×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟
23 نوامبر 2020

بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟

امروزه آمار و داده ها نقش مهمی در بازاریابی شما دارند و باعث می شوند با شناخت مخاطبان و مطالعه رفتارهای آنها در وب سایت ، در شبکه های اجتماعی مختلف و همچنین ایجاد محتوای متناسب با علایق مخاطبان در هر یک از آنها ، هدف گیری بیشتری انجام دهید.

اینستاگرام همچنین برای کاربرانی که نمایه فعال اینستاگرام دارند ، آمار جالبی ارائه می دهد که با استفاده از آنها می توانید تأثیر بازاریابی اینستاگرام را بر مخاطبان خود بسنجید و در صورت لزوم متفاوت عمل کنید.

در این مقاله ، نگاهی خواهیم داشت به آمار موجود در نمایه اینستاگرام و نحوه تجزیه و تحلیل آن.

بیزینس پروفایل اینستاگرام چیست؟

usiness Profile یک ویژگی رایگان در اینستاگرام است. اینستاگرام به کاربرانی که می خواهند به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام شناخته شوند اجازه می دهد مشخصات خود را به نمایه کسب و کار تغییر دهند.

نمایه کسب و کار فقط برای حساب هایی قابل استفاده است که دارای صفحه فیس بوک برای شرکتشان هستند و صفحه خود را به حساب اینستاگرام خود پیوند داده اند.

مزایا و معایب نمایه تجاری اینستاگرام
۱) جستجوی مشتریان جدید

قبل از ایجاد نمایه کسب و کار در اینستاگرام ، تنها راه ارتباط برقرار کردن پیروان با کسب و کار شما پیوند دادن به وب سایت شما در نمایه بود. وقتی نمایه خود را به حالت کسب و کار تغییر می دهید ، در قسمت اطلاعات تماس یک دکمه تماس به نمایه شما اضافه می شود. روی آن ضربه بزنید تا روشی برای تماس با شما از طریق تماس تلفنی ، ایمیل و مکان نقشه انتخاب کنید.

۲) دسترسی به تجزیه و تحلیل مشخصات برای تجزیه و تحلیل داده ها

پیش از این ، کاربرانی که برای نمایه اینستاگرام خود به تجزیه و تحلیل نیاز داشتند ، از اشخاص ثالث (که پرداخت می شد) استفاده می کردند. اما اکنون حساب تجاری اینستاگرام آمار جامع تری را به نام بصیرت پیام ارائه می دهد. به عنوان یک تجارت ، مشتریان برای شما راحت تر می توانند شما را به عنوان یک شرکت بشناسند.

۳) تبلیغات اینستاگرام

تجارت باعث شده پروفایل تبلیغات اینستاگرام آسان شود. پیش از این ، این تنها با ابزار تبلیغات فیس بوک امکان پذیر بود. آنچه را می خواهید مشخص کنید.

چگونه می توانم نمایه اینستاگرام خود را به یک نمایه تجاری تغییر دهم؟

اگر نمایه شما واجد شرایط تبدیل شدن به نمایه کسب و کار است. در بالای صفحه اینستاگرام خود ، یک دکمه برای رفتن به نمایه کسب و کار خود را در یک کادر آبی مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن به مراحل بعدی منتقل می شوید ، یعنی آدرس ایمیل ، شماره تماس و آدرس محل کار خود را وارد کنید. پس از انجام این مراحل ، نمایه شما به نمایه کسب و کار تغییر می کند.

اگر صفحه شما مربوط به مشاغل است ، اما پیام تبدیل به نمایه مشاغل را دریافت نکرده اید ، به قسمت تنظیمات در بالای صفحه کسب و کار بروید و گزینه انتقال به نمایه کسب و کار را در آنجا انتخاب کنید.

تحلیل آماری و آنالیز اینستاگرام

برای تجزیه و تحلیل آمار ارائه شده توسط اینستاگرام ، ابتدا به سادگی به نمایه اینستاگرام خود بروید و روی نماد نمودار در بالا کلیک کنید تا به آمار صفحه خود دسترسی پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که برای این منظور شما باید صفحه اینستاگرام خود را به یک نمایه تجاری تبدیل کنید.

این به شما اطلاعات عمومی می دهد که صفحه اینستاگرام شما برای مخاطبانتان چقدر جالب است ، مانند تعداد فالوورهایی که در هفته گذشته کسب کرده اید یا از دست داده اید. در زیر آماری را که به شما ارائه می شود ارائه خواهیم داد.

ویژگی ها و فرصت های تجارت در اینستاگرام
احساس؛ عقیده؛ گمان

تعداد بازدیدها نشان می دهد که چه تعداد از تبلیغات شما در صفحه تلفن همراه کاربر نشان داده شده است.

رسیدن

این آمار نشان می دهد که چه تعداد کاربر منحصر به فرد حداقل یکی از پست های شما را دیده اند.

انتقال به وب سایت

اگر پیوندی را در نمایه صفحه مشاغل خود قرار دهید ، این آمار به شما نشان می دهد که چند بار بر روی لینک مشکوک کلیک شده است.

بازدید از نمایه

این آمار مشخص می کند که پروفایل شما چند بار مشاهده شده است.

پیروان

این بخش تعداد فالوورهایی را که در هفته گذشته کسب کرده اید یا از دست داده اید و همچنین میانگین زمانی که فالوورهای شما از اینستاگرام استفاده می کنند نشان می دهد که می تواند برای زمان بندی پست های شما بسیار مفید باشد.

با حساب کاربری خود در اینستاگرام می توانید اطلاعات کاملی درباره پیروان خود کسب کنید. اطلاعاتی در مورد اینکه کدام کشور و شهر هستند و چه زمانی بیشتر دنبال کنندگان شما آنلاین هستند و اینستاگرام خود را بررسی می کنند. این اطلاعات ارزشمند به شما کمک می کند تا در مورد نوع محتوا و زمان انتشار آن تصمیمات آگاهانه بگیرید و همچنین بیشترین میزان دسترسی و تعامل را تضمین می کنید.

اینستاگرام چه آماری را برای یک پست خاص ارائه می دهد؟

اگر می خواهید آمار یک پست خاص را بررسی کنید ، باید روی آن کلیک کنید و سپس گزینه “نمایش آمار” را که در زیر تصویر ظاهر می شود ، انتخاب کنید.

در زیر ، آماری ارائه می دهیم که می توانید برای هر یک از پست های خود در صفحه پروفایل اینستاگرام خود دنبال کنید.

پسندیدن

همانطور که می دانید ، این آمار تعداد کاربرانی را که پست شما را پسندیده اند تعیین می کند.

نظرات

این آمار همچنین تعداد نظرات ارسال شده توسط کاربران برای هر پست را نشان می دهد.

حفظ می کند

این بخش تعداد کاربران یا حسابهای منحصر به فردی را که پیام شما را ذخیره کرده اند یا روی نماد نشانک کلیک کرده اند نشان می دهد.

اقدامات

این آمار تعداد کل اقداماتی را که کاربران هنگام مشاهده پست شما انجام داده اند تعیین می کند. بازدید از نمایه اینستاگرام خود ، انجام کارهایی مانند کلیک کردن روی پیوند وب سایت یا پیگیری شما برخی از مواردی است که در این بخش پوشش داده شده است.

افتتاح

این بخش نشان می دهد که پیام شما از کجا پیدا یا پیدا شده است. همچنین تعداد حسابی که پس از اولین مشاهده پیام شما دیگر شما را دنبال نمی کند ، تعیین می کند.

این بخش همچنین دارای معیارهایی برای تجربه انتشار است. این سنجه ها نشان می دهد که پست شما از طریق یک مکان خاص در اینستاگرام چند بار مشاهده شده است ، مانند صفحات شخصی کاربران ، جستجوها ، نمایه شما ، برچسب مکان یا هشتگ.

آمار اکتشاف همچنین به شما درک می دهد که چه تعداد کاربر منحصر به فرد پست شما را مشاهده کرده اند.

آمار آماری اینستاگرام

برای آن دسته از کاربرانی که نمایه تجاری دارند ، اینستاگرام همچنین چندین آمار برای استوری های آنها ارائه می دهد. با این حال ، این برای فیلم زنده امکان پذیر نیست. برای مشاهده این آمار ، پس از کلیک بر روی نماد نمودار در بالای پروفایل خود ، که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره کردیم ، می توانید با انتخاب قسمت stories به آمار داستان های جدید و قدیمی خود دسترسی پیدا کنید. در ادامه ، ما آمار مربوط به استوری هایی را که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، ارائه خواهیم کرد.

احساس؛ عقیده؛ گمان

این آمار نشان می دهد که داستان شما چند بار مشاهده شده است.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر بیش از یک عکس یا فیلم به داستان خود اضافه کرده باشید ، هر یک از آنها به عنوان عکس یا فیلم در پست شما محاسبه می شود. به عنوان مثال ، فرض کنید شما ۶ عکس به داستان خود اضافه کرده اید. اکنون ، وقتی یک کاربر یکی از عکس های شما یا هر ۶ عکس را می بیند ، اینستاگرام فقط یک برداشت را برای شما حساب می کند.

علاوه بر این ، اگر کاربری داستان شما را چندین بار مشاهده کند ، این فقط یک برداشت به حساب می آید.

  1. Reach

    این داده آماری تعداد کاربران یکتا که استوری شما را دیده‌اند، نشان می‌دهد.

  2. Taps Forward

    این داده آماری نشان می‌دهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی بعدی استوری شما را مشاهده کند.

  3. Taps Back

    این داده آماری نشان می‌دهد که یک کاربر چند بار بر استوری شما ضربه زده تا تصویر و یا ویدئوی قبلی استوری شما را مشاهده کند.

  4. Replies

    این داده آماری نشان دهنده ی شمار پیام‌هایی است که کاربران از طریق “send message” برای استوری شما فرستاده‌اند.

  5. Swipe away

    این داده ها تعداد دفعات ضربه زدن کاربران به تلفن خود برای مشاهده داستان حساب بعدی شما را نشان می دهد. ضربه تند وشدید زدن با ضربه به جلو متفاوت است. روی ضربه به جلو ، مشخص می کند که کاربران برای مشاهده عکس ها یا فیلم های حساب بعدی شما ، چند بار روی تلفن شما ضربه می زنند.

  6. Exits

    این آمار نشان می دهد که چه تعداد کاربر از دیدن استوری شما خارج شده و به صفحه اصلی اینستاگرام خود بازگشتند.

    با بررسی و تجزیه و تحلیل داده های آماری ارائه شده در این مقاله ، بهتر می توانید پست ها و داستان های خود را تنظیم کنید و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود بگذارید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *