×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » نرم افزارهای موفق در دوران شیوع ویروس کرونا
06 دسامبر 2020

نرم افزارهای موفق در دوران شیوع ویروس کرونا

پس از شیوع جهانی ویروس بسیار مسری و خطرناک کووید ۱۹ ، واداشتن مردم برای حفظ فاصله اجتماعی و ماندن در خانه های خود برای جلوگیری از بیماری ، برنامه ها نجات دهنده زندگی شده اند و افراد باید بتوانند به راحتی کالاهای خود را در طول قرنطینه خریداری و به خانه های خود تحویل دهند. حذف شد به گفته کارشناسان سازمان بهداشت جهانی ، ما به این زودی ها از شر این اپیدمی خلاص نخواهیم شد ، بنابراین باید علیرغم فاصله اجتماعی ، راه های ساده ای برای تأمین نیازها پیدا کنیم. برنامه های تلفن همراه می توانند نیازهای آموزشی ، تعاملی و سرگرمی این دوران همه گیر را برآورده کنند.

در حالی که بسیاری از مشاغل به دلیل شرایط قرنطینه زیان دیده اند ، نقش کاربردها در زندگی مردم بیش از هر زمان دیگری رشد کرده است. چگونه بدون استفاده از برنامه هایی مانند زوم یا اسکایپ از راه دور از خانه کار کنیم؟ برای بسیاری از مردم جهان تصور زندگی بدون برنامه هایی مانند Netflix و Amazon Prime قطعاً دشوار است. در دوره قرنطینه ، برنامه ها ساده شدند. حتی روش هایی برای حفظ استراتژی بازاریابی شما در شرایط بحرانی وجود دارد. اکنون می خواهیم نقش برنامه ها را در عصر کرونا بررسی کنیم.

۶ صنعت برتر توسعه برنامه که در بحران کرونا رشد کردند

برنامه های خرید مواد غذایی

نقش اپلیکیشن‌های خرید مواد غذایی در دوران کرونا

در دوره قرنطینه ، به دلیل شیوع همه گیر ، افراد می توانند بدون هیچ چیز دیگری به جز غذا زنده بمانند. برنامه های خرید آنلاین در صدر لیست برنامه های مصرف کننده قرار دارند زیرا مردم از ترس انتقال ویروس ترجیح می دهند خرید نکنند. با توجه به تقاضای فزاینده ، برنامه ها به طور مداوم در حال پیشرفت هستند تا بهتر با نیازهای مصرف کننده سازگار شوند و خدمات خود را به روشی ایمن ارائه دهند. محبوب ترین برنامه های جهان که در هنگام بحران جهش زیادی در بارگیری و استفاده داشته اند ، Walmart ، Instacart ، Shipt ، Target و H-E- بودند. این برنامه ها به دلیل گسترش Covid 19 دچار تغییرات اساسی شده اند زیرا به یک نیاز فوری تبدیل شده است.

برنامه های آموزشی

نقش اپلیکیشن‌های آموزشی در دوران کرونا

آموزش و پرورش نیز نقش مهمی در اقتصاد دارد. هنگامی که موسسات و مراکز آموزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شدند ، آموزشهای الکترونیکی و برنامه های آنلاین به کمک دانشجویان و موسسات آموزشی آمد. هر موسسه از سیستم عامل های دیجیتال برای ارائه کلاس های آنلاین استفاده می کرد تا اطمینان حاصل شود که یادگیری قطع نشده است. سیستم عامل های آموزش الکترونیکی به مربیان کمک کرده است تا دانش آموزان خود را از راه دور آموزش دهند و از طریق چت ویدیویی زنده با آنها ارتباط برقرار کنند. برنامه های آموزشی مانند edX و Alison در این زمینه به دانشجویان کمک کردند. موسسات همچنین برای برقراری ارتباط با دانشجویان از برنامه هایی مانند زوم ، اسکایپ ، گوگل دو ، واتس اپ و فیس بوک برای برقراری ارتباط با دانشجویان استفاده کرده و نقش برنامه ها را در دوره کرونا برجسته کرده اند.

برنامه های بهداشتی

نقش اپلیکیشن‌های مراقبت بهداشتی در دوران کرونا

در مواقع حساس که مردم نگران سلامتی خود هستند ، برنامه های سلامتی می توانند بسیار مفید باشند. فعالیت بدنی افراد نیز در حین قرنطینه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ، بنابراین برنامه های ورزشی و تناسب اندام در این زمینه بسیار مفید هستند. علاوه بر این ، برنامه های بهداشت روان و مراقبت های پزشکی در حفظ سلامت جسمی و روحی افراد مثر هستند. برای کسانی که مدت طولانی در خانه هستند ، برنامه های تناسب اندام آنلاین ورزش و تمرینات متنوعی را برای افراد ارائه می دهند و به افراد کمک می کنند تا علاوه بر رژیم های غذایی ، مراقبه و یوگا نیز حفظ کنند تا بدن سالم داشته باشند. با استفاده از برنامه های بهداشتی ، افراد همچنین می توانند در مورد آزمایشات یا علائم خود با پزشکان باتجربه مشورت کنند ، داروهای الکترونیکی تجویزی دریافت کنند و در کل احساس بهتری داشته باشند.

برنامه های شبکه های اجتماعی

نقش اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی در دوران کرونا

در عصر فاصله اجتماعی ، برنامه های رسانه های اجتماعی نقش مهمی در تسهیل ارتباط بین مردم و همچنین در آگاه سازی مردم از وقایع جهانی دارند. افزایش شدید کاربران به سمت شبکه های اجتماعی آنلاین معروف مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Pinterest ، Snapshot ، TickTock و Tumblr نشان دهنده فعالیت روزافزون مردم در این رسانه ها در طول قرنطینه است. با چت آنلاین ، پیام رسانی و اشتراک عکس و فیلم مانند هرگز ، درگیری در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است. همه افراد از افراد مشهور گرفته تا تأثیرگذار و کارآفرین استفاده از این برنامه ها را برای اهداف سرگرمی یا آموزشی شروع کرده اند.

برنامه های سرگرمی

نقش اپلیکیشن‌های سرگرمی در دوران کرونا

نقش برنامه ها در صنعت سرگرمی در دوره کرونا به ویژه روشن شده است. برنامه های سرگرمی از این جهت مفید هستند که افراد را از خستگی در حین قرنطینه راحت می کنند. وب سایت ها و برنامه هایی مانند Netflix ، YouTube ، Spotify ، HO ، IMDb و غیره که می توانند برای دسترسی بی نهایت دیدنی و شنیدنی مورد استفاده قرار گیرند. علاوه بر این کودکان به برنامه های بازی و بزرگسالان به برنامه هایی علاقه مند می شوند که اخبار جهان را در دسترس مخاطبان خود قرار می دهد. در این شرایط ، مردم بیشتر از هر زمان دیگری به برنامه های خبری جهانی مانند CNN ، C News و Google News مراجعه می کردند زیرا آنها نگران و علاقه مند به آخرین اخبار جهان بودند. مردم می خواهند بدانند دولت و مقامات بهداشتی چه اطلاعات جدیدی در مورد بحران همه گیری و اقدامات احتیاطی مورد نیاز در اختیار آنها قرار می دهند.

برنامه های پرداخت دیجیتال

نقش اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین در دوران کرونا

برنامه ها و کیف پول های الکترونیکی پرداخت آنلاین در طول بحران کرونا رشد کردند. افرادی که نمی خواستند برای انجام معاملات و پرداخت های مالی به بانک ها مراجعه کنند ، به پرداخت دیجیتال روی آوردند. علاوه بر برنامه های بانکی ، استفاده از برنامه هایی مانند Google Pay ، PayPal و Venmo نیز در سراسر جهان افزایش یافته است. در این بین ، شرکت های نرم افزاری سعی کرده اند به دلیل استفاده گسترده تر ، امنیت کافی در معاملات مالی را در اختیار کاربران قرار دهند. وجود این فرصت ها و تسریع در تأمین نیازهای مردم در این زمینه نشان دهنده نقش مهم برنامه های پرداخت دیجیتال در زندگی امروز و شرایط بحرانی است.

نتیجه استفاده از برنامه ها

بحران ناشی از اپیدمی ۱۹ کویت برای جهان ، توانایی واقعی دیجیتالی کردن فرآیندهای زندگی روزمره را به همه نشان داده است. چگونه دیگر می توانید اهمیت فیلم ها ، وبینارها ، پیام رسانی فوری ، سفارش و پرداخت آنلاین موارد ضروری را فقط با چند بار ضربه نادیده بگیرید و اوقات خوشی را در دنیای مجازی داشته باشید؟ در حالی که این ویروس باعث از بین رفتن افراد شده است ، اما شبکه های اجتماعی و سرگرمی در تغییر مثبت روحیه افراد ، گردهم آوردن مردم و خوشحال کردن آنها نقش اساسی داشته است. با سختی تجارت واقعی ، شرکت های دیجیتال رشد کردند و تعداد کاربران آنها افزایش یافت. مشاغل مفیدی که در طول بحران نیازهای مردم را برآورده می کردند ، قطعاً حتی پس از پایان بحران نیز به رشد خود ادامه داده و رشد می کنند و نقش برنامه ها تا دوران کرونا ادامه خواهد یافت. اقتصاد جهانی آماده است تا یک سفر تحول دیجیتالی را آغاز کند که ناشی از بحران کرونا است.

چه نوع شغلی داشتید؟ برای کسانی که با مشکلات جدی مسکن یا مشاغل دیجیتالی روبرو هستند قرنطینه به رشد کمک کرده است؟ اگر در شرایط بحرانی تجربه و چشم اندازهایی در تجارت دارید که می تواند به دیگران کمک کند ، آن را به اشتراک بگذارید.

نظر دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *