×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » مواردی که برای تبلیغات و فروش مضر است
23 نوامبر 2020

مواردی که برای تبلیغات و فروش مضر است

در این مقاله پنج مورد (اگر) را ارائه می دهم تا بدانید در صورت موفقیت آمیز بودن ، روند بازاریابی دیجیتال و تبلیغات شما با شکست روبرو خواهد شد و در واقع بهتر است تحت هیچ شرایطی بودجه تبلیغات خود را هدر ندهید. …

اگر محصول شما ایرادات جدی دارد ، آن را به فروش نرسانید!

مشکلات لزوماً به معنای خطاهای فنی نیست. گاهی اوقات روندها و رویه های محصول شما غیر منطقی است ، گاهی قیمت ها متناسب با نوع یا اندازه خدمات نیست ، گاهی ارزش افزوده توسط کاربر دیده نمی شود یا درک آن آسان نیست. در این صورت فروش نگذارید ، زیرا کاربران به سرعت به سراغ شما می آیند ، اما به همین سرعت شما را ترک می کنند و هزینه ترغیب آنها به بازگشت بسیار بیشتر خواهد شد. من به شما پیشنهاد می کنم وقت خود را صرف کرده و محصول را به صورت آزمایشی و به مقدار محدود برای کاربر نهایی ارسال کنید. بازخورد آنها را جمع آوری کنید ، سیستم و رویه ها را تغییر دهید و سپس مراحل بازاریابی خود را شروع کنید.

اگر دروغ می گویید ، نفروشید!

بعضی اوقات حتی قرار نیست دروغ بگوییم ، اما در واقع تمایل خود را در تبلیغات ابراز می کنیم ، که در واقع نمی توانیم این کار را انجام دهیم. عباراتی مانند تحویل دو ساعته ، گارانتی و غیره ، اگر این مورد اجرا نشود ، یا حتی اگر با کیفیتی که می گویید محقق نشود ، بهتر است تبلیغ نکنید. این پاشنه آشیل شما خواهد بود که در آینده آسیب های زیادی از آن خواهید دید.

اگر برای کل مشاغل خود برنامه بودجه ندارید ، تبلیغ نکنید!

به طور معمول ، مدیران بازاریابی در استارتاپ ها تمایل زیادی به اجرای یک برنامه بازاریابی جامع با ایده های خلاقانه و درخشان دارند ، که هزینه زیادی را متحمل می شود. اگر بودجه و سرمایه خود را منطقی بین بخشهای مختلف تقسیم نکنید و بیشتر بودجه خود را صرف خرید و بازاریابی و تبلیغات کنید به امید جذب کاربران ، به زودی تمام خواهید شد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بیشتر بودجه خود را صرف بازاریابی کنید و وقتی در ماه آینده در پرداخت مشکل دارید و کارمندانتان از نظر تولیدی و انگیزه بالا نیستند ، می دانید که ارزش آن را نداشت.

اگر حجم خدمات شما با حجم کاربرانی که می خواهید جذب کنید متناسب نیست ، تبلیغ نکنید!

هنگامی که میزان رشد شما در جذب کاربر از سرعت ارائه خدمات شما پیشی می گیرد ، قطعاً نتیجه ای حاصل می شود و چیزی جز نارضایتی نیست. نیازی به گفتن نیست ، برخی از سرویس های ایرانی دارای میلیون ها کاربر هستند که به طور فعالانه تبلیغات زیادی را انجام می دهند تا از رقابت پیشی بگیرند و در نتیجه خدمات مناسب و پیام های عصبانی را ارائه نمی دهند. در شبکه های اجتماعی یا نظرات آتشین ، کاربران اعتراض می کنند.

اگر نمی شنوید ، تبلیغ نکنید!

به طور معمول ، درصد کمی از مشتریان راضی رضایت خود را در شبکه های اجتماعی ابراز می کنند ، اما درصد زیادی از مشتریان ناراضی بیش از یک بار نارضایتی خود را ابراز می کنند. نظراتی را که در مورد شما در شبکه های اجتماعی و پیام های خصوصی ارسال شده حتما بخوانید ، حتماً اقدامات جدی برای حل مشکل انجام دهید ، نتیجه را به شاکی اطلاع دهید و از او دلجویی کنید. تا رضایت کامل او را جلب کند. در غیر این صورت هزینه هایی که برای جذب وی متحمل شده اید به هدر می رود و انتشار اخبار وی در مکان های مختلف هزینه جذب کاربران را برای شما افزایش می دهد و برنامه های بازاریابی و تبلیغاتی شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *