×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » تعریف لینکدین مارکتینگ و راهکارهای آن
16 دسامبر 2020

تعریف لینکدین مارکتینگ و راهکارهای آن

در این مقاله علاوه بر ارتقا شبکه اجتماعی LinkedIn ، ۱۶ رهنمود برای پیشرفت در LinkedIn معرفی می کنیم تا بتوانید از هر زمان دیگری قدرتمندتر به نظر برسید. در اینجا ۱۶ نکته برای بهبود صفحه LinkedIn خود آورده شده است. در آخر ، ما به طور خلاصه بازاریابی LinkedIn را به عنوان راهی برای ارتقا business تجارت به این جامعه شبکه معرفی می کنیم. (برای موفقیت صفحه کسب و کار خود در LinkedIn و آشنایی بیشتر با بازاریابی LinkedIn ، می توانید تصویر ۱۵ تا ۲۱ مجموعه تبلیغات عکس را در بسیاری از کانال های رسانه های اجتماعی مشاهده کنید.)

شبکه اجتماعی لینکدین چیست؟

LinkedIn یک جامعه ارتباطی برای مشاغل و متخصصان ارتباطات است. هدف این شبکه تکمیل ثبت نام در این شبکه اجتماعی و ایجاد نمایه شخصی است ، کاربران با افراد در زمینه کار مربوط به تجارت یا سایر زمینه های فعالیت آنها آشنا می شوند و قادر خواهد بود نیازهای اطلاعاتی خاصی را به یکدیگر منتقل کند همچنین به شرکت ها و انواع صاحبان آن اجازه می دهد تا در صورت لزوم افراد را استخدام کنند. استفاده از این ویژگی به آسانی سایر شبکه های اجتماعی است. در واقع ، LinkedIn یک جامعه شبکه ای است که به تخصص های مختلفی متمرکز شده است و به کاربران این امکان را می دهد تا با ایجاد و انتشار محتوای مربوط به کار آنها با افراد دیگر در محل کار ارتباط برقرار کنند. در نمایه می توانید اطلاعات زیادی مانند مدارک و مدارک ، اطلاعات آموزش و رزومه خود را وارد کنید ، و هنگامی که با افراد در LinkedIn ارتباط برقرار می کنید ، این یک پیوند برای شما است که می تواند براساس آن باشد همان تجربه شغلی افراد یا مشاغل تحقیقاتی باید به همان اندازه ساخته شوند. .. همچنین در LinkedIn ، شما می توانید هم خودتان را داشته باشید و هم یک تجارت پس انداز ، به عنوان مثال ، می توانید به صفحه تجاری Tepsel LinkedIn نگاه کنید و نمونه ای از یک حساب ساخته شده در LinkedIn را ببینید. دوره آموزشی موضوعی آن را مشاهده و اضافه کنید.

LinkedIn در سال ۲۰۰۳ توسط شخصی به نام هافمن تاسیس شد که اخیراً ۵۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان راه اندازی شد. این شرکت ارتباطی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد ، اکنون به یکی از مهمترین شبکه های ارتقا the تجارت افراد و مشاغل تبدیل شده است. همچنین ، اگر می خواهید تجارت خود را برای دیگران تبلیغ کنید ، LinkedIn می تواند بهترین ابزار بازاریابی برای تجارت شما باشد. سوال این است که آیا شما به خوبی از تمام قابلیت های این شبکه استفاده می کنید؟

 ۱۶ راهکار برای موفقیت شخصی در لینکدین

  1. برای تکمیل پروفایل لینکدین خود وقت بگذارید.

    نمایه خود را کامل کنید تا وقتی شخصی به LinkedIn شما می آید ، بداند چه کاری می توانید انجام دهید یا شغل شما چیست. برای این کار ، پروفایل خود را مطابق دستورالعمل هایی که LinkedIn به شما داده است ، پر کنید. حتماً پیوندی به وبلاگ یا وب سایت و آدرس ایمیل خود را در نمایه خود قرار دهید.

  2. URL پروفایل خود را سفارشی‌سازی کنید.

    با ایجاد یک URL مناسب برای آن و ایجاد سهولت در اشتراک گذاری برای کاربران ، نمایه خود را ایجاد کنید. برای داشتن یک URL خوب ، باید کلمات معنی دار مانند نام خود را در انتهای آن قرار دهید. ؛ به جای اینکه بسیاری از افراد بی معنی در پایان. بهتر است URL نظر خود را به عنوان linkin.com/yourname انتخاب کنید.

  3. یک تصویر پس‌زمینه و یک عکس از چهره خودتان برای پروفایل لینکدین خود انتخاب کنید.

    در سال ۲۰۱۴ ، LinkedIn به کاربران خود اجازه داد یک پروفایل عکس برای پروفایل خود انتخاب کنند.

    انتخاب پس زمینه عکس به نمایه شما جلوه منحصر به فردی می بخشد. برای انتخاب تصویر پس زمینه ، باید توجه داشته باشید که LinkedIn یک متخصص رسانه های اجتماعی است و باید پروفایل نمایه خود را متناسب با فضای کسب و کار خود انتخاب کنید.

    وضوح مناسب نمایه LinkedIn 396 15 1584 پیکسل است و می تواند در قالب JPG ، PNG یا GIF با اندازه کمتر از ۸ مگابایت باشد.

    لینکدین مارکتینگ

    همچنین ، شما باید عکسی از خود برای پس زمینه عکس خود انتخاب کنید که رسمی و مربوط به محیط کار باشد.

  4. یک عنوان مناسب برای صفحه لینکدین خود انتخاب کنید.

    عنوان صفحه LinkedIn شما نباید فقط عنوان کسب و کار یا شرکت شما باشد ، شما باید برای بیان تجربه و صلاحیت خود در چند کلمه از این قسمت استفاده کنید. تا آنجا که می توانید مهارت های خود را به گونه ای نشان دهید که شما را از دیگران متمایز کند. شما موفق ترید

  5. خلاصه‌ی شرح‌حال خود را به‌خوبی بنویسید.

    برای نوشتن نمای کلی از نمایه خود ، وقت خود را در نمایه LinkedIn تلف نکنید. در این بخش ، شما باید در پاراگراف ۳ تا ۵ کلیه شرایط و فرصت های شغلی خود را که در حال حاضر کسب کرده اید ، شرح دهید.

  6. به پروفایل خود ProFinder Badge اضافه کنید.

    با افزودن ProFinder Badge به پروفایل خود می‌توانید مهارت‌ها و توانایی‌های خود را به بقیه نمایش دهید تا اگر کسی به مهارت شما نیاز داشت به شما مراجعه کند و یا درنهایت شما را ستخدام کند. این سرویس هنوز در ایران فعال نیست.

    لینکدین

  7. برای پروفایل لینکدین خود بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO) انجام دهید.

    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فقط مربوط به وبلاگ نویسی نیست. برای سهولت یافتن نمایه خود در موتورهای جستجو می توانید SEO برای نمایه LinkedIn خود انجام دهید.

    برای انجام این کار ، شما باید از یک سری کلمات کلیدی استفاده کنید که مربوط به تجارت شما هستند و می خواهید دیگران شما را با این کلمات بشناسند. می توانید این کلمات کلیدی را به قسمتهای مختلف نمایه مانند عنوان ، رزومه یا عملکرد کاری اضافه کنید.

  8. تعداد followerهای خود را افزایش دهید.

    یکی از موثرترین روشها برای افزایش پیروان LinkedIn ، گنجاندن پروفایل LinkedIn در ایمیل شماست. به شما این امکان را می دهد که LinkedIn افرادی را که بیشترین ارتباط را با شما دارند توصیه کند تا بتوانید یک لینک برنامه در LinkedIn برای آنها ارسال کنید.

  9. جست‌وجوهای خود را ذخیره کنید.

    LinkedIn به کاربران خود اجازه می دهد ۱۰ جستجوی انجام شده در مشاغل مختلف و همچنین ۳ جستجوی انجام شده برای یافتن افراد مختلف را ذخیره کنند تا در آینده بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند.

    لینکدین

  10. از طریق لینکدین به دنبال شغل باشید.

    پس از تکمیل مشخصات ، می توانید از طریق LinkedIn شغل پیدا کنید.

    از طریق LinkedIn می توانید کلمات کلیدی ، نام شغلی ، صنایع ، مکان ها ، نام شرکت ها ، تجربه و موارد دیگر را جستجو کنید.

    LinkedIn همچنین بر اساس سابقه جستجوی شما و اطلاعاتی که در نمایه خود قرار داده اید ، فرصت های شغلی مورد علاقه شما را ارائه می دهد.

    لینکدین

    در گروه‌های متناسب با حرفه خود عضو شوید.

    با درج محتوای سازمان یافته در تجارت خود می توانید با افراد و رویدادهای محیط خود بیشتر آشنا شوید و علاوه بر این شهرت شما بیشتر به چشم می آید.

    علاوه بر این ، گروه های LinkedIn برای جستجوی کار بسیار مهم هستند و شما می توانید از طریق این دسته ها با کارفرمایانی که بدنبال کار هستند ارتباط برقرار کنید.

  11. در لینکدین فعال باشید.

    به طور منظم در LinkedIn خود ارسال کنید. پست های شما باید متناسب با شغل شما باشد. داشتن این ابزارهای دیداری و تشویق دیگران برای دیدن مطالب شما در یک دوره عکس ، فیلم یا آموزش بسیار جالب است.

    شما همچنین می توانید سایر پست های وبلاگ خود را که مربوط به حرفه شما است در LinkedIn خود پخش کنید یا آنها را پسندیده و به اشتراک بگذارید.

  12. مخاطبان خود را به نظر دادن برای پست‌های خود ترغیب کنید.

    LinkedIn بستر بسیار خوبی برای انتشار پست های طولانی است. برای این کار ، سعی کنید پست های خود را به گونه ای ساختار بندی کنید که مکالمه را شروع کنید. شما می توانید مخاطبان خود را با استانداردهای خود به چالش بکشید. به عنوان مثال ، از آنها س askال کنید یا به آنها رأی دهید تا آنها را ترغیب کند که داستانهایشان را در مورد وضعیت شما تعریف کنند. گزینه های مختلف را نشان دهید و از کاربران بخواهید که به رای شما پاسخ دهند ، می تواند با قرار دادن یک عدد در قسمت نظرات ، تعامل کاربر را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

  13. از @ و # در پست‌های خود استفاده کنید.

    از @ استفاده کنید و سپس یک شخص یا شرکتی را نام ببرید که باعث شود آن شخص یا شرکت پست شما را ببیند و احتمالاً پست شما را دوباره چاپ کند.

    همچنین ، هشتگ های متداول متناسب با تجارت خود را پیدا کنید و آنها را در پست های خود اعمال کنید. با این کار پست های شما بیشتر دیده می شود.

  14.  اینفلوئنسر های مرتبط با صنعت خود در لینکدین راfollow کنید.

    با دنبال کردن پیوندهای وابسته در LinkedIn ، می توانید داستان های مورد علاقه آنها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. همچنین ، برای ایجاد محتوا ، می توانید از پست های آنها ایده بگیرید و محتوای بهتری تولید کنید.

  15. آمارهای لینکدین را بررسی کنید.

    LinkedIn اطلاعات جالبی را برای هر پستی که منتشر می کنید ارائه می دهد. این اطلاعات هم شامل میزان علاقه به پست و اطلاعاتی مانند استفاده از رتبه بندی و هم تحقیق افراد ، به عنوان مثال مشاغل آنها یا اینکه در چه شرکتی هستند ، می باشد. اشتغال و غیره

لینکدین‌ مارکتینگ چیست؟

اگر می خواهید تجارت خود را در LinkedIn بازاریابی کنید ، باید یک صفحه شرکتی برای آن بسازید. در صفحه LinkedIn شرکت شما ، نه تنها محصولات خود را بفروشید ، بلکه در ابتدا ، اولویت شما باید دنبال کنندگان زیادی باشد و این می تواند با یک محصول مفید و زیبا محقق شود.

همچنین می توانید از محتوای حمایت شده برای ارتقا promote تجارت خود استفاده کنید. تا کنون ، تبلیغات در LinkedIn فقط ارسال متن هستند. اما LinkedIn آماده است تا تبلیغات ویدئویی را برای همه مشترکان در نیمه اول سال ۲۰۱۸ آغاز کند. با در دسترس بودن تبلیغات ویدئویی ، می توانید نام خود را از طریق ویدیو تبلیغ کنید ، دقیقاً مانند پست های متنی که به طور معمول ارسال می کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *