×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » معرفی ابزار Adjust
16 دسامبر 2020

معرفی ابزار Adjust

سفارشی سازی یک ابزار رایگان تلفن همراه و تجزیه و تحلیل است که هم ابزار تجزیه و تحلیل و هم Attribution را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. امروز در حال نوشتن ما می خواهیم Adjustment را مطالعه کنیم.

به طور کلی ، دو کلاس کلی ابزار برای ارزیابی آمار یک برنامه وجود دارد: ابزارهای تجزیه و تحلیل و ابزارها. به طور معمول ، ابزارهای تجزیه و تحلیل در برنامه تجزیه و تحلیل تحقیق و گزارش می کنند ، از جمله تبلیغاتی که افراد بدون تبلیغات ، زندگی کاربر ، بازده ، هزینه در افراد را جذب می کند برنامه ، براساس جمعیت ، ارسال اعلان ها ، پیام ها در سیستم و موارد دیگر دسته بندی می شود. … پرداخت.

در مقابل ، از ابزارهای Attribution برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات و اقدامات تأثیرگذار از طریق تبلیغات CPI و تبلیل استفاده می شود و در واقع ، هرچه بیشتر خدمات دیگر را به مشتریان خود ارتقا دهند به موارد فوق اضافه کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از ابزارهای Attribution نام سرویس تأثیر App Store Optimization و… را در لیست خدمات خود اندازه گیری می کنند.

Adjust (ادجاست) چیست؟

Adjust یک شرکت اندازه گیری موبایل است که پرونده های آن شامل خدمات مرتبط و طیف وسیعی از خدمات تبلیغاتی ، جزئیات و آمار درون برنامه ای است تا بینش بهتری در بازار برای برنامه های تحت مالکیت کاربر خود ارائه دهد.

ابزار

داشبورد Customization ساده و هوشمندانه طراحی شده و استفاده از آن بسیار آسان است. تمام داده های قابل تنظیم از تنظیمات ، عملیات و برنامه های مختلف نمایش داده شده در یک داشبورد جمع آوری می شوند و به شما کمک می کنند عملکرد برنامه خود را از همه جهات ارزیابی کرده و بازگشت سرمایه خود را از همه جهات افزایش دهید. در واقع ، با کمک Adjustments ، شما اطلاعات Analytics و Analytics برنامه خود را در قالب اعداد و داده های آماری با یکدیگر ادغام می کنید.

چرا باید از  Adjust (ادجاست) استفاده کرد؟

کلید انعطاف پذیری ، که آن را به گزینه خوبی در زمینه ابزارهای رایگان تبدیل می کند ، این است:

  • با کمک Adjust می توانید تعیین کنید که آیا کاربران برنامه شما یا مخاطبان تبلیغات شما مطابق با اهداف شما کار می کنند یا خیر.
  • از سازگاری می توان برای بسیاری از برنامه های نرم افزاری مانند iOS ، Android ، Windows ، Unity ، Cordova ، Xamarin و … استفاده کرد.
  • با استفاده از آن می توانید هر برنامه ای را در هر دستگاهی اعم از موبایل ، تبلت ، تبلت یا شماره دیجیتال بررسی کنید.
  • این اطلاعات را مستقیم و غیرمستقیم وارد خدمات شما می کند.
  • با کمک ارتباط عمیق می توانید مخاطبان و مخاطبان خود را دقیقاً به همان چیزی که می خواهید هدایت کنید.
  • در هر زمان از پر کردن ، می توانید پروفایل کاربری یا پروفایل های کاربر خود را دوباره تنظیم کنید.
  • با انعطاف پذیری ، می توانید با بازاریابی رایانه خود در کمپین های تبلیغاتی خود ، به افراد اجازه ورود به بازار اینترنتی را بدهید.
  • تنظیم به شما امکان می دهد چندین پیوند برای هر تبلیغ ایجاد کنید و روند مدیریت رسانه های مختلف را ساده می کند.
  • تنظیم در خواندن تعداد توابع نصب شده و فعال دقیق تر و ساده تر از بیشتر این ابزارهای رایگان است.
  • همکاری انعطاف پذیر با چندین پایگاه رسانه ای به شما امکان می دهد نظارت بر فعالیت تبلیغات را در یک مکان ادغام کنید.
  • تعدیل فیلتر برای مشاغل ایرانی نیست و شرایط استفاده از بسترهای رسانه تلفن همراه ایرانی مانند تپسل را فراهم می کند.

ابزار Attribution اپلیکیشن‌های موبایل در Adjust

ابزار

    1. کاربران شما از چه طریق جذب‌ اپلیکیشن شده‌اند؟

      سفارشی سازی به شما این امکان را می دهد که چگونه همه کاربران خود را به برنامه خود جذب کنید. شما می توانید تمام روش های بازاریابی خود را ردیابی کرده و اطلاعات تبدیل خود را یا با کلیک یا به تعبیری جمع آوری کرده و با دقت کامل مشاهده کنید. با ویرایشگر ، شما همیشه می دانید که مخاطب شما هر کدام از تبلیغات کاربر را مشاهده کرده است ، یا به عبارت دقیق تر ، کاربران شما کدام تبلیغات را در تبلیغات شما مشاهده کرده اند.

      ابزار

      با شخصی سازی می توانید Window Sign را مطابق میل خود تنظیم کنید. جریان سیگنال به حداکثر مدت زمان بین کلیک و تبدیل اشاره دارد. یک تبلیغ دهنده باید هنگام تعیین نرخ کلیک این دوره را در نظر بگیرد و فقط تعداد آن کلیک ها به سطحی مانند پنجره Attribution (مثلاً نصب) تبدیل شود.

    2. تعریف کمپین‌های تبلیغاتی در Adjust چگونه است؟

      در Adjustment نیازی به پیوند متفاوتی برای تعریف هر آگهی ندارید و می توانید فقط با یک پیوند هر تعداد تبلیغ را که می خواهید تعریف کنید و چند محدودیت به آن اضافه کنید. شما می توانید برای هر تبلیغ تبلیغی ، و برای هر تبلیغ صرفاً با سازماندهی وب سایت ، پیوندها ، مسابقات ، گروه ها و محتوای خلاقانه با ساده افزودن ۴ برابر کمتر. چند محدودیت در یک لینک.

      به عنوان مثال ، فقط با داشتن یک پیوند و اضافه کردن چند محدودیت در پایان ، می توانید تعداد تبلیغات دریافتی و تفسیر هر مورد را تعیین کنید و سپس کامپوزیت ها را ایجاد کنید. در هر تبلیغ؛ به عنوان مثال ، بنر تبلیغاتی تپسل ، آگهی شماره ۲ ، گروه ۵ ، بنر شماره.

    3. بررسی تجربه کاربری در کمپین‌های تبلیغاتی تعریف‌شده در Adjust چگونه است؟

      ابزار Adjust بصورت آنلاین و در زمان واقعی کار می کند و این بخش به شما امکان می دهد تا به طور مداوم همکاری برنامه خود را بررسی کنید.

      ساختن یک برنامه خوب در حال حاضر به نیمه رسیده است. تا زمانی که برنامه شما کار می کند ، باید از کاربران خود آگاه باشید و همیشه رفتار آنها را دنبال کنید. این تنظیم به شما امکان می دهد رفتار شخصی را از زمان هک شدن برنامه خود بررسی کنید و بفهمید که مثلاً با چه سرعتی و وقتی همه از برنامه شما استفاده می کنند ، بهترین چیست برنامه شما اطلاعات و این دیدگاه به شما کمک می کند بهترین شبکه ها و بودجه های تبلیغاتی را برای فعالیت ها شناسایی کنید تا بهترین کاربران را به شما ارائه دهد.

      همچنین می توانید با استفاده از این بخش در مورد رفتار افراد پیر خود تحقیق کنید ، یک پست رسانه اجتماعی خاص و محتوای مربوطه برای آنها ارسال کنید تا تأثیر زیادی روی آنها بگذارد.

    4. آیا Adjust با partnerهای (شریک) دیگر نیز کار می‌‌کند؟

      ابزار Attribution در Adjust به شما امکان می دهد تا به راحتی با شرکای دیگر ارتباط برقرار کنید تا فقط با چند مرحله ساده در داشبورد کار را مدیریت کنید و نتایج تبلیغات خود را در آنجا مشاهده کنید.

      با بیش از ۷۰۰ شریک دیگر مانند Twitter ، Facebook و که سازگار شوید و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. تپسل اولین وب سایت تبلیغاتی ایرانی است که به شرکای این ابزار پیوسته و می تواند اطلاعات به دست آمده از کمپین های تبلیغاتی خود را با شرکت های دیگر در adjust ادغام کند.

    5. آیا در Adjust می‌توان به‌راحتی به SDK دسترسی داشت؟

      Adkust SDK باز است. خواندن هر یک از سطرهای کد SDK که در برنامه شما قرار دارد آسان است و می توانید شناسایی کنید که SDK چه اطلاعاتی را جمع آوری و ارسال می کند. هر زمان که می دانید دقیقاً چه چیزهایی را به برنامه خود اضافه کرده اید و نحوه کار را تنظیم کنید.

ابزار Analytics اپلیکیشن‌های موبایل در Adjust

ابزار

  1. به کمک Adjust تا چه حد می‌توان اتفاقات درون اپلیکیشن را بررسی کرد؟

    شما را با هر ابزاری که می خواهید استفاده کنید سفارشی کنید تا از آنچه در سیستم شما اتفاق می افتد مطلع شوید. همچنین می توانید اطلاعات دقیق سیستم عامل خود را پیدا کنید. این ابزار به شما امکان می دهد تا کاربران خود را کاملاً شناسایی کرده و در مورد اولین کار آنها از اولین بار بارگیری تا اولین خرید و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

  2. به کمک Adjust کدام اتفاقات درون اپلیکیشن را می‌توان دنبال کرد؟

    چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی مکالمه مسالمت آمیز انجام دهید. این مراحل ، از ثبت نام کاربران تا خرید یک محصول ، به مرحله بازی و هر آنچه که هستند برای پیگیری و گزارش توسط Adjustment می روند. به این ترتیب می توانید مراحل را با توجه به رفتار کاربران بهبود بخشید و در رسیدن به اهداف خود پیشرفت بیشتری داشته باشید.

    ابزار

    می توانید چندین KPI تنظیم کنید تا با آنچه برای برنامه شما اتفاق می افتد تنظیم شود. همه موارد موجود در برنامه را در وب سایت سفارشی کنید و فقط با چند کلیک نمای کلی از رفتار کاربر برای دستیابی به KPI ها به شما ارائه می دهیم.

  3. آیا به کمک Adjust می‌توان کاربران خود را دسته‌بندی کرد؟

    Adjustکل مدت استفاده کاربر از برنامه را در برنامه جمع کنید. با شخصی سازی این اطلاعات ، انعطاف پذیری به شما امکان می دهد کاربران خود را به روش های مختلف سازماندهی کنید. شما می توانید کاربران نرم افزار خود را از نظر ایجاد محتوا ، یکپارچه سازی داده ها ، مکان ، نوع دستگاه و موارد دیگر در کلاس های خلاق دسته بندی کنید و رفتار هر دسته را پیدا کنید با این بخش می توانید تبلیغات خود را تعریف کنید پیش قدم تر باشید و همچنین درک بهتری از تأثیر تغییراتی که در برنامه خود ایجاد می کنید ، داشته باشید.

  4. آیا به کمک Adjust می‌توان اطلاعات اتفاقات درون اپلیکیشن را برای هر partnerی ارسال کرد؟

    Adjust می تواند با سایر تجزیه و تحلیل های Analytics که شما استفاده می کنید و با بیش از ۷۰۰ وب سایت ادغام می شود کار کند. همچنین می توانید میزان اطلاعاتی را که می خواهید برای سایر شرکا ارسال کنید تنظیم کنید.

  5. تبادل و دریافت اطلاعات اتفاقات درون‌ اپلیکیشن از Adjust چگونه است؟

    اطلاعات سرور Adjust به صورت آنلاین و در زمان واقعی برای سرورهای شما پخش می شود. با Adjust می توانید داده های Analytics کامل یا هر مقدار که می خواهید بدست آورید. Adjust به شما امکان می دهد KPI تعیین شده را تعیین کنید یا از موارد خلاقانه و اطلاعاتی که از Adjust می خواهید توسط کشور بدست آورید.

    ابزار

آمار اپ‌استورها در Adjust

با کمک Adjust ، می توانید از عملکرد برنامه خود در Appostors آگاه باشید و در صورت لزوم برای بهبود عملکرد برنامه خود در مقایسه با سایر برنامه های Appostors ، تغییراتی ایجاد کنید.

  1. به کمک Adjust به چه اپ‌استورهایی دسترسی داریم؟

    با Adjust می توانید نحوه ساخت برنامه خود را هم در فروشگاه برنامه iTunes و هم در فروشگاه Google Play بیابید. Adjust اطلاعات عملکرد برنامه شما را در هر زمان در این دو فروشگاه در سراسر جهان ذخیره می کند. با کمک این اطلاعات ، می توانید طبقه بندی برنامه خود و بازخورد ارائه شده در مورد آن را ببینید ، و می دانید که چگونه تغییر وضعیت برنامه شما در فروشگاه ها تغییر می کند و تغییر می کند هر کدام را به درخواست خود انجام می دهید.

  2. آیا به کمک Adjust می‌توان از احساسات کاربران خود باخبر شد؟

    ارزیابی نظرات مربوط به درخواست تجدید نظر شما توسط افراد مختلف در Appostors ، می تواند اطلاعات مفیدی به شما بدهد ، اما به دلیل ارتفاع ، تحقیق در مورد این اطلاعات یا حتی جمع آوری آنها می تواند دشوار است ، اما Adjust با جمع آوری این اطلاعات در بخشهای مهم. Various می تواند مروری دقیق درباره نظرات مردم درباره برنامه شما در Appostors داشته باشد و به شما در بهبود استفاده در Appstores کمک کند.

  3. عملکرد اپلیکیشن خود در اپ‌استورها را از چه زمانی می‌توان فهمید؟

    از روزی که برنامه خود را منتشر می کنید ، می توانید با استفاده از Adjust عملکرد برنامه خود را در فروشگاه ها ردیابی کرده و از همان ابتدا کاربران مهم خود را شناسایی کرده و برای آنها برنامه ریزی کنید.

قیمت Adjust چقدر است؟!

تنها چیزی که می تواند مانع استفاده شما از Adjust شود هزینه بالای آن در مقایسه با سایر جزئیات Analytics و Attribution است. Adjust قیمت پایه را برای هر برنامه تعیین می کند و هیچ رفع دائمی وجود ندارد. هزینه ست های بعدی معمولاً بیشتر از هزینه سایر تجهیزات است. اما از آنجا که بسیاری از ویژگی های Adjust به شما و همچنین کاربران Office آسان آن را ارائه می دهد ، هزینه بالای Adjust قابل توجیه است.

با Adjust ، می توانید یک برنامه موفق داشته باشید و با هزینه بیشتر نسبت به سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل و Attribution ، ROI خود را افزایش دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *