×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » ویدیوهای برتر ماه جولای و آگوست ۲۰۱۷
16 دسامبر 2020

ویدیوهای برتر ماه جولای و آگوست ۲۰۱۷

امروز ما می خواهیم برترین فیلم های جولای و آگوست ۲۰۱۷ را بررسی کنیم. رتبه بندی بالای این فیلم ها بازدید بالا است ، روی قیمت ها و تعداد کلیک کنید به دلیل محدودیت زمانی ، این امکان وجود ندارد ما در این مورد تمام موارد زیر را بررسی خواهیم کرد و فقط به شما کمک می کنیم و ویژگی های سه ویدیوی او را ارائه می دهیم.

ویدئوهای تبلیغاتی برتر جولای و آگوست ۲۰۱۷

تیزر آپدیت اندروید (OREO)

Brand: Android

این مربی برای معرفی سیستم عامل جدید اندروید ایجاد شده و به عنوان یکی از بهترین تیزرهای آگوست انتخاب شده است. این مربی تنها ۴۰ ثانیه دوام آورد اما با استفاده از تکنیک های ویدیویی و خلاقانه توانست در مدت زمان کوتاهی بینندگان را به خود جلب کند. این ویدئو که همزمان با خورشید گرفتگی آمریکا منتشر شد ، مورد توجه مردم سراسر جهان قرار گرفت. با ظاهر این ارائه ویدیویی ، می توان به اختصار ، ایده ها و استعاره های آن اشاره کرد. در دنیای امروز جریان ویدئو ، استفاده از محتوای دیجیتال و تولید تصاویر واقعی اغلب پیشرفته تر است ، اما Android توانسته است از خلاقیت برای ایجاد فیلم و استفاده از فیلم استفاده کند خوب استقبال شود عناصر کلیدی مورد استفاده در این ویدئو عبارتند از:

  • در ابتدا و همچنین داستان موجود در ویدیو از خون به خوبی استفاده کنید.
  • دارای نسخه جدید اندروید در قالب یک قهرمان کوچک (Super hero) با سپر و کلاه ایمنی.
  • طراحی براق مدل Android را به نمایش بگذارید. به عنوان مثال ، این سیستم از نظر محافظت از ابرقهرمان اندروید در برابر آفتاب از امنیت بیشتری برخوردار است ، همانطور که به کاربران می آید. این همچنین نشان می دهد که او از نظر مناسب و سرعت خدمات این بانوی بزرگ ، از هوش و استحکام بیشتری برخوردار است.
  • در انتهای ویدئو ، وی از شیرینی شیرینی این نسخه اندرویدی از کوکی Oreo نام می برد.
  • در این ویدیو از مارک محبوب Oreo (پرفروش ترین بیسکویت های آمریکا) استفاده کنید و این نسخه مبتنی بر Android را بر روی این مارک نامگذاری کنید.

برای کسب‌وکار ایرانی شما:

تمرکز بر روی رویدادهای مهم مانند اوقات ، تعطیلات و مناسبت های خاص و انطباق تبلیغات با این موارد باعث جذب مخاطب می شود. سوار شدن بر موج فعالیت های اجتماعی مانند زمان طبیعی ، اگر با ایده های خلاقانه ترکیب شود ، می تواند بسیاری از بینندگان را مشتاق دیدن ظاهر محصول جدید شما کند.

تیزر تبلیغاتی Puppy Chow

Purina Puppy Chow: Brand

BuzzFeed: Creative Agency

این مربی برای ترویج و ترویج تغذیه سالم ایجاد شده است و به عنوان یکی از بهترین تیزرها در ماه جولای شناخته می شود. نکته کلی این ویدئو به طور خاص برای تبلیغ خرد شدن سگ نیست ، بلکه بخشی از محصولات کوچک چو است. در این تیزر به زندگی روزمره یک زن و شوهر با یک سگ خانگی نگاه می کنیم. گفتن داستان فیلم به صورت طنز از زبان یک سگ جذابیت ویدئو را دو چندان می کند. اول از همه ، سگ را در جایگاه یک داستان سر قرار دهید ، صدای منحصر به فردی را در رابطه با عمل سگ بازی می کند ، از آن به آرامی و خلاقیت در داستان برخی از پیشرفت های این مشتری استفاده کنید. قسمت دیگر این ویدیو با وجود طولانی بودن ، هرگز برای بینندگان خسته نمی شود.

ترفند در تیزرهای تبلیغاتی

شرکت های مرتبط با محصولات کودک مانند غذای کودک ، لباس کودک و. این ترفند در تبلیغات تبلیغاتی آنها نیز قابل استفاده است. صدای سرگرم کننده ای که بر اساس اقدامات کودکان عمل می کند می تواند تصویری ایجاد کند که مخاطب را ترغیب به تماشای تصویر کامل کند.


تیزر تبلیغاتی وام دانشجویی

Brand: BuzzFeedVideo

Creative Agency: BuzzFeed

Media Agency: BuzzFeed

این معلم برای ارتقا promote مدرسه وام دانشجویی ایجاد شده است. طول این ویدیو ۳ دقیقه است ، اما با وجود طولانی بودن ، این ویدیو به عنوان یکی از بهترین جوایز در ماه آگوست انتخاب شد. این موسسه از افراد واقعی ، دانشجویان فعلی یا دانشجویان آینده ، برای تبلیغ خدمات خود استفاده کرد. این ترفند باعث افزایش اعتماد بینندگان به تبلیغ می شود. در این ویدئو گفتگوی ۴ دانشجو در زمینه های مختلف را مشاهده می کنیم. در ابتدای ویدئو ، سوالی در مورد درک آنها از وام های دانشجویی پرسیده می شود ، که بسیاری از آنها اطلاعات زیادی در مورد آنها ندارند. در مرحله بعدی ، آنها و همچنین بینندگان ویدیو ، وام های دانشجویی ، هزینه های دانشجویی که تعیین و درک شده اند ، آنها را متقاعد می کند.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این فیلم نشان دادن هزینه دانش آموزان به شیوه ای است که به صورت توپ پینگ پنگ استفاده می شود. این ایده خوبی در مورد هزینه های آن به مخاطب می دهد. پرتاب توپ های پینگ پنگ به سمت دانش آموزان در جعبه شیشه نشان می دهد که این دانش آموزان با مشکلات مالی روبرو هستند. همانطور که در فیلم مشاهده می کنید ، هیچ دانشجویی انتظار چنین مبلغی را ندارد. در پایان فیلم ، دانش آموزان با فشار دادن یک دکمه روی جعبه شیشه ، خود را از توپ های اطراف خود نجات می دهند. بدهی دانش آموزان این مدرسه در این فیلم پس انداز نشان داده شده است. دانشجویان ترغیب می شوند از این وام های دانشجویی بهترین استفاده را ببرند.

این ویدیو علاوه بر رسانه تصویری ، جنبه آموزشی برای مخاطبان ، به ویژه دانشجویان دارد. علاوه بر اطلاع دانشجویان در مورد پیش پرداخت و وام های دانشجویی ، این ویدئو به آنها در مدیریت هزینه هایشان کمک می کند.

استفاده کسب و کار ها از این ایده خلاقانه

همانطور که می دانیم ، اکثر بانکهای ایرانی از داستانها و معمولاً از تبلیغات تبلیغاتی خود استفاده می کنند و فقط اعداد ، ارقام و درصدها را برای برخی مخاطبان روشن نمی دانند. مشاغل ایرانی می توانند از این مفهوم خلاقانه در جهت جذب افراد بیشتر و همچنین توضیح این اعداد برای مخاطبان خود استفاده کنند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *