×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » چند نکته برای بازاریابی دیجیتال
10 دسامبر 2020

چند نکته برای بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال برای افرادی که تازه وارد بازار کار شده اند و کاربردهای زیادی دارند بسیار مهم است. استفاده از رسانه های دیجیتال مانند ایمیل ، ویدئو و رسانه های اجتماعی برای جلب مشتری بسته به عناصر فروش ابعاد مختلفی دارد. گاهی موفقیت در فروش بسیار به تکنیک ها و استراتژی های خاص بازاریابی دیجیتال بستگی دارد و اگر به دنبال آنها هستید ، داشتن مهارت ها ، دانش و تجربه خاصی در آن زمینه به شما کمک می کند.

در اینجا برخی از اصول اساسی وجود دارد که باید برای تبدیل شدن به یک فروشنده بازاریابی دیجیتال بدانید.

چگونگی شروع فروش با بازاریابی دیجیتال

با مفهوم سفر مشتری آشنا شوید

سفر مشتری

مفهوم سفر مشتری در بازاریابی دیجیتال بسیار مهم است. سفر احتمالی با معرفی محصول یا خدمات شما آغاز می شود و مراحل آن سفر را طی می کند تا در نهایت منجر به خرید شود. این فاصله به سه مرحله آگاهی ، تحلیل و تصمیم گیری تقسیم می شود.

بازاریابی دیجیتال به سهولت روند کار کمک می کند. رسانه هایی مانند موتورهای جستجو ، ایمیل و رسانه های اجتماعی همگی در این سه مرحله نقش دارند. اگر می خواهید نحوه استفاده و استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال را بدانید ، باید مفاهیم مختلف مرتبط با این موضوع را بیاموزید و به کار بگیرید.

سعی کنید هر مرحله از سفر مشتری را به بهترین وجهی بشناسید و درک کنید که چگونه بهتر می توان روند را به جلو برد. به عنوان مثال ، در مرحله آگاهی ، شما باید بدانید که چگونه می توانید توجه مخاطب را با ارسال پست های وبلاگ ، فیلم ها یا اینفوگرافیک ها جلب کنید. شما باید بدانید که چگونه می توانید با استفاده از کتابهای الکترونیکی ، گزارش های پژوهشی یا وبینارها در مرحله بررسی ، علاقه خود را از مخاطبان خود ایجاد کنید. و با ارائه ورودی هایی از قبیل مطالعات موردی و تاریخ انقضا گواهینامه محصول یا خدمات ، به داوطلبان کمک کنید تا در مرحله تصمیم گیری به برند بپیوندند.

سفر مشتری سنگ بنای بازاریابی دیجیتال است. اگر به بازاریابی دیجیتال علاقه مند هستید ، بهترین مکان برای شروع درک این مفهوم است.

اصول تجزیه‌وتحلیل کمپین را بیاموزید

اصول تجزیه‌وتحلیل کمپین

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی دیجیتال قابلیت ردیابی منحصر به فرد آن است. این بدان معناست که شما به منابعی دسترسی دارید که دید واضحی از بازده سرمایه گذاری (ROI) تلاش های بازاریابی شما را فراهم می کند.

اگر شما علاقه مند به فروش مشاغل از طریق بازاریابی هستید ، دانستن روش های مختلف تجزیه و تحلیل ، معیارها و سیستم عامل های استفاده شده به شما و دانش شما در این زمینه کمک می کند. اما دانستن اینکه این ابزارها و استراتژی ها چیست کافی نیست. شما باید بدانید که داده های جمع آوری شده با این ابزار چگونه برای شما کار می کنند. تقریباً همه می توانند از طریق یک کمپین با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل نتایج قابل اندازه گیری بگیرند ، اما بخش مهمی از آن تبدیل اطلاعات به اهداف قابل دستیابی ، راه حل های عملی و اقدامات بعدی است که باید انجام شود.

بخشی از فرآیند این است که بفهمید کدام جنبه از داده را می خواهید برقرار کنید. این به شما کمک می کند بفهمید چگونه می توانید گزارش ها را بر اساس عواملی مانند ترافیک وب توسط منبع اصلی یا اولین تبدیل مخاطب ، شخصی سازی کنید. اگر به فروش دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید ، این امر به شما کمک می کند تا با انواع گزارشاتی که می توانید ایجاد کنید و نتایجی که از آنها می گیرید آشنا شوید و با آنها در مسیر درست قرار خواهید گرفت.

حضور آنلاین خود را حفظ کنید

تاثیر حضور آنلاین بر فروش با بازاریابی دیجیتال

به نظر می رسد این یک توضیح واضح است ، اما باید تأکید کرد که موفقیت شما در حرفه بازاریابی دیجیتال بستگی زیادی به حضور آنلاین شدید شما دارد. شما می خواهید شرکت ها را متقاعد کنید که می توانید در مدیریت بازاریابی آنلاین و فروش به آنها کمک کنید. اگر شخصیت شبکه ای ندارید ، نمی توانید در این مسیر پیشرفت کنید.

اطمینان حاصل کنید که از پروفایل های شبکه های اجتماعی خود به درستی استفاده می کنید. بهتر است یک وبلاگ فعال داشته باشید تا نشان دهد به این حوزه علاقه مند هستید و به طور مداوم در آن فعالیت دارید. و اگر واقعاً می خواهید در این زمینه سرآمد باشید ، یک وب سایت شخصی ایجاد کنید که عناصر مختلف حضور دیجیتالی شما را گرد هم آورده و به هم متصل کند.

نکته مهم دیگر این است که اطمینان حاصل کنید کارفرمایان مختلف می توانند به راحتی شما را در اینترنت پیدا کنند و چند نمونه کار شما را به شما نشان دهند تا حس کنجکاوی و علاقه آنها را برانگیزد. موفقیت در رزومه موضوع دیگری است اما نشان دادن موفقیت در اینترنت بسیار جذاب و موثر است.

به دنبال گواهی‌نامه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال باشید

کسب گواهی‌نامه‌های بازاریابی دیجیتال

اخذ و اخذ گواهینامه های مربوط به کار در هر زمینه ای برای متقاضیان کار مفید و موثر است و بازاریابی دیجیتال از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است تحصیلات شما مستقیماً شما را به سمت بازار کار بازاریابی دیجیتال سوق ندهد. در این صورت ، دریافت گواهینامه های معتبر بازاریابی دیجیتال کمک زیادی به رزومه شما می کند. سپس توجه کارفرمایان با آغاز کار شما در این زمینه همزمان خواهد شد. این دوره ها را می توان به صورت رایگان یافت و از نظر زمانی انعطاف پذیر هستند.

با صرف وقت برای کسب گواهینامه بازاریابی دیجیتال ، انگیزه خواهید گرفت که در مورد این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید و مهارت های خود را در آن تقویت کنید. همچنین به شما ایده واضح تری می دهد که آیا این خط با انتظارات شما مطابقت دارد یا بیشتر برای شما مناسب است.

علاوه بر موارد ذکر شده – و شاید حتی مهمتر از آن – از شما یک کاندیدای توانا خواهد ساخت. در صورت دریافت گواهینامه ، بهتر و سریعتر می توانید مسئولیت های بازاریابی دیجیتال را بر عهده بگیرید و آنها را به طور موثر انجام دهید. یافتن کارمندان مناسب اولویت اصلی هر شرکت هنگام استخدام است.

در این کار از هر تجربه‌ای استقبال کنید

نقش تجربیات مختلف در موفقیت فروش با بازاریابی دیجیتال

پرداختن به این نکته ضروری است. اگر شما مجموعه‌ای از کار را برای نمایش نداشته باشید، حضور آنلاین شما در مقابل نگاه‌ها مورد خطر قرار می‌گیرد و کارتان دشوار می‌شود. بدون داشتن نمونه‌کار عملی هر چقدر هم که به صورت تئوری قوی باشید، چگونه می‌توانید خود را نشان دهید؟

می‌توانید به افرادی که شخصا می‌شناسید کمک رایگان ارائه دهید. مثلا اگر یکی از نزدیکانتان تجارت کوچکی راه انداخته، مدیریت کسب‌وکار او را در شبکه‌های اجتماعی بر عهده بگیرید. از ابتکار عمل خود استفاده کنید تا کار به شیوه‌ای رضایت‌بخش انجام شود و از این راه برای خود رزومه عملی بسازید. به یاد داشته باشید که اگر چنین کاری انجام دادید، از افرادی که به آن‌ها کمک کردید توصیه‌نامه دریافت کنید تا بتوانید آن را در رزومه خود قرار دهید. هنگامی که مسئولین استخدام رزومه شما را بررسی می‌کنند، وجود گواهی تایید صلاحیت از صاحبان کسب‌وکار که مهارت، خلاقیت و اخلاق کاری شما را تایید کرده‌اند، برایتان اعتبار خوبی خواهد داشت.

اگر کسی در اطراف شما نیست ، به دنبال پروژه های کوچک باشید. انجام کاری مهم است. اگر اهل بازاریابی دیجیتال هستید ، باید با این زمینه آشنا باشید. کارفرمایان معمولاً تمایلی به پرداخت هزینه لب به کارمندان ندارند. آنها می خواهند مهارت و اشتیاق شما را ببینند. اگر بتوانید نشان دهید که می خواهید به طور فعال وظایف و مسئولیت هایی را به عهده بگیرید ، داشتن مهارت هایی که در رزومه خود ذکر کردید قانع کننده تر و باورپذیرتر خواهد بود.

فروش بازاریابی دیجیتال همیشه آسان نیست و ممکن است تحصیلات شما به تنهایی شما را برای این امر آماده نکند. اگر برای درک بهتر مفاهیم و تاکتیک های استفاده شده و کسب تجربه مربوطه وقت بگذارید ، موقعیت بهتری برای دستیابی به شغل خواهید داشت.

اگر شما هم تجربه فروش بازاریابی دیجیتال را می خواهید و نکات بالا را دنبال کرده اید ، لطفاً ما را مطلع کنید. آیا خود را یکی از بازاریاب های موفق دیجیتال می دانید؟

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *