×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » روشی برای جذب هزار فالوور اول در اینستاگرام – رایگان
19 نوامبر 2020

روشی برای جذب هزار فالوور اول در اینستاگرام – رایگان

در این مقاله ۹ نکته برای افزایش فالوورهای اینستاگرام به شما ارائه می شود. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله برای کسانی که تازه شروع به کار با صفحه اینستاگرام می کنند مناسب است و محتوای آن برای افراد تازه وارد است.

حتماً قبلاً متوجه شده اید که اینستاگرام یک کانال ارتباطی در حال رشد است که از طریق آن افراد و شرکت ها می توانند برند خود را تبلیغ کنند. با استفاده از اینستاگرام ، شرکت ها می توانند مارک خود را به افراد مختلف ارائه دهند ، کارمندان جدیدی استخدام کنند ، محصول شرکت خود یا فرهنگ پیش برنده آن را به نمایش بگذارند و …

اما یک واقعیت وجود دارد و این ، بدست آوردن تعداد زیادی مشترک بدون تلاش زیاد دشوار و غیرممکن است ، مگر اینکه برند شما شناخته شده باشد. در نتیجه ، شما باید با بهینه سازی نمایه ، ایجاد محتوای خوب ، استفاده از هشتگ و بازاریابی موثر و افزایش میزان جذب مخاطب ، پول و وقت خود را بهینه کنید.

  • نمایه اینستاگرام خود را بهینه کنید.

    نمایه اینستاگرام خود را ایجاد کنید تا مخاطبان شما بدانند شما کی هستید و دلیل داشته باشید که شما را در پروفایل خود دنبال کنید.

    نام کاربری خود را به عنوان نام تجاری خود انتخاب کنید. اگر نام تجاری شما از قبل انتخاب شده است ، باید نام تجاری خود را در ابتدای نام کاربری وارد کرده و برخی از کلمات را اضافه کنید تا در هنگام جستجو پیدا کردن افراد برای شما آسان تر باشد. نام کامل مارک خود را در قسمت Name بنویسید.

    سپس باید حساب کاربری خود را عمومی کنید. برای این کار در قسمت Option باید گزینه Private را غیرفعال کنید.

    در مرحله بعدی ، شما باید یک تصویر مناسب برای پروفایل خود انتخاب کنید. این تصویر باید با سایر تصاویر شبکه های اجتماعی کسب و کار شما مطابقت داشته باشد ، معمولاً با آرم مارک انتخابی شما.

    سپس باید قسمت “بیوگرافی” را پر کنید و اطلاعاتی در مورد تجارت خود ، اینکه چه کاری انجام می دهید و اینکه چرا مردم باید شما را دنبال کنند ، در اختیار وی قرار دهید. به علاوه ، این تنها شانس شما برای ارسال پیوند به وب سایت خود در حساب اینستاگرام است. پس از این فرصت استفاده کنید.

    در آخر ، باید اعلان را فعال کنید. برای این کار ، در بخش “گزینه ها” و در بخش “تنظیمات فشار دادن اعلان ها” ، گزینه “از همه” را انتخاب کنید تا اطلاعات مربوط به واکنش های مشترکان به صفحه خود را دریافت کنید.

    بهتر است حساب اینستاگرام خود را با حساب توییتر و فیس بوک خود پیوند ندهید. انواع زیرا انواع پستی که در هر یک از این شبکه های اجتماعی ارسال می شود متفاوت است.

  • یک تیم تولید محتوا استخدام کنید.

    برای ایجاد محتوا در شبکه های اجتماعی ، مشاغل شما ، از جمله اینستاگرام ، متخصصانی را می شناسند که با امکانات و ویژگی های رسانه های اجتماعی آشنا هستند.

    کیفیت پست های اینستاگرامی شما بسیار مهم است. کاربران توییتر ممکن است برخی از توییت های بد شما را نادیده بگیرند. اما یک پست بد اینستاگرام می تواند تأثیر زیادی در کاربران این شبکه اجتماعی بگذارد. شخصی که برای ارسال در اینستاگرام استخدام می کنید حداقل باید با اصول برنامه های عکاسی و ویرایش عکس آشنا باشد.

    در حالی که برنامه اینستاگرام خود گزینه های ویرایشی را در اختیار شما قرار می دهد ، در بیشتر موارد با این ویرایش ها نمی توانید عکس با کیفیت خیلی خوبی بدست آورید. قبل از اینکه عکس ها در وبلاگ شما در صفحه اینستاگرام ارسال شوند ، باید در یک یا چند برنامه ویرایش ویرایش شوند.

    همچنین باید از کارمندان خود بخواهید که عکس های مربوط به تجارت شما را در اختیار تیم قرار دهند تا آنها نیز بتوانند از آن تصاویر استفاده کنند.

    شروع به ارسال پیام در اینستاگرام کنید.

    وقتی پروفایل اینستاگرام خود را تنظیم کردید و یک یا چند متخصص شبکه های اجتماعی را استخدام کردید ، بسته به اندازه شغل خود ، زمان ارسال پست به صفحه خود است.

    برای شروع ، اینفوگرافیک راهنمای اندازه گیری تصویر و فیلم اینستاگرام را برای راهنمایی در مورد نحوه ارسال در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی ، از جمله اینستاگرام ، بررسی کنید. قبل از اینکه بتوانید تجارت خود را در حساب تجاری اینستاگرام خود بازاریابی کنید ، باید چندین پست در آن ارسال کنید تا کاربران احساس کنند شما هنگام بازدید از صفحه اینستاگرام خود احساس می کنید مرتباً در صفحه خود پست می گذارید.

    برای ارسال ، باید تصویر مناسب مخاطب خود را ترسیم کنید و بر اساس آن محتوا ایجاد کنید.

    شما باید برنامه ای برای ارسال پست های خود در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید. یافتن زمان مناسب برای ارسال به تمرین و تکرار نیاز دارد. اما به طور کلی ، زیرا کاربران اینستاگرام از تحرک بیشتری برخوردار هستند به این ترتیب ، آنها می توانند اینستاگرام خود را در هر زمان و هر مکان ، عمدتا خارج از وقت اداری بررسی کنند.

  • امضاهای زیبا و ارزشمندی برای خود بنویسید.

    عکس ها و فیلم ها شاید مهمترین عناصر یک پست اینستاگرام باشند. اما نباید از نقش امضا در پیام ها غافل شد. با امضاها می توانید پیام های خود را بیشتر در اختیار مخاطبان قرار دهید و این باعث می شود نام تجاری شما بیشتر دیده شود.

    همچنین می توانید در امضای پست های خود از مخاطبان خود س askالی بپرسید و آنها را وادار به اقدام کنید. این باعث افزایش پاسخ مخاطب به پست های شما می شود.

    از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

    اگر در پست های اینستاگرامی خود از هشتگ های مرتبط استفاده می کنید ، پست های شما می تواند توسط افراد دیگر و همچنین دنبال کنندگان شما به اشتراک گذاشته شود ، بنابراین باید از هشتگ ها عاقلانه استفاده کنید. در پست های خود بیش از ۳۰ هشتگ استفاده نکنید ، اما سعی کنید هشتگ های معروف مربوط به صنعت خود را پیدا کنید.

    یک راه عالی برای یافتن هشتگ های مرتبط جستجوی آنها در خود برنامه Instagram است.

    وقتی تعداد قابل قبولی از فالوورهای رایگان اینستاگرام را پیدا کردید ، می توانید هشتگ های شخصی خود را بسازید و از آنها در پست های خود استفاده کنید. این هشتگ ها می توانند مارک تجاری شما یا هر چیز مرتبط با شعار شما باشند. این باعث فعال شدن برند شما در اینستاگرام می شود.

    لطفا توجه داشته باشید ، اگر می خواهید نام تجاری خود را به عنوان هشتگ صفحه اصلی خود انتخاب کنید ، آن را در همه پست های خود قرار دهید. اینستاگرام اخیراً ویژگی پیگیری پست را به قابلیت های خود اضافه کرده است که اهمیت استفاده از هشتگ های مرتبط را دوچندان می کند.

    با کاربران دیگر از جمله دنبال کنندگان خود تعامل داشته باشید.

    با سایر کاربران اینستاگرام به ویژه فالوورهای خود گپ بزنید و حتی دنبال کنندگان خود را دنبال کنید و پست های آنها را لایک کنید. همچنین به نظرات ارسال شده در زیر پست های خود پاسخ دهید. این نشان می دهد که شما برای پیروان خود چقدر مهم هستید.

    حتی می توانید با کاربرانی که فالوئرهای مشابه شما دارند ارتباط برقرار کنید و گاهی اوقات آنها را تبلیغ می کنید و آنها پست های شما را تبلیغ می کنند.

    لطفا توجه داشته باشید که استفاده از این استراتژی ارتباط زیادی با استراتژی حضور شما در شبکه های اجتماعی دارد. مارک شما ممکن است انتخاب کند که در حساب های شخصی یا مارک دیگری غیر از مارک های تابعه مشترک نشود.

    مسابقات اینستاگرام را اجرا کنید.

    یک راه خوب برای سرگرم کردن مخاطبان با ارسال های خود ، میزبانی یک مسابقه است. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را دوست داشته باشند ، یا نظرات خود را در مورد یک موضوع خاص بنویسند ، یا یک پست با هشتگ خاص در حساب خود ارسال کنند و بنابراین آنها نمی توانند وارد این مسابقه شوند.

    به عنوان مثال ، داو اخیراً یک مسابقه اینستاگرام را برای شب یلدا راه اندازی کرده و از مخاطبان خود خواسته است که یک کبوتر داو مانند با غذای شب یلدا بسازند و آن را با هشتگ # یلدا در اینستاگرام خود منتشر کنند تا بتوانند وارد مسابقه Dow Instagram شوند.

  • اینستاگرام
  • از جاسازی داستان و فیلم زنده استفاده کنید.

    اینستاگرام فرصت های زیادی را برای بازاریابان فراهم می کند تا آنها بتوانند افراد وفادار به مارک خود را پیدا کنند و نام تجاری خود را در بین افراد مختلف شناخته کنند. یکی از این ویژگی ها قرار دادن طرح است. کاربران می توانند عکس ها ، فیلم ها و حتی فیلم های زنده را در این بخش ارسال کنند. تحقیقات نشان داده است که افراد به احتمال زیاد فیلم های کوتاه و از همه مهمتر فیلم های آنلاین را تماشا می کنند. بنابراین نباید از این ویژگی اینستاگرام غافل شوید تا بتوانید به درستی از آن استفاده کنید.

    نمایه خود را قابل پیگیری و ردیابی کنید.

    نشان پیروی اینستاگرام خود را در صفحات وب مانند About Us و و همچنین در کمپین های ایمیل خود قرار دهید تا مخاطبان سایت شما به راحتی بتوانند شما را در Instagram پیدا کنند.

  • همچنین ، حساب اینستاگرام خود را در سایر رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، تلگرام ، LinkedIn و تا تبلیغ کنید تا مخاطبان شما در سایر رسانه های اجتماعی نیز بتوانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *