×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » دلیل اهمیت زمستان برای توسعه‌دهندگان ایرانی
30 نوامبر 2020

دلیل اهمیت زمستان برای توسعه‌دهندگان ایرانی

در این مقاله ، وضعیت شاخص های مختلف آماری را در دو دوره مقایسه کردیم. ژانویه و فوریه ۱۹۹۳ بیانگر اوقات عادی است و ما مارس ۱۹۹۳ و نیمه اول آوریل ۱۹۹۴ را فرصتی بزرگ برای ناشران ایرانی می دانیم.

آخرین روز سال و تعطیلات عید زمان های مورد علاقه تبلیغ کنندگان برای جذب کاربران جدید و فعال سازی مشتریان غیرفعال قدیمی است. با توجه به این عامل ، بازار تبلیغات در این دوره رونق داشت و نیاز به غرفه داران بیش از هر زمان دیگری بود.

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی

تعداد کمپین های فعال در ماه های مارس و تعطیلات نوروز حدود ۱٫۳ برابر سایر مواقع است و این افزایش تعداد کمپین ها به معنای فرصت بیشتر درآمد برای ناشران است ، اما خوشبختانه سال گذشته. درآمد کل شبکه برای فرصت های عالی ۲٫۷ برابر شده است. این بدان معناست که علاوه بر افزایش تعداد کمپین ها ، درآمد موثر هزاره یا eCPM (از یک طرف ، نوع کمپین مورد هدف تبلیغ کننده و سیستم حراج که پرداخت بیشتر در زمان های بسیار رقابتی را ترغیب می کند) ) یک فرصت عالی است. تعداد بیشتری در مارس و آوریل وجود دارد.

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی

عواملی که درآمد ناشران را در دوره نوروز افزایش می دهند

با این وجود ، تنها عاملی که باعث افزایش درآمد ناشران در ایام نوروز می شود ، افزایش تعداد و قیمت تبلیغات نیست. عامل مهم دیگری که تعطیلات نوروز را فرصتی بزرگ برای توسعه دهندگان می کند ، افزایش استفاده کاربران از برنامه ها است. افزایش قابل توجه تعداد کاربران حاضر در برنامه و زمان آزاد برای استفاده از بازی های مختلف در تعطیلات ، کاربران جدید با خرید گوشی های هوشمند جدید ، کارهای پایان سال و خریدهای سال جدید ، برای بازاریابی به کاربران برنامه اضافه می شوند. افزایش استفاده از تلفن همراه ، بازدیدهای عید و بازدیدهای دهان به دهان در هنگام بازدید ، اهمیت استفاده حداکثری از این فرصت را نشان می دهد.

نماهای تصویری زمستان و اوایل بهار

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی


توسعه دهندگانی که می خواهند از این فرصت عالی استفاده کنند ، زمستان شلوغی را سپری می کنند. درآمدزایی از یک شبکه تبلیغاتی ویدیویی از نظر فنی آسان به نظر می رسد ، مخصوصاً اگر استفاده از SDK به همان سرعت SDK آسان و آسان باشد. با این حال ، یک نکته بسیار مهم و اغلب نادیده گرفته می شود این است که هر برنامه باید راه حل خاص خود را برای کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی پیدا کند. تبلیغات در روند استفاده از برنامه منطقی است و باید همه کاربران برنامه را تشویق به تماشای فیلم بدون مجبور کردن کند. تنها راه بهینه سازی این است که آن را با توجه به دانش توسعه دهنده از برنامه و تجربه توسعه دهنده در مورد نحوه تعامل با کاربر پیاده سازی کنید و از آزمون های مختلف A / B برای سنجش موفقیت هر اجرا استفاده کنید. ..

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *