×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » تاثیر استفاده همزمان تبلیغات تلویزیونی و موبایلی
22 نوامبر 2020

تاثیر استفاده همزمان تبلیغات تلویزیونی و موبایلی

همانطور که همه ما می دانیم ، مردم امروز وقت زیادی را صرف تلفن های همراه خود می کنند. به همین ترتیب ، تبلیغات موبایل یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای انواع مارک ها است و می تواند آگاهی از برند را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. اما تلویزیون هنوز مخاطبان زیادی دارد و همین امر تبلیغات تلویزیونی را به یکی از موثرترین روشهای بازاریابی تبدیل می کند.

امروز نحوه تماشای تلویزیون نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. یک تصور غلط رایج در مورد استفاده از تلفن های همراه هنگام تماشای تبلیغات تلویزیونی این است که استفاده از تلفن همراه یا تبلت می تواند حواس مردم را از تبلیغات تلویزیونی پرت کند. تحقیقات جدید در ماه های اخیر در این زمینه خلاف این را ثابت می کند. در حقیقت ، افرادی که هنگام تماشای تلویزیون از تلفن همراه یا تبلت استفاده می کنند ، به احتمال زیاد تبلیغات تلویزیونی را دنبال می کنند.

طبق تحقیقات انجام شده توسط MediaCom و ViewersLogic ، مردم ۳۰٪ از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون بر روی تلفن های همراه خود می کنند. این گروه از بینندگان ۷۵ درصد بیشتر از سایر بینندگان غیر موبایل تماشای تبلیغات تلویزیونی را دارند. علاوه بر این ، بینندگان با استفاده از تلفن همراه یا رایانه لوحی خود ۱۰ درصد احتمال تغییر کانال را دارند.

به طور کلی ، این مطالعه تأثیر مثبت غربالگری مجدد بر تبلیغات را نشان می دهد. به همین دلیل همگام سازی تبلیغات برند شما در تلفن همراه و تلویزیون می تواند تأثیر بسزایی در مخاطبان شما داشته باشد. طبق تحقیقات ، قرار دادن همزمان تبلیغات آنلاین در دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون می تواند آگاهی از برند را تا ۱۲٪ افزایش دهد.

کمپین های موفقیت آمیز شیپور و روبیکا

از جمله اپلیکیشن های ایرانی که از این روش برای تبلیغات خود استفاده کرده اند و موفقیت آمیز بوده اند ، می توان به شیپور و روبیکا اشاره کرد. برنامه شیپور و روبیکا چندین کمپین تبلیغاتی موبایل ایجاد کرده اند تا برند خود را در کنار تبلیغات تلویزیونی به نمایش بگذارند.

استفاده همزمان از تبلیغات موبایلی و تبلیغات تلویزیونی

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *