×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » تیزرهای تبلیغاتی برتر ماه ژوئن ۲۰۱۷
15 دسامبر 2020

تیزرهای تبلیغاتی برتر ماه ژوئن ۲۰۱۷

همانطور که در ویدئوی تبلیغاتی مه ۲۰۱۷ توضیح دادیم ، ما یک چهارشنبه هر ماه را برای مشاهده و بررسی تصاویر تبلیغاتی با کیفیت بالا در سراسر جهان اختصاص می دهیم. این ویدئوها در واقع بهترین تبلیغات YouTube در ماه هستند که توسط thinkwithgoogle.com براساس موارد مهم مختلفی مانند نرخ مشاهده کامل ، نرخ کلیک و موارد دیگر انتخاب می شوند. در این بخش ، ما می خواهیم سه مورد از بهترین تیزرهای ژوئن ۲۰۱۷ را بررسی کنیم. در ادامه ، نکات برجسته بهترین تیزرهای این ماه را به طور خلاصه بیان خواهیم کرد.

تیزر تبلیغاتی بازی کلش آو کلنز

Brand: Supercell

Creative Agency: Eyestorm

Media Agency: In-house

این ویدئو در واقع ادامه تیزر تبلیغاتی ماه گذشته است. همین تیزر ماه گذشته بازی Clash of Clans را اعلام کرد ؛ اما این ویدئو با وضوح ظاهر جدید این بازی را معرفی می کند. مانند ویدیوی ماه گذشته ، ارسال این نسخه علاوه بر YouTube در کمتر از یک دقیقه در وب سایت های دیگر مانند اینستاگرام طول می کشد.

نمایش کامل ویژگی های جدید علاوه بر احراز هویت اصلی مورد استفاده در بازی ، می تواند کاربران جدیدی را نیز به خود جلب کند. در تیزر قبلی عنوان شد که بازی هنوز در سرزمین دیگری ادامه دارد که نیاز به قایقرانی دارد و سرانجام در تیزر جدید کشتی ای را نشان می دهد که در بین ابتدای تیزر. متعاقباً ، این بازی مانند اشکال جدیدی از ساختمان ها ، بوکس و تکنیک های نبرد در بازی برای مشاهده به نظر می رسد.

تیرانداز اول شخص ، با استفاده از خلاقیت و شوخ طبعی ، بینندگان را مجذوب تماشای گروه دیگر و حتی Clash of Clans جدید می کند. برخلاف مربی اصلی ، این ویدئو بی کلام و بدون استفاده از شوخ طبعی است و تم اصلی تیزر تنها با نشان دادن ویژگی های جدید در فضای بازی با همان مضمون اصلی بازی ساخته می شود.

ساخت یک تیزرتبلیغاتی ساده برای آپدیت جدید اپلیکیشن

با نگاهی ساده اما رضایت بخش به جدیدترین به روزرسانی های برنامه ، کاربران قدیمی و فعال را به استفاده مجدد از برنامه تشویق کنید. ویژگی های جدید را معرفی کنید با نمایش تصاویر آنها در فضای ارائه شده ، می توانید توجه مخاطبین خود را جلب کنید.

تیزر تبلیغاتی شرکت اپل (Apple)

Brand: Apple

Creative Agency: Apple

Media Agency: OMD

این تیزر هیچ عارضه جانبی ندارد و فقط خود را برای نمایش در کنفرانس جهانی اپل ۲۰۱۷ (WWDC) ، یکی از مهمترین رویدادهای سالانه شرکت آماده می کند. زیبا ، خلاق ، خنده دار ، گوش دادن به جزئیات کوچک و ارزش گذاری برای گروه های مختلف مردم در این ویدیو ، این معلم را به یکی از بهترین تصاویر ماه ژوئن تبدیل کرده است. مدت زمان این فیلم ۳ دقیقه است اما با وجود طولانی بودن فیلم ، به دلیل خلاقیت ، بیننده می خواهد کل فیلم را تماشا کند.

هدف از این ویدئو نشان دادن میزان اعتماد مردم در سراسر جهان به دستگاه های اپل و کاربران آن است. طبق این ویدئو ، سیستم اپل توسط یک کارمند جدید قطع شد و همه برنامه ها را از تلفن های اپل حذف کرد ، که این آغاز هرج و مرج در زندگی مردم در سراسر جهان است و در پایان درگیر ناآرامی های شهری و اجتماعی است. افزایش قرار گرفتن در معرض عوامل حواس پرتی به لذت ویدئو اضافه می کند. آشفتگی به حدی است که وضعیت جهان تا زمان حل آن در وضعیت اضطراری است.

در بخشی از فیلم ، پیرمردی دیده می شود که علامت “آخرالزمان نزدیک است” را در دست دارد. این عبارت از عنوان ویدیو اهمیت و دقت تعداد محصولات امروزی را نشان می دهد به گونه ای که با بهم زدن برنامه آنها ، جهان را متحول کرده است.

مشکلی که در دستگاه های اپل وجود دارد زندگی بسیاری از افراد و گروه ها را تحت تأثیر قرار می دهد. سیستم عامل زنده افرادی که از تلفن های همراه ، iPad و Apple Watch خود برای انجام بازی ، ورزش ، ساخت فیلم ، شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، ناوبری و تلفن های همراه استفاده می کنند. نکته جالب در مورد این ویدئو این است که افرادی که در این فیلم مشاهده می شوند از سنین ، مدل ها و کشورهای مختلف هستند و طیف گسترده ای از محصولات اپل را در سراسر جهان نشان می دهند.

در ساخت تیزر گستردگی مخاطبان خود را در نظر داشته باشید

در ساخت تیزر ، سعی کنید نماینده کاربران بالقوه محصولات و خدمات خود را نشان دهید. از برنامه ریزی و لذت بردن از افزودن به خط داستانی و ایجاد ارزش خلاقانه ایجاد شده توسط ژانر ، خود نترسید. فیلم های اجرا شده در رویدادهای مهمی شرکت می کنند که در جهان از مارک های بزرگ رایج است و اگر بودجه لازم برای این کار را دارید ، با ما همراه باشید.

تیزر تبلیغاتی شرکت اتومبیل‌سازی AUDI

Brand: Audi USA

Creative Agency: Muhtayzik Hoffer

این تیزر کاملاً تبلیغ شده و هدف اصلی آن معرفی ظاهر منحصر به فرد خودروی آئودی نسل جدید است. علی رغم طولانی بودن این ویدئو ، به دلیل کیفیت بالای داستان ها ، بیننده هرگز از دیدن آن به هیچ وجه خسته نمی شود و آن را تبلیغ نمی داند. استفاده از ترفندهای قصه گویی ، سرگرمی و آزمایش با فیلم محبوب Spiderman ، مخاطب را ترغیب می کند که کل فیلم را تماشا کند. معرفی ظاهر اتومبیل های نسل جدید آئودی در زمان ماجرا به خبر به یاد ماندنی در ذهن مخاطبان تبدیل شد. شناخت صحیح مخاطب و انتخاب روایت براساس وضعیت حافظه ، قدرت این فریب را به همه بینندگان می بخشد.

استفاده از نام مرد عنکبوتی در ابتدای ویدیو کنجکاوی بیننده را برمی انگیزد و آنها را ترغیب می کند دنباله تیزر را تماشا کنند. علاوه بر این ، استفاده از کلمه Super Hero توسط هر دو نفر در فیلم و در ویژگی های اتومبیل شعار نسل جدید اتومبیل های آئودی است. علاوه بر این ، لذت داشتن افراد در داستان و احساس خوشایند بین این دو جذابیت تبلیغ را دو چندان می کند. به عبارت دیگر ، کلیشه نداشتن این پخش رمز موفقیت آن است.

تولید ویدئو تبلیغاتی در غالب یک داستان

اگر قصد دارید یک ویدئو را به صورت داستان ارائه دهید ، این فیلم را با دقت تماشا کنید و کمک آن را بررسی کنید و آن را در مورد ویدیوی خود اعمال کنید. بیشتر به داستان های ویدیویی فکر کنید و در رویدادی که خاطره ای در ذهن همه مشتریان شما است ، گره بزنید. یکی از راه های ایجاد خلاقیت در رسانه ها استفاده از شوخ طبعی است. زیرا مردم اغلب دوست ندارند تبلیغات ، به ویژه تبلیغات کلیشه ای را ببینند. در نتیجه ، ویدیو باید آنقدر جالب باشد که بتواند مخاطب را به خود جلب کند و او را ترغیب به تماشای کل ویدیو کند.

نکات تکمیلی ویدئو های تبلیغاتی این ماه

خلاصه فیلم: یکی از اثبات برخی از فیلم های برتر ژوئن این است که تصویر در پنج ثانیه اول به طور کامل نمایش داده می شود. همانطور که می دانید در تبلیغات قبل از پخش ، کاربران می توانند پس از چند ثانیه تماشای تبلیغ ، مشاهده آن را متوقف کرده و محتوای اصلی خود را دریافت کنند. اگر ویدیوی شما نسخه خاصی برای تقویت داستان ندارد ، بهتر است یک توالی خلاقانه و غیر توالی در ابتدای ویدیو نشان دهید. این به همه کسانی که ویدیوی شما را دیده اند کمک می کند ، حتی کسانی که آن را به طور کامل مشاهده نکرده اند ، با هدف نهایی ویدیوی شما آشنا شده و از تبلیغات قیمت شما بهترین استفاده را ببرند.

تیزرهای عمومی: ویدئو یکی از بهترین بسترهای اساسی برای ترویج و اجرای مبارزات مسئولیت اجتماعی است. بهترین مدل های دنیا نمی توانند جنبه رسانه ای داشته باشند و فقط عموم مردم می توانند مردم را به خود جلب کنند. به عنوان مثال ، یکی از این ویدئوها ، به کارگردانی گروه توسعه دهنده در YouTube ، داستان مسافران از سراسر جهان را روایت می کند که به دلیل مهم نیست. این ویدئو امید آنها به زندگی را نشان می دهد. با وجود همه مشکلات ، او هنوز هم در تلاش است تا زندگی بهتری داشته باشد. یکی از نکات جالب این ویدئو که می تواند در تیزر شما استفاده شود ، مثال معرفی داستان تیزر است. افراد غالباً به داستانی مربوط به زندگی یک شخص متصل می شوند و آنها اغلب این کار را با فیلم هایی انجام می دهند که به وضوح این نوع افراد را به تصویر می کشد.

کلیشه لو: در فیلم معرفی کنسول جدید مایکروسافت ، ذهن خرد شده ای را مشاهده می کنیم. موضوع تیزر ، دنیای جدید و آرامش آن را کشف می کند ، یک دختر است و این خلاف ذهنیت مردم ، مردم دنیای ورزش پسران ، خلاقیتی غیرمعمول است. .

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *