×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » راه هایی برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ
22 نوامبر 2020

راه هایی برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ

طبق تحقیقات اقتصاد دیجیتال ، بازاریابی دیجیتال اکنون ۱۰ برابر سریعتر از بازاریابی سنتی است و به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک می کند. همه ما از اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال در تجارت امروز می دانیم. در این مقاله ، ما در مورد فرصت هایی که یک بازاریاب دیجیتال موفق باید داشته باشد صحبت خواهیم کرد.

به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال “همیشه مطلع باشید”

یکی از چالش های یک بازاریاب دیجیتال ایجاد تغییرات سریع و گسترده در دنیای دیجیتال است. دنیای بازاریابی دیجیتال نیز نرخ تغییر و بروزرسانی عجیبی را شاهد است. بنابراین ، شما باید آماده باشید ، تغییرات را نظارت کنید و در کار خود به آنها توجه کنید. با نگاهی به روندهای آینده و اخبار منتشر شده سعی کنید استراتژی های خود را به روز نگه دارید.

دانستن همه چیز نیست!

در دنیای متغیر فناوری امروز ، آگاهی از آخرین تحولات بسیار مهم است. اما در این زمینه اغراق نکنید. بک لینک و نکات ایجاد لینک و سئو همچنین مهم هستند و از مفاهیم و عملکردهای یکسانی برخوردار هستند. کلمات کلیدی هنوز مهم هستند و جذب مخاطب در بازاریابی شبکه های اجتماعی مهم است. در حقیقت ، ذات بازاریابی دیجیتال ثابت است. اما آگاهی از این موضوع می تواند با واکنش سریع و محاسبه گر نسبت به شرایط ، به شما در دستیابی به موفقیت بیشتر کمک کند.

نگاهی بیندازید تا بیشتر بدانید

یکی از عوامل مهم علاقه زیاد به یادگیری چیزهای جدید. این همچنین بدان معنی است که شما باید از آخرین تحولات مطلع باشید.

یادگیری دیجیتال مارکتینگ

نیازی به یادگیری همه چیز نیست!

دانستن در مورد موضوعات مختلف جالب است. اما وقتی چیزهای مختلفی یاد می گیریم ، توانایی تمرکز روی یک قسمت و تخصص در آن زمینه را از دست می دهیم. شما که می خواهید همه چیز را یاد بگیرید ، همه چیز را با اعتدال و با کمترین تجربه مطالعه می کنید و این به شما مزیتی رقابتی در بازار نمی دهد. این معمولاً راه نادرستی برای ادامه کار شماست. این تجربه ضروری است. بهتر است از همه موارد آگاه باشید اما فقط در یک زمینه مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، سئو ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، بازاریابی ویدئویی و غیره ، و فقط دانش عمومی در مورد موضوعات دیگر داشته باشید.

همچنین به خاطر داشته باشید که یادگیری از طریق خواندن کتاب ، مطالب و اخبار و تماشای فیلم های جدید در بازاریابی دیجیتال خوب است ، اما ایده آل نیست. یادگیری شما هنگامی کامل می شود که همه چیزهای جدید را با آنچه روبرو می شوید عملی کنید ، نتایج را ببینید و تجزیه و تحلیل کنید.

پس نگران همگام شدن با آخرین تحولات و یادگیری چیزهای جدید نباشید ، بلکه سعی کنید تجربه کسب کنید و داوطلب آزمایش چیزهای جدید باشید و همچنین از استعداد و نوآوری خود استفاده کنید.

با ابزارها و سیستم عامل های بازاریابی دیجیتال به یک حرفه ای تبدیل شوید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای رایگان بسیاری وجود دارد که می توانید به عنوان بازاریاب دیجیتال برای هر نوع بازاریابی استفاده کنید.

این ابزارها شامل Twitter Analytics ، Google Analytics ، Google Webmaster Tools و canva (برای طراحی پوستر و بروشور) و … در زیر به اختصار برخی از ابزارها را برای بخشهای مختلف بازاریابی دیجیتال معرفی خواهیم کرد.

ابزارهای بازاریابی از طریق ایمیل

همه ما کم و بیش در مورد بازاریابی از طریق ایمیل می دانیم. بازاریابی از طریق ایمیل نوعی بازاریابی مستقیم با هدف افزایش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی است که در آن ما معمولاً تبلیغات ، مواد تبلیغاتی ، خدمات و محتوایی را برای افزایش وفاداری ، اعتماد یا آگاهی از برند برای مخاطبان خود ارسال می کنیم. ابزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد. اما ابزار رایگان در این زمینه شامل mailchimp، mailerlite است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (بازاریابی رسانه های اجتماعی)

سوشال مدیا مارکتینگ

در هر مشاغل ، در هر صنعتی که کار می کنید ، بهتر است بازاریابی شبکه های اجتماعی را به کار خود گره بزنید تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی می توان به ابزارهای تجزیه و تحلیل توییتر ، بافر ، hootsuite و ابزار اشاره کرد. به عنوان مثال ، در زیر به جزئیات بیشتری در مورد ابزار بافر خواهیم پرداخت.

معرفی buffer ، ابزاری برای مدیریت شبکه های اجتماعی

این یک ابزار پلت فرم برای مدیریت اکثر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، pinterest ، LinkedIn و Google Plus است. در تصویر زیر ، برخی از ویژگی های این پلتفرم مانند برنامه های افزودنی مرورگر Google Chrome ، سرویس کوتاه شدن پیوند پلتفرم و تعیین زمان ارسال خودکار و تجزیه و تحلیل برای هر پست را مشاهده می کنیم.

ابزار سوشال مدیا مارکتینگ-buffer

تحلیل دیتا بیاموزید

تحلیل دیتا

ما در مورد اهمیت داده های بزرگ بسیار شنیده ایم. مهمترین جنبه جمع آوری داده ها تفسیر صحیح این داده ها و استفاده از آنها در تدوین استراتژی است.

با تجزیه و تحلیل داده ها و دریافت بینش صحیح ، می توانید سودآوری خود را چند برابر کنید. یکی از معروف ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی دیجیتال ، Google Analytics است.

فقط به تجزیه و تحلیل داده ها در بازاریابی دیجیتال نگاه نکنید!

اگر یک کمپین تبلیغاتی را با یک کلیک اجرا کنید ، داده های زیادی برای مدیریت کمپین خود خواهید داشت. این داده ها که تعداد کلیک های تبلیغات شما را نشان می دهد ، گاهی اوقات ناامید کننده به نظر می رسد و تعداد کمی کلیک را نشان می دهد. اما باید به یاد داشته باشید که همه داده ها مربوط به کلیک نیستند. در حقیقت ، یکی از اهداف اجرای کمپین ها ، شناخته شدن یک برند در ذهن مخاطبان است و کمپین های بازاریابی به طور غیر مستقیم تأثیر خود را در جذب مشتری و افزایش نرخ تبدیل نشان می دهند.

مورد دیگر این است که جمع آوری مقدار زیادی داده باعث سردرگمی می شود. شما باید فکر کنید که از هر یک از این داده ها چه می توانید استفاده کنید و در گزارش احتمالی چه داده هایی را باید به مدیر خود ارائه دهید. پس از این ارزیابی ، می توانید داده های غیرضروری را حذف کنید.

همچنین گاهی اوقات می شنویم که آنها توصیه می کنند از ابزارهایی مانند Excel برای تجزیه و تحلیل پیشرفته داده استفاده کنند. اما واقعیت این است که اکثر کارشناسان بازاریابی دیجیتال می گویند آنها هرگز از اکسل در کار خود استفاده نمی کنند. قطعاً ابزارهای مهمتری وجود دارد که می توانید آنها را صرف مطالعه و دیدن تأثیر مستقیم آنها در جذب مشتری به تجارت خود کنید.

ابزارهای نمودار را بررسی کنید

همچنین آشنایی با ابزارهای نمودار برای یک متخصص بازاریابی دیجیتال مهم است. طراحی گرافیک وظیفه یک طراح گرافیک است. اما یک بازاریاب دیجیتال باید بتواند با یک دکمه فراخوان ساده یا تماس ، یک بنر ایجاد کند و همچنین اندازه را تغییر دهد و تغییرات کلی را در تصاویر ایجاد کند.

ما می دانیم که برای موفقیت بیشتر بازدید به سایت ، طراحی صحیح بنرها و صفحات فرود یکی از نکات مهم است. به خصوص صفحات فرود ، که در صورت موفقیت ، به جذب سرنخ کمک می کنند. در هر صنعتی که فعالیت می کنید ، به راحتی می توان گفت که اکثر رقبای شما کمترین توجه را به توسعه و بهبود تجربه کاربر در صفحه های تبلیغات و تبلیغات دارند و در این زمینه فضای زیادی برای پیشرفت تجارت وجود دارد. شما طراحی وب سایت خود را حتی در سئو نیز بهبود خواهید بخشید. زیرا یکی از موثرترین عوامل برای بهبود سئو ، میزان تعامل مخاطبان با سایت و میزان حضور آن در سایت است و هرچه طراحی سایت شما از جذابیت بیشتری برخوردار باشد ، طراحی شما از جذابیت بیشتری برخوردار است. احساس خوبی که به مخاطب وارد می شود از بسته شدن سریع سایت جلوگیری می کند.

با برنامه نویسی آشنا باشید

برنامه نویسی برای دیجیتال مارکتر

  1. شاید به این واقعیت برخورد کرده باشید که یکی از فرصت های یک بازاریاب دیجیتال آشنایی با زبان های برنامه نویسی است. شما به عنوان یک بازاریاب دیجیتال نیازی به توانایی برنامه نویسی و همچنین توسعه دهنده ندارید. اما یک دانش عمومی در مورد HTML و CSS برای یک بازاریاب دیجیتال لازم است که معنی و مفهوم کد را درک کند ، و به عنوان مثال کد یک صفحه وبلاگ را درک کند. اگر با یک قطعه کد رهگیری برای آزمایش A / روبرو هستید ، داشتن یک درک اساسی از کد javascript مفید است. برای هر کسی که با وردپرس ، جوملا یا دروپال کار می کند ، دانستن اصول زبان PHP به آنها کمک می کند تا صفحات جدید و دیگری ایجاد کنند.

    همه چیز قابل برنامه ریزی نیست!

    تلاش زیاد و تمرکز روی یادگیری جزئیات زبان های برنامه نویسی می تواند شما را از جریان اصلی بازاریاب دیجیتال دور کند. به طور کلی ، تخصص های دیگری مانند طراحی وب سایت یا صفحه فرود نیز وجود دارد که البته به صورت تخصصی و با مشاوره و توسعه مشاوره از یک بازاریاب دیجیتال انجام می شود. توصیه می شود که زمان بیشتری را برای یادگیری برنامه نویسی به عنوان یک مهارت و علاقه فردی صرف کنید ، اما این به طور مستقیم بر تجربه شما به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال تأثیر نمی گذارد.

    کنجکاوی نشان دهید و توانایی حل مسئله خود را بهبود ببخشید.

    مدیران بازاریابی دیجیتال به دنبال افرادی می گردند

    همیشه به دنبال راه های جدید برای بهبود کار خود هستم.
    همیشه برای بهبود وضعیت فعلی تلاش کنید. به شرایط نسبتاً خوبی بسنده نکنید و به تلاش خود ادامه دهید.
    کنجکاو باشید به این معنا که آنها راه حل های مختلفی را امتحان می کنند و سپس نتایج هر یک را بررسی می کنند تا ببینند کدام یک بهتر جواب می دهد. نکته خوب در مورد بازاریابی دیجیتال این است که شما ابزار مناسبی برای همه این مراحل دارید (آزمایش ، اعتبار سنجی و اصلاح).

حل مسئله برای دیجیتال مارکتر

نکات مهم هنگام تهیه برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال
افزایش آگاهی از برند ، حضور گسترده تر در فضای رسانه های اجتماعی و جذب مخاطبان و در نتیجه افزایش فروش بیش از اهداف بازاریابی دیجیتال برای هر کسب و کاری است. ما برای دستیابی به این اهداف از کانال های بازاریابی دیجیتال استفاده می کنیم. ما توجه داریم که یک یا دو کانال ارتباطی برای موفقیت کافی نیست و استراتژی ما باید ترکیبی از کانال ها و استراتژی های مختلف باشد.
یکی از نکات مهم در این زمینه طراحی وب سایت است. شما باید اطمینان حاصل کنید که تجربه کاربری با سایت به گونه ای است که مخاطب متقاعد می شود دقیقاً همان کاری را که شما می خواهید در سایت انجام دهد.
اکثر سایت های رسانه های اجتماعی یک ماشین حساب آگهی دارند. این سرویس همچنین این توانایی را دارد که از شما بخواهد زمان معینی را اختصاص دهید تا پست تبلیغاتی شما دارای مقدار مشخصی از نمایش (نمایش) باشد و در فضای مجازی قابل مشاهده باشد.
شما باید از نزدیک به این تبلیغات نگاهی بیندازید ، به ویژه هنگامی که بیشتر از تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی خود صرف می کنید بیش از آنچه در آن تبلیغ می کنید ، هزینه می کنید. هنگام ایجاد آن ، به آنچه تبلیغ شما به مخاطب شما می گوید فکر کنید! مخاطب تبلیغ شما چه کسانی هستند؟ دوست دارید مخاطبان شما بعد از دیدن تبلیغ خود چه کنند؟ و اینکه بعداً می توانید تبلیغ خود را به روز کنید. به عنوان مثال ، پرسیدن سوال در تبلیغات. موارد ناشناخته را قرار دهید و مردم را کنجکاو کنید. بعداً ، همان آگهی را اصلاح کرده ، پاسخ س -ال را دوباره تایپ کرده و دوباره منتشر کنید.
نکات اساسی بازاریابان دیجیتال باید بدانند!
از آزمایش ایده های خود نترسید. اگر از ترس شکست به دنبال نوآوری ها و راه حل های جدید نباشید ، از رقبای خود عقب خواهید ماند و قطعاً سهم بازار موجود خود را از دست خواهید داد. بخاطر داشته باشید که هر بار که هر حوزه بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، بازاریابی ویدئویی ، شبکه های اجتماعی و غیره را تغییر می دهید ، در حال آزمایش هستید و لزوماً به حالت مطلوب نمی رسید ، اما یک قدم به این مرحله نزدیک هستید. برای گرفتن بهترین پاسخ ها
این وقفه ها به شما امکان می دهد تا با رفتار مشتری بیشتر آشنا شوید و در نتیجه ، برنامه های بعدی خود را بهتر برنامه ریزی کنید. معیارهای عملکرد را برای هر کمپین تنظیم کنید و تغییرات را با آزمون A / بررسی کنید.دیجیتال مارکتینگ پلن

طبق نظرسنجی Web Summit ، یافتن مشتری جدید ۱۵ تا ۱۸ برابر سخت تر از حفظ مشتری فعلی است. در نتیجه ، نادیده گرفتن و نادیده گرفتن نظرات و انتقادات در شبکه های اجتماعی برای یک بازاریاب دیجیتال یک اشتباه بزرگ است. یکی از اهداف بازاریابی دیجیتال ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری است. اینکه مشتری احساس می کند همیشه شخصی در تجارت و تجارت پذیرا است. بنابراین ، به دنبال استراتژی های جدید برای پاسخگویی و ارتباط با مشتری باشید.
تحقیقات انجام شده توسط تیم فوربس نشان می دهد از ۱۰ شکست در بخشهای مختلف پروژه ، ۹ مورد به دلیل نگرش منفی شخص (کارمند) یا رفتار منفی است که شرکت با آن روبرو شده است. بنابراین صرف نظر از موقعیتی که در آن قرار دارید ، سعی کنید با نگرش مثبت یک حرفه موفق تر برای خود بسازید. زیرا نوع نگاه و تفکر شما در مورد کار و محیط کار بر کاری که می کنید تأثیر می گذارد. در واقع میزان انگیزه و پشتکار و حتی خلاقیت شما کاملاً به رفتارهای مثبت یا منفی همکاران بستگی دارد. در روزهایی که انگیزه دارید سعی کنید از روز خود نهایت استفاده را ببرید. اگر در مورد موفقیت Digital Marketer نکاتی دارید ، لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *