×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » عکاسی چه تاثیری در بازاریابی دیجیتال دارد؟
05 دسامبر 2020

عکاسی چه تاثیری در بازاریابی دیجیتال دارد؟

بازاریابی امروز شامل اجزای مختلفی است که طیف گسترده ای از رسانه ها را پوشش می دهد. برای موفقیت در کارزار بازاریابی خود ، باید تمام فاکتورهای طراحی و اجرا را در نظر بگیرید و از آنها به درستی استفاده کنید. بررسی خدمات بازاریابی مقرون به صرفه نشان می دهد که عکاسی یکی از مهمترین عواملی است که در استراتژی های بازاریابی دیجیتال نقش مهمی دارد. ممکن است دستیابی به دوربین زمانی دشوار باشد ، اما امروزه با وجود تلفن های همراه ، دسترسی به یک دوربین با کیفیت و ضبط لحظه ها در دسترس بیشتر افراد قرار گرفته است. اگرچه دنیای بازاریابی در طول ۵ سال گذشته نسبت به ۵۰ سال گذشته دستخوش تغییرات بزرگی شده است ، اما عکاسی هنوز جایگاه مهم و اساسی در تبلیغ برندها ، محصولات و خدمات را دارد و این نقش برجسته عکاسی در جنبه های مختلف زندگی ، روز جهانی عکاسی را ایجاد کرده است. استفاده صحیح از عکاسی تبلیغاتی به شما کمک می کند تا در یک بازار سخت و رقابتی ، افتخار آفرین باشید. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چرا عکاسی تبلیغاتی اینقدر مهم و بازاریابی است.

برخی از عوامل اصلی در اهمیت عکاسی

تاثیر عکس در موفقیت وبلاگ

برای جلب توجه

گرچه این از اهمیت فیلم ، صدا و متن به عنوان م importantلفه های مهم بازاریابی مدرن کم نمی کند ، اما هیچ چیز نمی تواند به سرعت یک تصویر را به خود جلب کند. به عنوان مثال ، یک چشم بر هم زدن کافی است تا توجه مردم را به یک تصویر جالب در یک بیلبورد جلب کند. جالب است بدانید که سابقه استفاده از عکاسی در تبلیغات به بیش از یک قرن قبل برمی گردد و افراد زیادی برای آشنایی با مواد م ingredientsثر و کاربرد عملی آنها آموزش دیده اند.

از ابزارهای جدید استفاده کنید

طی سالهای گذشته عکاسی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. عکس های رنگی تصاویر بهتری ارائه می دهند ، در حالی که عکاسی دیجیتال تصاویر را در دسترس همه قرار می دهد. اکنون ، فناوری نسبتاً جدید پهپاد راه های جدیدی برای تبلیغات باز کرده است. استفاده از این ویژگی در عکاسی بازاریابی مدرن به شما کمک می کند تصاویری را که قبلاً فقط برای افرادی که می دانستند چگونه از هواپیما شلیک می کنند در دسترس مخاطبان خود قرار دهید. از آنجا که این فناوری هنوز جدید است ، استفاده از آن می تواند به شما یک مزیت رقابتی قوی برساند.

تبادل فوری اطلاعات

یک جمله معروف وجود دارد: “یک عکس هزار کلمه است.” این مفهوم در تبلیغات مهم است. به جای اینکه مستقیماً حقیقت را بگویید و از کلمات برای انتقال معنی استفاده کنید ، می توانید از عکس های خود برای انتقال پیام مهمی استفاده کنید. ذهن انسان برای استفاده از نشانه های غیرکلامی طراحی شده است و تصاویر مناسب بخشی از مغز را تحت تأثیر قرار می دهد و درک مفاهیم از متن یا صدا را دشوار یا غیرممکن می کند. عکس ها همراه با متن مناسب می توانند قدرتمندترین ابزاری باشند که در اختیار شماست.

واکنش احساسی

مردم به عکسهای دیگران واکنش احساسی نشان می دهند. در حالی که متن و صدا همچنین می توانند در انتقال اطلاعات مهم درباره کالایی که می فروشید موثر باشند ، اما هیچ یک از آنها نمی تواند مانند عکاسی احساساتی را برانگیزد. در تبلیغات باید به یاد داشته باشید که انسان موجودی هوشمند است و احساسات در فروش یک محصول نقش مهمی دارند. بنابراین ، ترکیب عناصر احساسی مناسب با یک عامل اقناعی منجر به حداکثر اثربخشی و کارایی تبلیغات می شود.

تعامل را افزایش دهید

تحقیقات بازاریابی نشان می دهد که داشتن تصاویر افراد را به مشارکت ترغیب می کند و احتمال پاسخگویی به تبلیغات را افزایش می دهد. مهم نیست که ابزار بازاریابی شما چقدر قدرتمند است ، موفقیت شما در این است که مردم به محصول تبلیغاتی شما روی بیاورند و اقدامی انجام دهند. علاوه بر استفاده از عکاسی در تبلیغات خود ، از Calcio Action (CTA) استفاده کنید و مطمئن شوید که تصویر شما مخاطبان را به اقدام در راستای هدف شما الهام می دهد.

از یک تصویر حرفه ای در پروژه استفاده کنید

یک تصویر مثبت در بین افرادی که تبلیغ شما را می بینند نقش مهمی در موفقیت شما دارد. با استفاده از عکاسی با کیفیت یک تصویر حرفه ای در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید. این توضیح می دهد که چرا شرکت ها از عکاسان حرفه ای استفاده می کنند ، حتی اگر خرید دوربین ارزان تر باشد. عکاسان می توانند تصویری را ضبط کنند که با تصاویر معمولی متفاوت باشد و سیگنال قدرتمندی باشد.

روز جهانی عکاسی

روز جهانی عکاسی

روز عکاسی ، روز احترام به هنر است که نقش مهمی در زندگی بشر دارد. علاوه بر عکس های شخصی که خاطرات را در خود جای داده اند ، عکس هایی نیز وجود دارند که داستان را بازگو می کنند. تصاویری که دوره های مهم زمانی ، تاریخی و حتی کره زمین را نشان می دهند اهمیت عکس را دو چندان می کنند.

تاریخچه روز عکاسی

جوزف نیسفور نیپس ، مخترع فرانسوی عکاسی ، ابتدا از کاغذ کلرید نقره برای چاپ عکس استفاده کرد ، اما در نهایت عکس سیاه شد زیرا او نمی دانست چگونه کلرید نقره را از روی کاغذ خارج کند تا بتوان عکس را حفظ کرد.

با گذشت زمان ، عکس ها بهتر و بهتر می شدند. به اولین دوربین هایی که ممکن است دیده اید ، فکر کنید و به این فکر کنید که دوربین آنها در طول جنگ جهانی دوم چه تفاوتی با دوربین ها داشته است. سپس آنها را با دوربین های مدرن مقایسه کنید. این جهش فناوری همان تأثیری را که در سایر جنبه های زندگی گذاشته است در عکاسی داشته است.

با ظهور کداک ، کانن و بسیاری از مارک های دیگر ، بازار عکاسی جهش بزرگی را تجربه کرده است. با گذشت زمان ، دوربین ها بهتر و سبک تر شده و استفاده از آنها آسان تر شده است. با وجود همه نوآوری ها و خلاقیت ها ، علم و حتی هنرهای زیادی که در زمینه عکاسی اتفاق می افتد ، هیچ چیز نمی تواند جایگزین لذت ساده عکاسی و ایجاد قاب شود.

خلاقیت برند به مناسبت روز عکاسی

مارک ها اهمیت رسانه های اجتماعی و تأثیر به روزرسانی محتوای خود را بر مخاطبان تشخیص داده اند و بنابراین هر مناسبت مرتبط را برای جذب مخاطبان و استفاده از تأثیر شگفت انگیز بازاریابی آنها جشن می گیرند. به عنوان مثال ، بسیاری از مارک ها مسابقه روز عکس را ترتیب داده اند و از مخاطبان خود می خواهند بهترین عکس هایی را که کلیک کرده اند به اشتراک بگذارند. این یک روش عالی برای ایجاد تعامل بین یک مارک و مخاطبان هدف آن است. در اینجا دو نمونه از نحوه تشویق مخاطب خود برای شرکت خلاقانه در تولید محتوا برای روز جهانی عکاسی ۲۰۱۸ وجود دارد:

۱٫ Reliance Money به مناسبت روز جهانی عکاسی در صفحه توییتر خود نوشت: «۱۹ آگوست روز جهانی عکاسی است. آیا شما آماده یک کلمه چالش هستید؟ برای تصویر زیر یک عنوان بنویسید. “بهترین امضا هدیه خواهد بود.”

در این پست ، این برند از هشتگ های مربوط به روز جهانی عکاسی نیز استفاده کرده است.

خلاقیت برندها در روز عکاسی

۲٫ مارک OnePlus هند ، که مخاطبان خود را ترغیب می کرد تا بهترین عکس های خود را توییت کنند ، نوشت: “بیش از ده هزار عکس شگفت انگیز با هشتگ WorldPhotographyDay دریافت کردیم. هنوز عکسی ارسال نکرده اید؟ ۲۴ ساعت دیگر برای شرکت در این چالش باقی مانده است. “شما می توانید با OnePlus 6 عکس بعدی را بگیرید!”

خلاقیت برند هندی در روز عکاسی

از عکس ها در سیستم عامل ها استفاده کنید

اکثر مشاغل دارای وب سایت خاص خود هستند. بسیاری از آنها وبلاگ می نویسند ، یا حداقل در یکی از شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارند. با ظهور “فرهنگ بصری” در زندگی ، استفاده از استراتژی تصویر در بازاریابی آنلاین اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند. آمار زیر اهمیت عکاسی در سیستم عامل های مختلف را نشان می دهد.

به عنوان مثال ، توییت هایی که حاوی تصویر هستند ۱۸٪ قابل کلیک ، ۸۹٪ محبوب تر هستند و ۱۵۰٪ بیشتر از توییت های حاوی متن ، بازتوییت می شوند.

تاثیر عکس در توییتر

پست های فیس بوک حاوی عکس ۵۳٪ پسندیدن بیشتر و ۱۰۴٪ نظر بیشتر از پست های حاوی کلمات را دریافت می کنند.

تاثیر عکس در فیسبوک

تصاویر و فیلم ها موثرترین راه برای برقراری ارتباط در دنیای آنلاین هستند. زیرا بیشتر دیده می شوند و باعث تعامل می شوند. صفحات حاوی تصاویر یا ویدئوها به طور متوسط ​​۹۴٪ بیشتر از صفحات حاوی متن خزش دارند.

تاثیر عکس در بازدید صفحه وب

اهمیت عکاسی در ارتباطات انسانی نیز بسیار زیاد است. عکس ها در انتقال احساسات بهتر از داستان های کلامی هستند و می توانند کالاها و خدمات را بهتر بفروشند. تحقیقات نشان می دهد که مغز تصاویر را ۶۰ هزار برابر سریعتر از متن پردازش می کند و ۹۳ درصد از کل ارتباطات بصری انسان را تشکیل می دهد.

تاثیر عکس در روابط انسانی

برای تبلیغ کار خود از شبکه های اجتماعی استفاده کنید. در اوایل سال ۲۰۱۹ ، ۵۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه تصویری را در پلتفرم اینستاگرام به اشتراک می گذارند ، آماری که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰۰ میلیون رشد داشته است. وقتی مشتریان شما در شبکه های اجتماعی هستند ، چرا در آنجا حضور ندارید؟ اما س bigال اصلی این است که ، چگونه تجارت خود را در دنیای دیجیتال و از مخاطب خود متمایز می کنید؟

۴ راه موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی با عکاسی

استفاده از عکس در بازاریابی شبکه های اجتماعی

۱ برای خلاقیت از عکس ها استفاده کنید

شما برای زنده ماندن باید بتوانید از جمع جدا شوید. اگر شرکت یا سازمان شما از تصاویری استفاده می کند که در همه جای اینترنت وجود دارد ، ممکن است لازم باشد در مورد آن تجدید نظر کنید. پلتفرم های تصویری مانند فیس بوک ، اینستاگرام و پینترست در میان کاربران اینترنت محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند زیرا فرصت های بی شماری را برای مارک های تجاری ایجاد کرده اند ، به این ترتیب مارک ها می توانند از تصاویر برای گفتن داستان برای مخاطبان استفاده کنند و در نتیجه راهی تعاملی ایجاد کنند. به یاد داشته باشید ، شما نه تنها باید عکس های محصول خود را ارسال کنید ، بلکه آن را سبک دهید و داستان خود را برای مخاطبان خود بگویید و به آنها دلیلی بدهید که بر روی تجارت شما کلیک کنند ، آنها را لایک کنند ، به اشتراک بگذارند و صحبت کنند. دادن.

۲. از عکسهایی با سبک خاص خود استفاده کنید

آیا تصاویری که در رسانه های آنلاین منتشر می کنید با نام تجاری شما مطابقت دارد؟ ویژگی های نام تجاری شما باعث می شود سبک تصویر خاصی داشته باشید. ادغام این عناصر مرتبط با کار در عکاسی بسیار مهم است. به عنوان مثال ، اگر شما یک مارک تجاری کاملاً جدید هستید ، آیا عکس هایی که در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید ، بیانگر این خصوصیات است؟

استمرار رمز موفقیت است. محتوای تصویری ارسال شده در اینترنت راهی عالی برای ارتباط با مشتریان بالقوه است. یکی از بهترین راه ها برای ایجاد و حفظ این ارتباط ، تداوم است. به انتشار منظم محتوا و حفظ ثبات در ظاهر عکس ها ادامه دهید. وقتی بینندگان صفحات شبکه های اجتماعی شما را مرور می کنند ، باید ارتباط واضحی بین عکس های شما و مارک شما ببینند ؛ انسجام و ادغام سبک ، نور و سبک ویرایش عکس. نقش و اهمیت عکاسی تبلیغاتی در اینجا بیشتر و بیشتر نمایان می شود.

۳ برای شخصی سازی نام تجاری خود از عکس استفاده کنید

مردم دوست دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مصرف کنندگان نیز دوست دارند داستان مارک های مورد علاقه خود را بدانند. به اشتراک گذاشتن عکس های خود و تیم خود در وب سایت کسب و کار ، وبلاگ یا صفحه فیس بوک راهی برای شخصی سازی نام تجاری خود است. به عنوان مثال ، می توانید تصاویری از جلسات تجاری ، رویدادهای شرکت یا جشن های نوروزی در محل کار خود ارسال کنید. اگر محصولی دارید ، نحوه ارتباط افراد با شما و تیمتان را کشف کنید. اگر محصولی را به نمایش بگذارید که تأثیر مثبتی در زندگی شما و اعضای تیم شما داشته باشد ، در این صورت مخاطبان علاقه مند به شرکت در آن هستند.

اگر از یک عکاس حرفه ای استفاده می کنید بسیار عالی است. عکاس می داند در چه شرایطی باید از چراغ استفاده کند تا بهترین عکس را بگیرد. عکس های طبیعی با مهارت داستان سرایی ؛ تصاویر اصلی از افراد واقعی ، مانند کارمندان شما ، اما با کیفیت حرفه ای.

۴ برای معتبر بودن از عکس ها استفاده کنید

تصاویری که در بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید باید مربوط به شما ، تجارت ، محصولات یا خدمات شما باشد. این عکس ها باید معتبر باشند ، زیرا اگر عکس های معتبری از محل کار و همکاران خود منتشر نکنید ، چگونه مشتریان و مصرف کنندگان می توانند اطمینان حاصل کنند که شما ، صاحب مشاغل پشت این صفحات ، با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید؟

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی

همانطور که مشاهده می کنید ، اهمیت عکاسی تبلیغاتی و نقش موثر آن در بازاریابی و تبلیغات غیرقابل انکار است ، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از آن استفاده کنید. برای موفقیت بهتر است حرفه ای کار کنید ، روش خود را داشته باشید و خاص باشید. به یاد داشته باشید که تصاویر دو محصول یا دو کمپین تبلیغاتی هرگز یکسان نیستند و تصاویر باید همیشه با اهداف پروژه مطابقت داشته باشند. تقریباً همه بازاریابان از نقش تصاویر در کمپین های تبلیغاتی اطلاع دارند ، اما اجرای آن نیاز به تخصص دارد. خلاقیت و حرفه ای بودن در این زمینه می تواند برگ برنده شما در میان رقبا باشد.

چگونه در تجارت خود از عکس استفاده می کنید؟ اگر در بازاریابی تجاری عکاسی به نتایج خوبی رسیده اید ، لطفاً بخاطر داشته باشید که هر ساله روز جهانی عکاسی را با حضور مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی جشن بگیرید تا از این هنر بی نظیر تشکر کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *