×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » چطور از طریق موبایل نوتیفکیشن خوبی ارسال کنیم؟
19 نوامبر 2020

چطور از طریق موبایل نوتیفکیشن خوبی ارسال کنیم؟

در این مقاله ، نگاهی خواهیم انداخت به روش های مختلف ارسال اعلان های تلفن همراه و نحوه استفاده از هرکدام از آنها.

ارسال نوتیفیکیشن از طریق تلفن همراه در هنگام نوشتن پیام و ارسال آن برای مخاطبان می تواند یک فرآیند ساده به نظر برسد. اما اگر می خواهید با ارسال پیام از طریق تلفن همراه نرخ تبدیل مخاطب خود را افزایش داده و مشتری بیشتری جذب کنید ، باید استراتژی محکمی برای آن داشته باشید.

ارسال کانال های پیام رسان تلفن همراه
اعلان ها را ارسال کنید

ارسال اعلان روشی برای ارسال پیام است که به شما امکان می دهد در زمان مناسب و به افراد مناسب پیام ارسال کنید. ارسال یک اعلان به موقع و هدفمند می تواند کاربر جدیدی را به سمت شما جذب کند یا به بازگرداندن کاربری که مدت زیادی است برنامه شما را باز نکرده است کمک کند. با این کار تعداد بازدیدهای کاربران عادی از برنامه شما افزایش می یابد. همچنین می توانید با ارسال اعلان های بهینه ، کاربران وفادار خود را به پرداخت در برنامه تشویق کنید. اما برای یک کمپین اطلاع رسانی موفق ، باید مواردی مانند گرفتن اجازه از کاربران برای ارسال اعلان ها ، دسته بندی و هدف گذاری ، زمان و دفعات اعلان ها ، اندازه گیری اندازه گیری صحیح و آزمایش A / و در آخر ، لحن و محتوای اعلان را در نظر بگیرید.

  1. پیام های موجود در برنامه

    پیام های درون برنامه ای می تواند شامل هرگونه اطلاعات یا اعلانی باشد که در محیط برنامه شما برای کاربران شما ارسال می شود.

    برای داشتن یک کمپین پیام رسان درون برنامه ای ، باید بدانید که در وهله اول ، برخلاف اعلان ها ، این پیام ها فقط در شرایطی که در محیط برنامه شما هستند برای کاربران ارسال می شود. علاوه بر این ، این پیام ها دائمی نیستند و کاربران شما باید این پیام ها را انتخاب یا رد کنند.

    هماهنگی ارسال اعلان ها و پیام ها در داخل برنامه می تواند نتایج خوبی برای شما داشته باشد. به عنوان مثال ، می توانید به کاربران خود اجازه دهید با استفاده از پیام های درون برنامه ای اعلان ارسال کنند. همچنین می توانید به پیام های موجود در برنامه در متن اعلان پیوند دهید.

  2. صندوق ورودی شما مکانی برای ذخیره پیام هایی است که برای کاربران برنامه خود ارسال می کنید. برخلاف پیام ها و اعلان های درون برنامه ای ، پیام ها و اعلان ها در صندوق ورودی برنامه شما پایدار هستند و از بین نمی روند. به این ترتیب ، کاربران برنامه شما می دانند که کجا را با به روزرسانی ها و سایر اخبار به روز نگه دارند.

    Inbox مکانی عالی برای یادآوری وقایع مختلف مانند فروش یا پیشنهادات ویژه است. این کانال برای پیام های طولانی مدت و رویدادهای داخلی برنامه است.

    برای ارسال پیام به صندوق ورودی برنامه نیازی به اجازه کاربران ندارید و چون این پیام ها پایدار هستند ، می توانید برای همیشه به همه کاربران خود دسترسی داشته باشید.

    ارسال ایمیل به مخاطبین

    استفاده از ایمیل ، مانند ارسال اعلان ها ، راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان خارج از برنامه است و می توانید از خارج از ایمیل برنامه برای دسترسی به مخاطبینی که اجازه ارسال اعلان را به شما نداده اند ، استفاده کنید. این کانال ارتباطی به راحتی با سایر کانال های پیام رسان تلفن همراه همگام سازی می شود تا درنهایت بتوانید کاربران جدیدی را به برنامه خود جذب کنید. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از ایمیل ، کاربرانی را که مدت طولانی از برنامه شما استفاده نکرده اند متقاعد کنید.

راهنمای گام به گام ایجاد و ارسال اعلان ها از طریق تلفن همراه
یک کانال ارتباطی را انتخاب کنید.

برای دستیابی به هدف خود کانال ارتباطی مناسبی را انتخاب کنید و با هدف ارسال پیام از طریق تلفن همراه سازگار شوید.

محتوای خود را سفارشی کنید.

محتوای متناسب با هر کانال ارتباطی انتخابی خود ایجاد کنید. همچنین سعی کنید محتوای خود را شخصی سازی کنید. محتوای شخصی می تواند سرعت باز کردن و مشاهده پیام شما را در تلفن همراه افزایش دهد. به عنوان مثال ، محتوای شخصی شده سرعت باز کردن اعلان ها را تا ۸۰۰٪ افزایش می دهد.

زمان ارسال پیام را تعیین کنید.

پس از تعیین کانال ارتباطی و محتوای خاص آن ، تعیین زمان ارسال پیام ضروری است. هر زمان که خواستید می توانید پیام خود را به صورت دستی ارسال کنید ، یا می توانید از سیستم هایی استفاده کنید که این کار را به صورت خودکار انجام می دهند و فقط زمان ارسال را طوری تنظیم می کنید که سیستم در زمان مشخص شده پیام را به صورت خودکار ارسال کند. ارسال خودکار

Mailerlite یکی از ابزاری است که می توانید برای ارسال خودکار ایمیل استفاده کنید.

  1. پیام

    برای تعیین بهترین زمان برای ارسال پیام به هر یک از مخاطبان خود می توانید از تکنیک های یادگیری ماشینی استفاده کنید ، در نتیجه پیام خود را به مخاطب خود تحویل می دهید درصورتی که احتمال دارد پیام شما را متوجه کنند. این در واقع یکی از روشهای شخصی سازی پیام شماست ، شما در واقع زمان ارسال پیام برای هر یک از مخاطبان خود را تعیین می کنید.

    یافتن زمان بهینه برای ارسال پیام می تواند سرعت باز شدن پیام های شما را سه برابر کند.

    از آزمون A /B استفاده کنید.

    سرانجام ، شما باید از آزمون A / Bبرای تعیین بهترین کانال ارتباطی ، نوع محتوا و زمان ارسال آن برای هر یک از مخاطبان خود استفاده کنید ، بنابراین می توانید مخاطبان خود را بر اساس رفتار و علایق آنها طبقه بندی کنید و متناسب با مخاطبان خود انتخاب کنید. به آنها پیام دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *