×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » بهترین ویدیو های تبلیغاتی در ماه سپتامبر ۲۰۱۷
17 دسامبر 2020

بهترین ویدیو های تبلیغاتی در ماه سپتامبر ۲۰۱۷

تیزر تبلیغاتی iPhone X

Brand: Apple

Creative Agency: In-house

Media Agency: OMD

این ویدئو برای معرفی سری جدیدی از تلفن های هوشمند اپل طراحی شده است و ۱:۱۸ دقیقه طول دارد. نام این محصول آیفون X است که در ابتدای فیلم به وضوح ذکر شده است و از مخاطبان می خواهد با آیفون X آشنا شوند. بنابراین ، بیننده می داند که از ابتدای ویدیو چه انتظاری دارد. به دلیل استفاده گسترده از این محصول قبل از عرضه رسمی آن در شبکه های مختلف ، مردم مشتاقانه منتظرند تا با این تلفن همراه و ویژگی های آن آشنا شوند. سازندگان این ویدیو نیز از مشکل آگاه بودند. بنابراین ، با نام بردن از محصول در ابتدای ویدیو ، بسیاری از بینندگان ترغیب می شوند که ویدیوی کامل را تماشا کنند.

یکی از ویژگی های این تیزر تبلیغاتی استفاده از موسیقی سرگرم کننده و رنگ های سرگرم کننده است که مخاطب را با تیزر کاملاً همراه می کند. همچنین ، ریتم سریع تیزر و موسیقی آن برای افرادی مناسب است که نمی خواهند تیزرهای تبلیغاتی طولانی را دنبال کنند یا همیشه عجله دارند. زیرا تمام ویژگی های جدید تلفن مانند دکمه خانه ، شارژر بی سیم ، تشخیص چهره ، شکلک های انیمیشن ، دوربین جلو و بلندگو در یک زمان سریع و محدود نمایش داده می شوند.

علاوه بر این ویژگی ها ، می توانیم توجه داشته باشیم که تیزر کلیشه ای نیست. به جای ذکر ویژگی های جدید آیفون X (که معمولاً برای نوشتن روی تلفن های همراه معمول است) ، سایر فیلم های تبلیغاتی به جای نامگذاری سریع ، متفاوت به نظر می رسیدند.

همچنین از افراد برای نمایش ویژگی های آیفون X مانند قدرت صفحه نمایش گوشی توسط شخصی که به شیشه برخورد کرده ، تشخیص چهره که خاص بودن آن را نشان می دهد و از همه مهمتر هماهنگی افراد و شکلک ها استفاده کنید. خواندن آهنگی که در تیزر پخش می شود از ایده های خلاقانه ای است که می بینیم. ویژگی های ذکر شده در بالا این تیزر را به یکی از تیزترین ها تبدیل کرده است.

این اینفوگرافیک را هم ببینید: ۱۲۲ حقیقت ویدئومارکتینگ

بدنبال ایده های ناب هستید؟!

درصورتی‌که به دنبال ایده‌های ناب برای معرفی محصول جدید خود هستید، از پارامترها و ویژگی‌های این تیزر تبلیغاتی استفاده کنید. همواره خود را به‌جای یک مخاطب عجول و سخت‌پسند قرار داده و از کلیشه و طولانی شدن ویدئوهای تبلیغاتی خودداری کنید.

تیزر تبلیغاتی نوشیدنی Bud Light

Brand: Bud Light

Creative Agency: Wieden+Kennedy

Media Agency: MediaCom

این ویدیوی یک دقیقه ای برای تبلیغ نوشیدنی های ud Light طراحی شده است ، جایی که ما توسط یک خرده فروش نوشیدنی به فروش می رسیم. افزونه های کوتاه مدت تبلیغات را برای رسانه های اجتماعی مناسب تر می کند ، مانند اینستاگرام دارای ویدیو محدود.

نکته جالب این ویدئو داستان سرایی و شوخ طبعی آن است. بنابراین ، قهرمان تیزر یک نوشیدنی را از فروشنده در ورزشگاه خریداری می کند ، و از او تعریف می کند و نوشیدنی منجر به ادامه روند خرید در تمام لحظات زندگی می شود ؛ با این کار رئیس فروشنده در خانه ، محل کار ، فیلم ، مراسم خاکسپاری ، هنگام خواب و غیره به فروش می رسد. را می توان در موقعیت های مختلف مانند. در پایان فیلم ، مرد فروشنده را به استادیومی می برد که داستان از آنجا شروع می شود.

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه این تیزر تبلیغاتی ، عبارتی است که فروشنده در تمام صحنه های ویدیو بیان می کند. تکرار این عبارت با لحن منحصر به فرد ، نام و مارک این محصول را در قلب مخاطب مشخص می کند. بهینه سازی تبلیغات یکی از پارامترهای یک تیزر تبلیغاتی موفق است.

علاوه بر این ، منطقه تیزر مانند یک فیلم است ، که جنبه تبلیغاتی آن را کاهش می دهد و باعث می شود مخاطب از تعامل با تیزر احساس خوبی داشته باشد. مثل تماشای یک فیلم کمدی است. تمام ویژگی های ذکر شده در Abovegar این فیلم تبلیغاتی را به سریع ترین تبدیل کرده است.

وابستگی مشتری به محصولات‌تان را در قالب طنز استفاده کنید

به جای نام بردن از بهترین ویژگی های محصول خود به صورت موقت ، برای مخاطبان و مخاطبان شما بسیار ناامید کننده است ، شما می توانید از ایده ارتباط مشتریان با محصولات خود و وفاداری آنها در قالب شوخ طبعی استفاده کنید. اگر نام تجاری شما در زمینه تولید نوشیدنی تخصص دارد ، می توانید ایده داستان سرایی سریع خود را با استفاده از توانایی داستان پردازی بر اساس استادیوم ها و ورزش ایجاد کنید.

تیزر تبلیغاتی گوگل

Brand: Google

Creative Agency: Google Creative Lab

این تبلیغ تبلیغاتی توسط Google ایجاد شده است تا به مردم اطلاع دهد تلفن های جدید Google در حال آمدن هستند. این ویدیو فقط ۳۶ ثانیه طول دارد ، اما با وجود مدت زمان کوتاه ، بینندگان به راحتی می توانند پیام موجود در ویدیو را درک کنند.

در این ویدئو سوالات مربوط به مشکلات تلفن مانند باتری ، حافظه ، دوربین و … را می نویسیم. از این گذشته ، این س questionsالات باعث خنده دار شدن این قسمت از فیلم شکایت شده است. استفاده از یک ویژگی منحصر به فرد و به یاد ماندنی محصول در تیزر تبلیغاتی که ویژگی جستجوی Google را در اینجا برجسته می کند ، مورد توجه مخاطبان نیز قرار می گیرد. پلت فرم آشنا Google اعتماد مخاطب را افزایش می دهد و ادامه تیزر را مشاهده می کند. علاوه بر این ، موضوع تبلیغات از ابتدای ویدیو مشخص نیست ، که بیننده را ترغیب می کند فیلم کامل را ببیند تا معنی تیزر را درک کند.

از ویژگی های قابل توجه این ویدئو می توان به هزینه کم و در عین حال تأثیر آن اشاره کرد. همانطور که مشاهده می کنید ، مفهوم پیام تبلیغاتی تنها با مراجعه به ویژگی های برجسته گوگل ، بدون جستجوی سوالات مختلف و صرف هزینه های زیاد ، به مخاطب داده می شود.

نیازی به صرف بودجه هنگفت برای ساخت ویدئو تبلیغاتی نیست!

اگر دقت کرده باشید ، بیشتر مشاغل ایرانی فکر می کنند که باید بودجه های کلانی را برای تولید و تولید ویدئوی با کیفیت در نظر بگیرند ، در حالی که تنها استفاده از ایده های خلاقانه و ساده می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. شما همچنین سعی دارید از ویژگی های قابل شناسایی و به یاد ماندنی محصولات خود در سه راه تبلیغاتی استفاده کنید. برای این کار ، خود را جای مخاطب قرار داده و از اولین ویژگی محصول خود استفاده کنید تا بیننده بلافاصله فیلم شما را به یاد بیاورد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *