×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » بهترین فصل برای توسعه دهنده ایرانی زمستان است
07 دسامبر 2020

بهترین فصل برای توسعه دهنده ایرانی زمستان است

 بهترین فصل برای مخترعان ایرانی زمستان است. امروز می خواهیم در مورد رفتار مصرف کنندگان و بازار تبلیغات ایران در جشن های نوروز صحبت کنیم و سپس نحوه استفاده از این فرصت طلایی را توضیح دهیم.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل

در این مقاله ، وضعیت دو شاخص آماری را مقایسه کردیم. ما به عنوان نماینده اوقات عادی ژانویه و فوریه ۱۹۹۳ ، در مارس ۱۹۹۳ و نیمه اول آوریل ۱۹۹۴ ، آن را فرصتی طلایی برای ناشران ایرانی می دانیم.

روزهای آخر سال و جشن ایثار زمان های مورد علاقه تبلیغ کنندگان برای جذب کاربران جدید و فعال کردن مشتریان غیرفعال قدیمی است. این عامل در حال رشد بازار تبلیغات در این زمان از سال است و تقاضا برای نمایشگاه در آنجا بیشتر از سایر اوقات سال است. این امر با افزایش تعداد کمپین های فعال در این زمان نسبت به ماه های دیگر سال مشهود است.

در حالی که تعداد کمپین های فعال در تعطیلات ماه مارس و نووروز حدود ۱٫۳ برابر سایر روزهای سال است ، همین کمپین ها به معنای افزایش احتمال پول درآوردن ناشران است ، اما خبر خوب این است که در سال گذشته درآمد خالص شبکه ۲٫۷ برابر شده است. معنای این امر این است که علاوه بر افزایش تعداد کمپین ها ، احتمال موثر هزاره یا eCPM (از یک طرف به دلیل نوع تبلیغات تبلیغاتی و سیستم حراج که باعث می شود افراد بیشتری را در جریان رقابت بپردازند) در مارس و آوریل بیشتر است.

عوامل افزایش درآمد ناشرین در ایام نوروز

با این وجود ، تنها عامل افزایش درآمد ناشران در ایام نوروز افزایش تعداد و قیمت تبلیغات نیست. عامل مهم دیگری که آن را به یک فرصت طلایی برای سازندگان تعطیلات تبدیل می کند ، استفاده روز افزون مصرف کنندگان از برنامه ها است. افزایش تعداد کاربران در برنامه در تعطیلات و وقت آزاد برای استفاده از بازی های مختلف ، پیوستن کاربران جدید به کاربران برنامه به دلیل خرید تلفن هوشمند جدید ، کارهای آخر سال و خریدهای سال نو ، افزایش استفاده از تلفن های همراه برای بازاریابی. آنها اهمیت استفاده از این فرصت طلایی را در طول جشن ایثار و بازدید از توسعه و توسعه برجسته می کنند.

افزایش ۲٫۳ برابری تعداد تبلیغات این روزها. نمودار زیر نرخ رشد تعداد نمایش ها را نشان می دهد ، به این معنی که درصد تبلیغاتی که در مارس و آوریل آگهی نشان داده و درآمد کسب کرده اند (نرخ پر کردن) و میزان مشارکت در تبلیغات (نرخ پذیرش) آزمایش است. به عبارت دیگر ، به دلیل سخاوتمندی کاربران ، درخواست های بیشتری برای تبلیغات ارسال می شد و این درخواست ها به دلیل تبلیغات با پاسخ های موفقیت آمیز دریافت می شدند:

تعداد نمایش ویدئو در زمستان و اوایل بهار

زمستان مهم‌ترین فصل برای توسعه‌دهندگان ایرانی

کسانی که می خواهند از این فرصت طلایی استفاده کنند ، دردسرهای زمستان را تجربه می کنند. ما شما را تشویق می کنیم که برای به اشتراک گذاشتن این فرصت طلایی و افزایش چشمگیر درآمد خود از ماه فوریه استفاده از این فرصت طلایی را شروع کنید. درآمدزایی از شبکه های تبلیغات ویدیویی آسان و از نظر فنی آسان به نظر می رسد ، اما آنچه بسیار مهم است و اغلب نادیده گرفته می شود این است که هر برنامه باید راه خود را برای کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی پیدا کند. تبلیغات باید در روند استفاده از کاربر معنی دار باشد و همه کاربرانی را که از این برنامه استفاده می کنند مجبور به تماشای فیلم کنید.

تنها راه برای بهینه سازی این کار ، اجرای برنامه بر اساس دانش توسعه دهنده و تجربه تعامل کاربران است و سپس با انجام تست های مختلف A / و سنجش موفقیت هر اقدام ، بهترین راه یافتن آن تا اوایل ماه مارس و نوروز است. برای استفاده از این فرصت طلایی ، Tepsel هفته آینده نسخه ۳ SDK و داشبورد خود را منتشر خواهد کرد که به شما فرصت بسیاری برای استفاده از مدل های مختلف تبلیغاتی و دریافت داده های تحلیلی بدون به روزرسانی برنامه ها را می دهد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *