواند در تبدیل کاربران به مشتری موفق شود ، باید آن را بررسی کنید. برای بررسی سایت و یافتن مشکلات آن ، از چند نفر بخواهید به وب سایت شما مراجعه کرده و آن را بررسی کنند. استفاده از نظرات افراد با دیدگاه های مختلف می تواند به شما در بهبود طراحی سایت کمک کند.

محتوا: محتوای تبلیغات شما باید با آنچه در صفحه مقصد و وب سایت خود می بینید مطابقت داشته باشد. اگر به یک کاربر قول تخفیف ۷۰ ​​درصدی لباس زمستانی را بدهید ، اما او روی صفحه ای کلیک می کند که بیش از یک یا دو لباس تخفیف دار ندارد ، احتمالاً بدون تعامل بیشتر وب سایت شما را ترک خواهد کرد. به همین دلیل ، هماهنگی محتوای آگهی کلیک و صفحه فرود وب سایت شما بسیار مهم است و وجود تناقض بین این دو نمی تواند تغییری ایجاد کند.

۷ خطاهای زبانی

خطاهای زبانی

آخرین موضوعی که می تواند باعث ایجاد استرس در بازاریاب های دیجیتال شود ، خطاهای زبان است. تقویم های محتوا و لیست کارها هر روز طولانی تر می شوند ، افزایش حجم کار باعث می شود سرعت شما بیشتر شود و عجله به سمت تبلیغات یا محتوای وب سایت غلط های نوشتاری ، هجی یا دستور زبان زیادی به محتوای شما اضافه می کند. خطاهایی که گاه جبران ناپذیر هستند و حتی اگر قابل اصلاح باشند ، احتمالاً منجر به دوباره کاری شده و از شما یا ویرایشگر متن زمان می گیرند.

راه حل چیست

صبور باشید و عجله نکنید. راه حل مقابله با این استرس بازاریاب دیجیتال چیزی جز آرامش و خونسردی نیست. مطمئن باشید بازخوانی یک پست برای اصلاح نقایص زبانی آن بسیار ارزان تر و منطقی تر از ارسال تصحیح ، عذرخواهی از خوانندگان یا راه اندازی مجدد یک کمپین تبلیغاتی است. بنابراین حتماً این کار را خودتان انجام دهید یا از همکار یا سردبیر تیم بازاریابی دیجیتال بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

البته منظور ما از وسواس در تهیه و ویرایش مطالب نیست. اشتباهات کوچک و گاه به گاه ممکن است برای هر انسانی اتفاق بیفتد و نباید هیچکس را مقصر چنین اشتباهاتی دانست. تنها چیزی که از شما می خواهیم این است که مطالب را با کمی دقت و بدون استرس در لیست کارهای خود بنویسید و فقط چند دقیقه را به بازخوانی و ویرایش اختصاص دهید تا این خطاها و بیشتر از آن به حداقل برسد. آنها نباید هزینه ، وقت و انرژی از شما بگیرند.

اخرین حرف

در اینجا ۷ مسئله استرس زا وجود دارد که اکثر بازاریابان دیجیتال نگران آن هستند و ما راه حل هایی برای غلبه بر این مسائل ارائه داده ایم تا بتوانید بدون استرس به فعالیت خود ادامه دهید. زیرا شما سزاوار صلح هستید. شما افرادی هستید که توده های جهان دیجیتال را آموزش می دهید ، سرگرم می کنید و هدایت می کنید.

اجازه ندهید استرس شما را از دیدن واقعیتی که شما هستید باز دارد! درست است که چالش ها و تنش های دنیای دیجیتال بازاریاب ها را درگیر خود کرده است ، اما شما که بر مشکلات بزرگ کاری غلبه کرده اید ، مطمئناً می توانید بر این تنش ها که چندان زیاد نیستند و راه حل های مشخصی دارند ، غلبه کنید. ما به شما ایمان داریم.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *