×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » زمستان- فصلی مهم برای توسعه‌دهندگان ایرانی
11 نوامبر 2020

زمستان- فصلی مهم برای توسعه‌دهندگان ایرانی

ما معتقدیم که زمستان مهمترین زمان سال برای توسعه دهندگان ایرانی است.

در این مقاله ، ما وضعیت آمارهای مختلف را طی دو بازه زمانی مقایسه کرده ایم. ژانویه و فوریه ۱۹۹۳ به عنوان نماینده فصول عادی ، مارس ۱۹۹۳ و نیمه اول آوریل ۱۹۹۴ به عنوان زمانی که این فرصت را برای ناشران ایرانی می بینیم.

روزهای آخر سال و تعطیلات عید زمان مورد علاقه تبلیغ کنندگان برای جذب کاربران جدید و فعال کردن مشتریان غیرفعال قدیمی است. این عامل باعث رونق بازار تبلیغات در این زمان از سال می شود و تقاضا برای غرفه داران بیش از هر زمان دیگری از سال است.

روند تعداد کمپین های فعال تپسل در زمستان و اوایل بهار

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی

در حالی که تعداد کمپین های فعال در تعطیلات مارس و نووروز حدود ۱٫۳ برابر بیشتر از فصول دیگر بود و این افزایش تعداد کمپین ها به معنای فرصت بیشتر درآمد برای ناشران است ، خبر خوب این است که درآمد ناخالص سال گذشته شبکه در این فرصت طلایی ۲٫۷ برابر افزایش یافته است. این بدان معناست که علاوه بر افزایش تعداد کمپین ها ، هزاره ERA یا ECPM (با توجه به نوع تبلیغات تبلیغاتی از یک طرف و سیستم حراج که آنها را ترغیب به پرداخت هزینه بیشتر در زمان های رقابتی می کند) در فرصت طلایی قرار دارد مارس و آوریل بیشتر

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی

تبلیغات در فضای سایت های معتبر ایرانی در رسانه ها

Mediaad به شما کمک می کند کمپین های تبلیغاتی را در معتبرترین وب سایت های ایرانی اجرا کنید و برند خود را به مخاطبان خود ارائه دهید.

عوامل افزایش درآمد ناشران در ایام نوروز

اما تنها عامل افزایش درآمد مدیران وب سایت در ایام نوروز ، افزایش میزان و هزینه تبلیغات نیست. عامل مهم دیگری که تعطیلات نوروز را به فرصتی بزرگ برای توسعه دهندگان تبدیل می کند ، افزایش استفاده کاربران از برنامه ها است. افزایش قابل توجه حضور کاربران در برنامه ها در تعطیلات و اوقات فراغت آنها برای استفاده از بازی های مختلف ، کاربران جدیدی که در رابطه با خرید گوشی هوشمند جدید به کاربران برنامه اضافه می شوند ، افزایش استفاده از تلفن های همراه برای کارهای آخر سال و خریدهای سال نو ، بازاریابی از طریق دهان دهان به دهان در هنگام بازدید و بازدید از Kurban ayram ، همه چیز به اهمیت استفاده حداکثری از این فرصت طلایی اشاره دارد. نمونه این Tepsel افزایش ۲٫۳ برابر در تعداد نمایش تبلیغات این روزها است. در نمودار زیر ، می توانید رشد نمایش ها را مشاهده کنید ، این بدان معناست که توسعه دهندگانی که در مارس و آوریل به تبلیغات پرداخته و درآمد کسب کرده اند ، دارای درصد تبلیغات (نرخ پر کردن) و نرخ تعامل تبلیغاتی (نرخ پذیرش) بالاتری هستند. تجربه کرده اند.

تعداد نمایش ویدئو در زمستان و اوایل بهار

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی


توسعه دهندگانی که می خواهند از این فرصت طلایی استفاده کنند ، زمستان شلوغی را پشت سر می گذارند. تپسل پیشنهاد می کند که از این فرصت طلایی استفاده کنید و درآمد خود را از ماه فوریه افزایش دهید. کسب درآمد از یک شبکه تبلیغاتی ویدیویی از نظر فنی آسان است ، مخصوصاً اگر استفاده از SDK آن به همان سرعت Tepsel SDK آسان و آسان باشد. اما یک نکته بسیار مهم که اغلب فراموش می شود این است که هر برنامه ای باید راه حل های خاص خود را برای کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی پیدا کند. تبلیغات باید در طول تجربه کاربر با برنامه منطقی باشد و همه کاربرانی را که از این برنامه استفاده می کنند تشویق به تماشای فیلم بدون مجبور کردن می کنند. تنها راه برای بهینه سازی این کار ، پیاده سازی با توجه به دانش توسعه دهنده از برنامه و تجربه کاربری آنها و سپس استفاده از آزمون های مختلف A / و اندازه گیری موفقیت هر یک از بهترین روش های پیاده سازی است. قبل از اوایل ماه مارس و تعطیلات ناوروز پیدا کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *