×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » خصوصیات بهترین صفحه اینستاگرام
05 دسامبر 2020

خصوصیات بهترین صفحه اینستاگرام

شما باید با سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا باشید. یک رسانه معروف که کاربران در آن عکس ها و فیلم های کوتاه خود را به اشتراک می گذارند. روزانه حدود ۵۰۰ میلیون کاربر از اینستاگرام استفاده می کنند و بیش از ۸۰٪ حساب های آنها صفحات مربوط به تجارت را دنبال می کنند. در این شرایط ، طبیعی و حتی حیاتی است که بازاریابان استراتژی بازاریابی خود را بر اساس استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دهند.

بهترین صفحات اینستاگرام موارد مشترکی دارند:

شناسایی نام کاربری آنها آسان است.
آواتار آنها واضح و قابل تشخیص است.
آنها به طور منظم عکس و داستان ارسال می کنند.
آنها بیوگرافی صفحه خود را به روشی مفید و جالب می نویسند.
پیوندها به صفحات یا کمپین های مرتبط.

اگر می خواهید صفحه اینستاگرام شما به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند فالوورهایتان را مجذوب خود کند و به آنها نشان دهد چه کاری انجام می دهید ، و اگر می خواهید پروفایل شما دلیل تعامل با فالوورها را فراهم کند ، حتماً به خواندن ادامه دهید.

ویژگی های بهترین صفحات اینستاگرام چیست؟
۱٫ صفحه باید عمومی باشد (خصوصی نباشد)

صفحات اینستاگرام به طور پیش فرض عمومی هستند ، به این معنی که هر کسی در اینترنت می تواند پست های آن صفحه اینستاگرام را مشاهده کند. اگر می خواهید در این شبکه اجتماعی صفحه ای برای تجارت خود ایجاد کنید ، معمولاً می خواهید همه بتوانند پست های شما را ببینند و در صورت تمایل در صفحه مارک شما مشترک شوند. اگر صفحه ای که ایجاد می کنید خصوصی باشد ، هرکسی از آن بازدید کند نمی تواند پست های شما را ببیند ، مگر اینکه اطلاعات بیشتری بخواهد و شما آن را قبول نکنید. مدت زمان زیادی طول می کشد و مشخص نیست که آیا بیننده پس از این مراحل با محتوای شما تعامل برقرار می کند یا خیر ، این می تواند باعث پشیمانی مردم شود که صفحه شما را دنبال می کنند. بنابراین صفحه خود را عمومی کنید.

برای عمومی بودن صفحه شما: باید مطابق شکل زیر به قسمت Options بروید و گزینه Personal Account را غیرفعال کنید:

اکانت عمومی اینستاگرام

۲. نام کاربری باید قابل جستجو و شناسایی باشد.

نام کاربری خود را انتخاب کنید تا بتوان آن را پیدا و شناسایی کرد. مارک شما چطوره اگر نام تجاری شما قبلاً به عنوان نام کاربری اینستاگرام شما استفاده شده است و اجازه استفاده از آن را ندارید ، سعی کنید مطمئن شوید که اولین قسمت نام کاربری شما نام کسب و کار شماست ، بنابراین وقتی کسی به دنبال برند شما است شانس یافتن صفحه شما را دارد. افزایش یافت. به عنوان مثال ، خط لباس ورزشی استرالیایی Lorna Jane در استرالیا نام کاربری خود را به شرح زیر انتخاب کرد:lornajaneactive

برای ویرایش و تغییر نام کاربری اینستاگرام خود: باید به صفحه پروفایل خود بروید و دکمه “ویرایش نمایه” را در سمت راست عکس پروفایل خود مطابق تصویر کلیک کنید.

سپس روی متن یا فضای سمت راست نماد کلیک کنید و نام کاربری مورد نظر را وارد کنید.

۳ نام تجاری به راحتی قابل جستجو باشد

مرحله بعدی برای ایجاد بهترین صفحه اینستاگرام برای نمایه خود وارد کردن نام کامل کسب و کار در بخش “نامها” در صفحه اینستاگرام خود است. همانطور که در تصویر می بینید ، این نام هنگام جستجو در زیر عکس پروفایل و نام کاربری شما نمایش داده می شود.

برای ویرایش نام تجاری: روی ویرایشگر نمایه در صفحه خود کلیک کنید ، سپس در بالا ، روی نماد کلیپ بورد یا متن یا مکان کنار همان کلیپ بورد کلیک کنید و نام مورد نظر خود را تایپ کنید.

۴٫ عکس پروفایل خود را با نام تجاری خود مطابقت دهید

عکس پروفایل شما اولین چیزی است که مردم هنگام بازدید از صفحه خود می بینند و عامل مهمی در لیست ویژگی های بهترین صفحات اینستاگرام است. این تصویر در گوشه سمت راست بالای صفحه به وضوح قابل مشاهده است. این عکس باید به راحتی قابل شناسایی و سازگار با دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برند شما باشد. بیشتر شرکت ها از آرم خود به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده می کنند.

نیازی نیست که خودتان تصویر را ردیابی کنید. وقتی عکسی با آرم را در قسمت نمایه اینستاگرام خود بارگذاری می کنید ، مرکز تصویر در قسمت اصلی قرار دارد و گوشه های آن بدون مشکل بریده می شوند.

به یاد داشته باشید ، تصویر نمایه اینستاگرام شما حداقل ۱۱۰×۱۱۰ پیکسل (مربع کامل) است. خیلی از این حداقل اندازه دور نشوید. برای جلوگیری از تار یا کشیده شدن تصاویر ، توصیه می شود اندازه تصویر کمتر از ۲۰۰×۲۰۰ باشد.

در مثال زیر می توانید گوشه های تصویر را تاریک کنید ، به این معنی که در تصویر پروفایل نهایی این قسمتهای تاریک برداشته شده و بخشی درون دایره ظاهر می شود.

تصویر پروفایل اینستاگرام

می توانید دایره را قبل از بزرگنمایی حرکت دهید یا از زوم تصویر برای انتخاب هر قسمت از تصویر که می خواهید به عنوان فهرست استفاده کنید ، استفاده کنید.

برای تغییر عکس نمایه خود: باید در صفحه خود وارد قسمت “ویرایش نمایه” شوید و در گوشه سمت راست بالا روی گزینه “ویرایش” کلیک کنید. اگر از قبل عکس نمایه دارید ، ممکن است یک گزینه ویرایش در زیر آن تصویر وجود داشته باشد. از آنجا می توانید عکس مورد نظر خود را از Facebook ، Twitter یا گالری تصاویر خود انتخاب کنید.

از تغییر avatar خود با توجه به روند سال نترسید. از این روندها آگاه باشید ، موقتاً با آنها سازگار شوید و موضوع تصویر را تغییر دهید تا وقایع مهم را مشخص کند. به عنوان مثال ، در ایام نوروز ، می توانید از یکی از نمادهای هفته در عکس پروفایل خود استفاده کنید ، یا به طور موقت رنگ آرم خود را برای جشن بهار تغییر دهید. طبیعتاً این تنوع مخاطبان شما را به خود جلب خواهد کرد.

دو نمونه از جالب ترین تصاویر پروفایل اینستاگرام

۱) گربه ها در اینستاگرام

عکس نمایه در صفحه بعدی ، که گربه های مختلفی را نشان می دهد ، نقاشی یک گربه است. یعنی عکس پروفایل با موضوع محتوا مطابقت دارد.

جالب‌ترین تصاویر پروفایل در اینستاگرام

۲) هواپیمایی Jetlue

برخلاف بیشتر مارک های موجود در اینستاگرام ، Jetlue به جای آرم از یک طرح رنگی منحصر به فرد برای عکس پروفایل استفاده می کند. البته همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، این رنگ با نام تجاری مطابقت دارد.

جالب‌ترین تصاویر پروفایل در اینستاگرام

۵٫ بیوگرافی جالب و اطلاعات مفید

مانند عکس پروفایل شما ، بیو (توضیحات بالای صفحه شما) یکی از اولین مواردی است که توجه مخاطب شما را به خود جلب می کند و بیوگرافی خوب یکی از بهترین موارد در مورد صفحات اینستاگرام است.

شما حداکثر ۱۵۰ کاراکتر دارید. کار خود را با آنها توصیف کنید تا مخاطب شما را بشناسد و دلایل کافی برای پیگیری شما پیدا کند. این توصیف باید شامل اینکه شما کی هستید و چه کاری انجام دهید باشد. باید یک ویژگی شخصی ذکر شود. در تصویر زیر نمونه بیوگرافی نوشته لورنا جین را در صفحه اینستاگرام خود مشاهده می کنید.

بیوگرافی جذاب

در اینجا چند نمونه از شرحات بیوگرافی صفحات رسمی مارک تجاری آورده شده است تا از آنها الهام بگیرید:

WeWork Space Design rand: WeWork فضا و خدمات مورد نیاز شما را برای نه تنها زندگی بلکه ساختن یک زندگی خوب فراهم می کند.
مارک Oreo iscuit: با لنزهای شگفت انگیز ما (OREO) دنیا را ببینید.
مارک ارگانیک Califia Farms: آینده گرفتن و ترکیب رایحه های دلپذیر گیاهان است. Califia Farms شما را نیز دوست دارد!

متناوباً ، می توانید با استفاده از هشتگ یا پیوند اختصاصی ، از این فضا برای پشتیبانی از برخی اقدامات استفاده کنید ، کاربران می توانند در قسمت bio کلیک کنند و به صفحه مقصد خود بروند. این دو مثال را در نظر بگیرید:

لورنا جین: به # زندگی فعال خوش آمدید – هر روز از جنبش # باور_غذا حرکت کنید الهام بگیرید. (این هشتگ مربوط به سبک زندگی زنانی است که با ورزش و تحرک سعی در حفظ سلامتی و شادی بیشتری دارند.) با استفاده از برچسب #lornajane نحوه فعالیت خود را به ما نشان دهید. 💗
HubSpot: بازاریابی و فروش در یک سیستم عامل! ما به رشد مشاغل کمک می کنیم. برای همراهی ما با روندها و مسابقات ما را دنبال کنید. عکس ها را با برچسب #HubSpotting برای نمایش آنها قرار دهید.
۶٫ یک لینک صحیح و قابل پیگیری در قسمت بیوگرافی قرار دهید (که بطور منظم تغییر می دهید)

یکی از بزرگترین مشکلاتی که باعث ناامیدی کاربران اینستاگرام (به ویژه مشاغل) می شود این است که اینستاگرام می تواند از هر لینک قابل کلیک (URL) که مشترکان را از این برنامه به وب سایت (صفحه توییتر یا هر سایت دیگری) به هر سایت می برد استفاده کند. بخشهایی از سیستم عامل آنها راهنمایی دیگری به جز قسمت “وب سایت” در بخش بیوگرافی صفحه ارائه نداده است.

به همین دلیل ، بهتر است یک پیوند به “وب سایت” خود در قسمت URL در بخش bio صفحه اینستاگرام خود قرار دهید تا بتوانید از ویژگی های بهترین صفحات Instagram در آن بخش نیز استفاده کنید. این به راحتی افراد را به سمت وب سایت ، وبلاگ یا صفحه مبارزات خاص شما سوق می دهد.

یک روش دشوار برای کاربران برای کلیک کردن روی پیوندی که در بیوگرافی خود قرار داده اید ، هدایت کردن آنها به قسمت بیو با نوشتن عکس عکسی است که به عنوان پست ارسال کرده اید. احتمالاً قبلاً با عبارت “پیوند در بیوگرافی” روبرو شده اید. این یک تلاش برای هدایت مشترکین صفحه به یک پیوند تعاملی در بیوگرافی پروفایل اینستاگرام است.

با به روزرسانی مداوم URL نمایه خود با کاربران تعامل کنید. URL می تواند به جدیدترین پست وبلاگ ، ویدیوی YouTube ، اطلاعات مربوط به محصول یا پیشنهاد ویژه اشاره کند. به عنوان مثال ، شما ممکن است در حال رقابت باشید یا بخواهید مخاطبان وبلاگ خود را افزایش دهید. فقط ابتدا پیوند زیستی خود را تغییر دهید ، و سپس به روزرسانی در امضای خود روی پست جدید اشاره کنید.

برای تغییر پیوند در بخش بیوگرافی: در صفحه نمایه خود ، به بخش “ویرایش نمایه” بروید ، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، به سادگی URL مورد نظر را در قسمت اختصاصی قرار دهید.

تعداد دفعات تغییر URL در نمایه خود محدودیتی ندارد.

توجه داشته باشید. طبق برخی شایعات ، اینستاگرام لینک های کوتاه شده را مسدود می کند. اما تاکنون با چنین مشکلی مواجه نشده ایم. در واقع ، ما توصیه می کنیم که از پیوندهای کوتاه حاوی کدهای ردیابی UTM استفاده کنید. به این ترتیب می توانید بفهمید که چه میزان بازدید از وب سایت شما از صفحه اینستاگرام صورت گرفته است.

۷٫ اعلان ها فعال است

قبل از ادامه در صفحه اینستاگرام خود ، مطمئن شوید که گزینه اعلان ها در قسمت تنظیمات فعال باشد. در این حالت ، به محض اینکه کاربران عکس های شما را به اشتراک بگذارند یا در مورد آنها نظر بگذارند ، اعلان هایی را به صورت اعلان دریافت خواهید کرد. با چنین روشی ساده و سریع می توانید با مخاطب تعامل داشته باشید. مانند بسیاری از شرکت ها در توییتر.

برای فعال کردن اعلان ها: به گزینه ها بروید و تنظیمات فشار اعلان را مانند تصویر انتخاب کنید:

فعال کردن اعلان‌ها

دریافت از همه را برای همه دسته ها به جز گزینه Instagram Friends که به طور خودکار درخواستی را برای دوستان فیس بوکی که صفحه اینستاگرام دارند ارسال می کند. شدن

۸- از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

استفاده از تصاویر با کیفیت یکی از مهمترین کارها هنگام بهینه سازی صفحه اینستاگرام است. هنگامی که یک کاربر از صفحه شما بازدید می کند ، اولین کاری که می کند این است که به ۱۰-۲۰ پست اخیر شما نگاه کند. کیفیت این تصاویر نقش زیادی در تصمیم گیری آن شخص برای دنبال کردن شما دارد. دنبال کنندگان توییتر شما ممکن است چند توییت بد را از دست بدهند ، اما تصاویر بد در حساب اینستاگرام شما می تواند تأثیر منفی زیادی بر روی مردم بگذارد.

بنابراین خط مشی صفحه اینستاگرام خود را اینگونه تنظیم کنید: اگر تصویر زیبایی برای ارسال ندارید ، هیچ تصویری ارسال نکنید.

یک تصویر زیبا در اینستاگرام به سه جز نیاز دارد:

تم راحت و جذاب
تصویری با عکاسی حرفه ای و قاب خوب
ویرایش قوی

۱- موضوع مناسب و جذاب

هنگام انتخاب تم ، شخصیت خریداران را در ذهن داشته باشید. چه چیزی تصویر را به سمت آنها جذب می کند؟ به عنوان مثال ، بازار هدف کوکاکولا شامل جوانان با ارزش برای اوقات فراغت ، دوستی و ورزش است. به همین دلیل است که این مارک عکس هایی از جوانان در حال تفریح ​​یا ماجراجویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می کند. به عنوان دی جی در یک کنسرت یا اسنوبورد در یک روز زیبا و برفی. (البته با بطری های کوکاکولا در دست)

موضوع مناسب و جذاب

یکی دیگر از روشهای عالی برای دنبال کردن نظر شما در مورد دنبال کنندگان ، خنداندن آنهاست. بعضی اوقات عکس های خنده دار به یادماندنی ترین پست هایی هستند که برای به اشتراک گذاشتن نیز وجود دارند. چنین محتوای جذاب بدون شک یکی از ویژگی های بهترین صفحات اینستاگرام است.

محتوای جذاب بهترین صفحات اینستاگرام

۲- تصویر با عکس حرفه ای و قاب خوب

نگران نباشید … برای گرفتن عکسهای خوب و مرتبط با اینستاگرام نیازی به تجربه داشتن با یک عکاس حرفه ای ندارید. فقط کافی است وقت بگذارید و بهترین تکنیک ها مانند تنظیم لنز ، یافتن جذاب ترین چشم اندازها و استفاده از تقارن ، دکورهای مختلف و خطوط برجسته را بیاموزید.

۳- ویرایش قوی

اینستاگرام از قابلیت های اساسی ویرایش تصویر برخوردار است ، اما این قابلیت ها اغلب برای ایجاد یک تصویر بسیار خوب کافی نیستند. قبل از ارسال عکس در اینستاگرام ، بیشتر عکسهای شما باید حداقل در یک یا دو برنامه ویرایش عکس دیگر ویرایش شوند.

اما نگران نباشید اگر یک برنامه ویرایش عکس خوب نصب کنید ، متوجه خواهید شد که کار چندان دشواری نیست. فقط کمی تمرین لازم است.

ویرایش قوی صفحات اینستاگرام

۹- انتشار باید مستمر و منظم باشد

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین صفحات اینستاگرام که برای نمایش مخاطبان بهینه شده است ، فعالیت آنهاست. لازم نیست نگران این باشید که چند بار در روز پست می کنید (مانند شبکه های دیگر) ، مهمترین چیز کیفیت پست های شماست. در عوض ، بر ایجاد محتوای با کیفیت و سپس انتشار آن در مناسب ترین زمان برای مخاطبان خاص خود تمرکز کنید.

برای اطمینان از ارسال پیوسته ، می توانید از برنامه رایگان تقویم محتوای رسانه های اجتماعی برای برنامه ریزی انتشار منظم مطالب برای خود استفاده کنید. همچنین می توانید موارد را برای موارد اضطراری یا تعطیلات از قبل آماده کرده و با استفاده از این برنامه های انتشار خودکار برنامه ریزی کنید.

سوال دیگر این است که چه زمانی بهترین زمان برای ارسال شبانه روز در اینستاگرام است؟ از آنجا که این پلتفرم در درجه اول در تلفن های همراه استفاده می شود ، کاربران تمایل دارند همیشه به آن نگاه کنند ، اما تحقیقات نشان می دهد تعاملات با محتوای این رسانه در خارج از ساعات اداری بیشتر از ساعات اداری است. با این حال ، می توانید ساعت های مختلفی را آزمایش کنید تا زمان درست را پیدا کنید. همچنین باید روزهای مناسب هفته را بر اساس منطقه زمانی مخاطبان خود انتخاب کنید.

اکنون می دانید که برای ایجاد صفحه اینستاگرام برای تجارت خود باید چه کار کنید. تصویر اصلی ، نام کاربری و بیوگرافی مهم است و ایجاد تغییرات مناسب باعث جذابیت صفحه شما می شود. حتماً یک لینک به وب سایت یا وبلاگ خود در قسمت بیوگرافی خود بگنجانید و وجود آن را در امضاهای خود ذکر کنید. در آخر ، صفحه خود را پویا کرده و کیفیت مطالب را فراموش نکنید. صفحه اینستاگرام خود را همین حالا شروع کرده و نتایج را به ما گزارش دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *