×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » فرصت طلایی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها در نوروز
12 دسامبر 2020

فرصت طلایی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها در نوروز

همانطور که آمار در خارج از ایران حاکی از افزایش ۲۵۰ درصدی تعداد نصب در ماه آخر سال و ماه اول سال جدید است ، در ایران فرصت بسیار خوبی برای توسعه دهندگان ایرانی در نوروز وجود دارد. افزایش ناگهانی قیمت گوشی های هوشمند ، تبلت ها و سایر دستگاه های دیجیتال در روزهای آخر سال نشان دهنده افزایش تقاضای بازار برای آنها است.

چرا بعد از خرید گوشی هوشمند باید اپلیکیشن شما را نصب کنند؟

بسیاری از مردم سال جدید را با تلفن هوشمند جدیدی که جشن گرفته اند آغاز می کنند. درست است که داشتن تلفن هوشمند جدید شرط لازم برای خوشحالی کاربر است ، اما برای نصب برنامه های جذاب بر روی آن شرط کافی است. از خود بپرسید چرا بسیاری از کاربرانی که چنین تعطیلات بسیار خوبی داشته اند باید برای نصب برنامه شما به فروشگاه App مراجعه کنند.

پاسخ شما احتمالاً محدود به یکی از سه پاسخ زیر خواهد بود و از قضا هر یک از این پاسخ ها دلیل دیگری برای اهمیت تعطیلات نوروز برای برنامه شما و یکی از راهکارهای شما تعیین می کند.

۱-کاربر مذکور، پیش‌ازاین هم کاربر شما بوده است

توسعه دهندگان باتجربه و موفق به خوبی می دانند که چگونه در ابتدای سال از فرصت طلایی استفاده کنند ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که یک دوره رقابتی پیش رو دارید. تو باختی. به عبارت دیگر ، عدم استفاده از تعطیلات نوروز نه تنها به معنای از دست دادن فرصت جذب کاربران جدید نیست ، بلکه از طرف دیگر ، از دست دادن کاربران قدیمی و با ارزش است.

۲-تعطیلات طولانی و شرایط لازم برای گشتن به دنبال یک اتفاق هیجان‌انگیز 

تقریباً همه افراد آغاز سال جدید را دور از کار و مدرسه می گذرانند ، این بدان معناست که آنها منتظر پیشنهادات جدید بازی ، سرگرمی و سرگرمی هستند. وقت آزاد فراوان برای شخصی که تلفن همراه دارد ، به این معنی است که برنامه شما بالقوه است!

۳-یک نفر اپلیکیشن شما را به کاربر جدید معرفی می‌کند

فرهنگ نوروزی ایرانیان را ملزم می کند که طی چند روز با تعداد زیادی از اقوام و آشنایان دیدار کنند. بیشتر نوجوانان و جوانان به جز افراد میانسال که زمان زیادی را برای گفتگو با یکدیگر سپری می کنند ، به تلفن های هوشمند خود مشغول هستند. اگر برنامه شما توانسته است توجه گروهی از افراد را به خود جلب کند ، بهترین زمان تعطیلات و سرگرمی خسته کننده برای افراد برای ارائه برنامه های مورد علاقه خود و اشتراک آنها است. تمام تلاش خود را بکنید تا بازی خود را با هم پیشوای مسابقات خانوادگی رکورددار کنید!

دلایل رشد چشم گیر وضعیت اپلیکیشن ها در ابتدای سال

اما این تنها دلایل مهم بودن تعطیلات نیست. خرید آنلاین موبایل را برای سال جدید افزایش دهید و برای خانواده و دوستان خود هدیه و عیدی تهیه کنید ، عیدی جمع کنید و نوجوانان بیشتری را صرف بازی ها ، نیاز به برنامه های سفر و سایر دلایل رشد چشمگیر وضعیت برنامه ها در اوایل سال .

بهترین زمان تغیر در اپلیکیشن تان

اگر متقاعد شده اید که باید تعطیلات خود را جدی بگیرید ، امروز بهترین زمان برای ایجاد این تغییر است. اگر قبل از فصل جابجایی و هنوز هوای عید برای کاربران خود برنامه خود را تغییر داده بودید ، فرصت تأثیرگذاری را از دست می دادید. از طرف دیگر ، اگر تغییرات مورد نظر خود را طی یک یا دو هفته انجام ندهید ، فرصت استفاده از تعطیلات را از دست خواهید داد. از آنجا که کافه بازار در جدیدترین اخبار خود اعلام کرده است که پنل کاربری توسعه دهنده از ۱۷ مارس تا تقریباً بسته است در تاریخ ۲۶ آوریل ، و از جمله درخواست هایی که توسعه دهندگان در کافه بازار ایجاد می کنند ، فقط قبل از پایان نوزدهم ماه مارس اعمال می شوند تا به این پیشنهاد دهنده برسند.
راه حلهای مختلفی برای به روزرسانی برای سال جدید وجود دارد که در زیر به برخی از آنها پرداخته می شود.

۷ راهکار هیجان انگیز برای آپدیت سال نو

۱- بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی

همه ایرانیان نوروز و بهار را جشن می گیرند. اگر می خواهید این روزها برنامه شما بتواند در کنار کاربرانتان باشد ، باید فضای عید را در آن منعکس کنید. یک تم جدید ایجاد کنید که منعکس کننده نوروز باشد ، نماد نمایش خود را تغییر دهید و یک نماد با عناصر Eid و Haftsin طراحی کنید ، یک شخصیت نوروزی جدید به برنامه خود اضافه کنید ، مراحل جدیدی در بازی مربوط به این روزها تعریف کنید ، لوازم جانبی و برچسب ها را بفروشید از نوروز در فروشگاه برنامه خود و … اولین مراحل شروع تغییر است. سپس همه این تغییرات را در صفحه برنامه خود در فروشگاه برنامه ارسال کنید. عکسهای صفحه ای که از برنامه ارسال می کنید یا یک ویدیوی آزمایشی که در برخی از برنامه ها ارسال می شود ، می تواند نشان دهنده تغییرات اخیر شما باشد.

۲- ASO یا بهینه سازی صفحه اپلیکیشن مهم است

بهینه سازی App Store یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. بسته به سیاست های شغلی خود ، هر فروشگاه برنامه از عناوین ، کلمات کلیدی و توضیحاتی درخواست می کند که بهترین نتیجه جستجو را به کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال ، اگر کافه بازار عناوین و توضیحاتی را از توسعه دهندگان دریافت می کند ، حتماً این دو بخش را بررسی کنید. سعی کنید آنها را به گونه ای تغییر دهید که هجوم کاربران و تعداد بالای جستجوهای آنها در تعطیلات نیز برای برنامه شما مفید باشد. از کلمات به روز در جامعه مانند نوروز ، بهار ، خانه بهار ، چهارشنبه سوری ، عید دیدنی ، هفت سین ، سیزده بدر و … استفاده کنید و هدف جستجوی کاربران قرار بگیرید.

۳- به مدت سیزده روز دست‌ودل‌باز باشید

مردم این روزها منتظر خبرهای خوب هستند ، منتظر شنیدن اخبار تخفیف ، خرید رایگان و عید هستند. بنابراین آنها را ناامید نکنید و مطمئن شوید که عیدی از جیب شما بیرون می آید و از جیب دیگر برمی گردد (حتی گاهی بیشتر از مقدار اصلی) به مشتریان خود ضیافت بدهید و از برنامه خود انتظار رشد چشمگیر درآمد را داشته باشید. اگر برنامه شما برای فروش است ، در این مدت قیمت خرید را پایین بیاورید تا مردم بتوانند شما را در رقابت سخت این روزها انتخاب کنند (حتی ممکن است با یک بررسی ساده متوجه شوید که نصب بالای این روزها برای شما ارزش دارد برنامه شما آن را به مدت محدود بارگیری کنید و از طریق دهان به نفع مورد نظر خود بهره مند شوید. اگر در برنامه پرداختی دارید ، قیمت ها را کاهش دهید. تخفیف های خلاقانه را در فروشگاه برنامه خود ارائه دهید ، با شعار یک مورد خریداری کنید ، به دو ببر به مشتریان و حتی برخی از آنها را به صورت رایگان به کاربران پیشنهاد دهید. اگر از سیستم تبلیغات دیواری تپسل (تبلیغات غیرمستقیم) استفاده می کنید ، لطفاً به کاربر اجازه دهید تجهیزات مورد نظر را برای شیلینگ کمتر خریداری کند. اگر از پست مستقیم استفاده می کنید و او قبلاً یک الماس یا سکه یا سنگ یا … شما به کاربر می دهید ، در تعطیلات دو عدد از آنها را بدهید.

۴- یک کاربر جدید می‌ارزد

اگر تصمیم دارید نوجوانان و جوانان را به جشن های عید جذب کنید ، به کاربران خود انگیزه دهید. مهمترین قسمت برنده شدن در یک مسابقه کریسمس ایجاد انگیزه در کاربران است و انگیزه ای بهتر از پول وجود ندارد. در این روزها برای دعوت از کاربران جدید پاداش های ارزنده ای به کاربران قدیمی خود ارائه دهید. با این کار با یک تیر دو نشان ، آنها را درگیر بازی خود خواهید کرد تا از جایزه ویژه آنها استفاده کنند و یک کاربر جدید و یک منبع درآمد جدید دریافت خواهید کرد.

۵- یا صفحه‌ی اول، یا اصلاً هیچ جا

تمام تلاش خود را برای حضور در اخبار و صفحه اصلی Appostors انجام دهید. سیاست های رسولان در این زمینه متفاوت است ، اما تقریباً همه به نرخ رشد و تعداد ستاره های کاربران توجه دارند. با دانستن قوانین AppStore خود ، کاربران را مجاب کنید که شما را ببینند.

۶- کاربران قدیمی را دو دستی نگه دارید

اهمیت اطلاع رسانی به موقع و موثر بر هیچکس پوشیده نیست. هر یک از تغییرات فوق می تواند خبر خوبی برای کاربران شما باشد ، آنها را با طراحی یک برنامه خلاقانه به کاربران خود معرفی کنید ، عید را به آنها تبریک بگویید و در تعطیلات با آنها باشید. هشدار: ارسال اعلان دیرهنگام و ناخواسته می تواند بسیار آزار دهنده باشد. در تبدیل فرصت ها به تهدید مراقب باشید.

۷- برای تبلیغ، هیچ زمانی بهتر از تعطیلات نیست

این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری درگیر تلفن های همراه خود هستند و بیش از هر زمان دیگری در حال نصب یک بازی یا برنامه جدید هستند ، آنها تشنه تبلیغات هستند و اگر موارد فوق را انجام داده باشید ، آنها بیش از هر زمان دیگری مایل به لذت بردن هستند. تعطیلات توسط کاربران خود. سپس این را به مردم اعلام کنید. اگر این روزها هنوز از اهمیت تبلیغات اطمینان ندارید ، ممکن است به شما کمک کند بدانید که CTR تبلیغات کریسمس برای بازی های خارجی ۱۱ تا ۳۳ درصد افزایش یافته است. بودجه تبلیغاتی خود را تعیین کنید و از امروز به فکر یک کمپین تبلیغاتی خوب باشید. کمپین خود را به صورت هدفمند طراحی کنید و تبلیغات خود را در جایی که می دانید مشتریان بالقوه شما در آنجا هستند نشان دهید. اگر در حال تبلیغ یک برنامه هستید ، جایی بهتر از برنامه دیگری برای نمایش تبلیغ شما وجود ندارد. شبکه تبلیغاتی هوشمند تپسل با همکاری محبوب ترین اپلیکیشن های ایرانی و بیش از ۱۵ میلیون کاربر می تواند مکان خوبی برای شروع تبلیغات برنامه شما باشد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *