×
خانه » اینفوگرافیک بازاریابی دیجیتال » تاثیر وبینار در استراتژی بازگشت مشتریان
08 نوامبر 2020

تاثیر وبینار در استراتژی بازگشت مشتریان

وبینار یک راهنمای عالی برای جذب بیننده است. علاوه بر این ، این وبینار برای مشتریان راضی و حفظ شده مفید است. ۷۵٪ از ۲ مشتری سال گذشته از وب سایت استفاده کرده اند و دانستن این روش خوبی برای ایجاد انگیزه در ادغام وب سایت در وضعیت بازاریابی شما خواهد بود.

اما شرکت ها چگونه از وبینار استفاده می کنند؟ آیا آنها در تولید دستورالعمل هایی در این زمینه متمرکز شده اند؟ آیا آنها از پتانسیل وبینار در سفرهای مشتریان و پس از خرید اطلاع دارند؟

با خواندن این پست ، پاسخ این سالات در ذهن شما نهفته است. وب سایت ها بر مشتریان سفر در وقت تأثیر می گذارند. “وب سایت ها یک روش قدرتمند و موثر برای جذب بینندگان در روند فروش از نظر بازاریابی و فراتر از آن هستند.”

با خواندن اینفوگرافی زیر ، خواهید آموخت که چگونه وبینارها راهی برای ارتباط و تعامل با مشتریان در زمان آژانس مسافرتی ارائه می دهند.

نقش وبینار در استراتژی بازگشت مشتریان

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *