×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » نگاهی به ویدیوهای برگزیده در ماه جولای و آگوست ۲۰۱۷
13 نوامبر 2020

نگاهی به ویدیوهای برگزیده در ماه جولای و آگوست ۲۰۱۷

معیارهای برتر این فیلم ها بازدید بالا است ، نرخ و کل را کلیک کنید. به دلیل محدودیت زمانی ، ما نمی توانیم همه تیزرهای این پست را مشاهده کنیم و فقط نکات و ویژگی های سه فیلم وی را با شما در میان می گذاریم. برای دیدن بهترین تیزرهای تبلیغاتی از جولای و آگوست به thinkwithgoogle مراجعه کنید.

تیزر بروزرسانی Android (OREO)

سازنده: اندروید

این تیزر برای معرفی سیستم عامل جدید اندروید Android Oreo ساخته شده و به عنوان یکی از بهترین تیزرها برای ماه آگوست انتخاب شده است. این تیزر تنها ۴۰ ثانیه طول دارد اما با کمک فناوری ویدیویی و خلاقیت توانست در مدت زمان کوتاه توجه بیننده را به خود جلب کند. این ویدئو که همزمان با خورشید گرفتگی اخیر آمریکا منتشر شده ، توجه مردم سراسر جهان را به خود جلب کرده است. از جمله ویژگی های این تبلیغات می توان به اختصار ، مفهوم سازی و نمادین بودن آن اشاره کرد. در دنیای تبلیغات ویدیویی امروز ، استفاده از عناصر انسانی و ایجاد فیلم های واقعی معمولاً موفقیت بیشتری دارد ، اما اندروید توانسته است با استفاده از خلاقیت ، فیلم های دارای موشن گرافیک را به موفقیت قابل قبولی برساند. مهمترین ساخته های مورد استفاده در این ویدئو:

در همان لحظات ابتدایی و همچنین داستان ویدیویی از واقعه گرفتگی استفاده کنید.
نسخه جدید اندروید را به عنوان یک قهرمان Super با سپر و خرقه به نمایش بگذارید.
ویژگی های عالی اندروید را نمادین کنید. به عنوان مثال ، امنیت بیشتر این سیستم را در قالب محافظت در برابر آفتاب ابرقهرمان اندروید ، مانند اینکه به کاربران نزدیک می شود ، نشان می دهد. این همچنین نشان می دهد که او از نظر خدمات درست و سریع به این ابرقهرمان باهوش تر و قدرتمندتر است. در پایان ویدئو ، وی از کوکی Oreo نام برد و به ویژگی شیرین این نسخه اندروید اشاره کرد.
در این ویدیو از محبوبیت مارک Oreo (پرفروش ترین کوکی آمریکا) استفاده کنید و این نسخه اندروید را بر اساس آن مارک نامگذاری کنید.
برای تجارت ایرانی شما:

توجه به رویدادهای خاص مانند موارد خاص ، تعطیلات و رویدادها و متناسب سازی تبلیغات با آن رویدادها باعث جذب مخاطبان می شود. سوار شدن بر موجی از اجتماعات پر سر و صدا اجتماعی مانند رویدادهای طبیعی همراه با ایده های خلاقانه ، بسیاری از بینندگان را به دیدن ویژگی های محصول جدید شما سوق می دهد.

تیزر تبلیغاتی Puppy Chow

Purina Puppy Chow: مارک تجاری

uzzFeed: آژانس خلاق

این تیزر برای معرفی و تبلیغ محصولات سگ ایجاد شده است و به عنوان یکی از بهترین تیزرهای ماه جولای شناخته می شود. این ویدئو در مورد تبلیغات غذای سگ به طور مداوم نیست ، اما بخشی از آن در مورد غذای توله سگ است. در این تیزر زندگی روزمره زوجی را می بینیم که سگ خانگی دارند. یک داستان سرایی ویدئویی طنزآمیز به زبان سگ باعث جذابیت بیشتر فیلم می شود. اول از همه ، تبدیل سگ به یک قصه گو ، صدای غیرمعمول مطابق با حرکات سگ ، استفاده از شوخی های جالب و خلاقیت در داستان گویی از عوامل موفقیت این تیزر است. ویژگی دیگر این ویدئو این است که با وجود طولانی بودن ، بینندگان به هیچ وجه از آن خسته نمی شوند.

ترفند تیزرهای تبلیغاتی

شرکت های مرتبط با محصولات کودک مانند غذای کودک ، لباس کودک و … نیز می توانند از این ترفند در تبلیغات تبلیغاتی خود استفاده کنند. صداگذاری جذاب برای حرکات کودکان می تواند ویدیویی ایجاد کند که بینندگان را به تماشای کل ویدیو فریب دهد.

تیزر تبلیغاتی وام دانشجویی

مارک: uzzFeedVideo

آژانس خلاق: uzzFeed

آژانس رسانه ای: uzzFeed

این تیزر برای تبلیغ یک موسسه وام دانشجویی ساخته شده است. این ویدیو ۳ دقیقه است ، اما علی رغم طولانی بودن ، این ویدیو به عنوان یکی از بهترین تیزرهای آگوست انتخاب شد. این موسسه از شخصیت های واقعی ، دانشجویان فعلی یا دانشجویان احتمالی ، برای تبلیغ خدمات خود استفاده کرد. این ترفند باعث افزایش اعتماد بیننده به تبلیغ می شود. در این ویدئو شاهد مکالمه ۴ دانش آموز از رشته های مختلف هستیم. این ویدئو با س questionالی درباره دانش آنها از وام های دانشجویی آغاز می شود ، که بیشتر آنها درباره آنها اطلاعات کمی دارند. سپس ، برای ترغیب آنها و همچنین بینندگان فیلم ، برای گرفتن وام دانشجویی ، شهریه ها را به طور مختصر و روشن بیان می کنند.

یکی از ویژگی های قابل توجه این ویدئو بیان کاملا مفهومی هزینه دانشجویی در قالب توپ پینگ پنگ است. این یک بینش خوب از هزینه آن به بینندگان می دهد. پرتاب توپ های تنیس روی میز به دانشجویان در یک جعبه شیشه ای باعث می شود دانش آموزان با مشکلات مالی روبرو شوند. همانطور که در فیلم مشاهده می کنید ، هیچ یک از دانشجویان انتظار چنین مبلغی را نداشتند. در پایان فیلم دانش آموزان با فشار دادن یک دکمه در جعبه شیشه از توپ های اطراف خود فرار می کنند. وام دانشجویی از این موسسه به عنوان یک دکمه نجات در این فیلم نشان داده شده است. این امر دانشجویان را به استفاده از این وام های دانشجویی ترغیب می کند.

این ویدیو علاوه بر جنبه تبلیغات ویدئویی ، جنبه آموزشی برای مخاطبان ، به ویژه دانش آموزان دارد. علاوه بر اطلاع دانشجویان در مورد پیش پرداخت ها و وام های دانشجویی ، این ویدئو به آنها کمک می کند تا هزینه های خود را مدیریت کنند.

شرکت ها از این ایده خلاقانه استفاده می کنند

همانطور که می دانیم ، اکثر بانک های ایرانی از کلیشه ها و داستان های معمول در تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند و فقط آمار ، تعداد و درصدی را ارائه می دهند که ممکن است برای برخی مخاطبان نامشخص باشد. شرکت های ایرانی می توانند از این ایده خلاقانه برای جلب توجه بیشتر و همچنین توضیح این اعداد برای مخاطبان خود استفاده کنند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *