×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » بهترین زمان برای تبلیغ سال نو است
12 دسامبر 2020

بهترین زمان برای تبلیغ سال نو است

روزهای آخر سال به سرعت می گذرد ، فرا رسیدن سال نو و خریدهای سال نو بیشتر توجه مردم را به خود جلب کرده و سایر فعالیت های روزمره دیگر اولویت اول نیستند. مردم تمایل به خرید دارند ، یعنی مشتریان بالقوه شما می توانند با کمترین انرژی به مشتری واقعی تبدیل شوند و این حداقل انرژی برای افزایش بودجه تبلیغات در روزهای آخر ماه مارس و اول آوریل است. در اینجا برخی از نکات مهم برای گذراندن تعطیلات سال نو و همچنین برخی راهکارهای تبلیغاتی برای مشاغل مختلف آورده شده است.

سبقت رقابت در عرضه از رقابت در تقاضا

با خرید مردم ، رقابت در بین صاحبان مشاغل افزایش می یابد و هر تامین کننده علاوه بر حفظ مشتریان قبلی خود ، در تلاش است تا مشتریان جدید را نیز به خود جلب کند. از طرف دیگر ، اگر با تبلیغات و استراتژی های خاص برای حفظ نام تجاری خود مشتریان قدیمی خود را جذب نکنید ، فرصت خرید سال نو به تهدیدی جدی برای شما تبدیل می شود. برای حفظ موقعیت برند خود ، باید در کنار مشتریان خود باشید و به طور غیر مستقیم فروش خود را افزایش دهید ، ساده ترین راه تبریک سال نو و گره زدن محصولات و خدمات خود به بهار ، نوروز و تعطیلات است. هرچه این استقبال موثر باشد و هر چقدر بتوانید مخاطب را با هیجان بیشتری درگیر خود کنید ، احتمال موفقیت در تبلیغات تبلیغاتی و افزایش CTR تبلیغات بیشتر است.

واقعیت این است که تأثیر یک تبلیغ ویدیویی کوتاه و شاد بیشتر از انواع دیگر تبلیغات غیر تعاملی مانند بنرها و تبلیغات تمام صفحه است. همچنین CTR تبلیغات ویدیویی با ۱٫۸۴٪ CTR پیشرو در میان انواع تبلیغات است. تمام قطعات این پازل دور هم جمع می شوند و بهترین فرصت برای افزایش تعداد مشتری های شما از طریق تبریک سال نو است. تپسل ، بستر نمایش تبلیغات در برنامه های تلفن همراه ، در کنار شماست تا با پخش تبلیغات ویدئویی پیام خود را به مشتریان خود منتقل کنید و با وجود ارقام نجومی سایر رسانه های تصویری ، می توانید عید سعید هموطنان را تبریک بگویید هزینه مناسب

همگام با طبیعت

آغاز سال جدید و فرا رسیدن بهار به طور غیر مستقیم به مردم این پیام را می دهد که همزمان با طبیعت تازه هستند ، از راه حل ها و محصولات جدیدی استفاده می کنند و انتظار دارند از آنها کیفیت و رضایت کسب کنند. این روزها فرصت خوبی برای جذب مشتریان جدید و کاربرانی است که به دنبال خرید هستند و پول خود را خرج می کنند. اگر تبلیغات سنتی قبلاً کاربران را به سمت مشاغل شما سوق داده است ، کاربران را از دنیای مدرن عالی برنامه های موبایل به سمت محصولات و خدمات خود دعوت کنید.

یک هدفمندی تمام‌عیار

طبق آمار انجمن شرکت های اینترنتی ، خرید آنلاین در ایران سالانه ۶۰ درصد رشد می کند و سال گذشته مردم حدود ۶۰ میلیارد تومان برای خرید از فروشگاه های آنلاین هزینه کرده اند. از طرف دیگر ، این روزها بازارها و شهرهای شلوغ و کمبود وقت برای خرید انواع مایحتاج خود در کنار کار در پایان سال ، باعث تمایل بیشتر مردم به خرید آنلاین می شود. لازم به ذکر است که تعداد زیادی از افرادی که به خرید آنلاین متوسل می شوند از طریق تلفن های هوشمند خود این کار را انجام می دهند و علاوه بر این ، استفاده از تلفن های هوشمند در تعطیلات به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. اگر به دنبال جلب توجه این گروه عظیم خریداران هستید ، بهتر است تبلیغات خود را هدف قرار دهید. تپسل به تبلیغ دهندگان این فرصت را می دهد تا با ارائه تبلیغات در برنامه های تلفن همراه ، روی این موضوع تمرکز کنند.

شادی شکستن قلک پول

داستان خرید سال نو در پایان ماه مارس پایان نمی یابد. موج جدیدی از خرید مشتری پس از بازدیدها و جشن های عید آغاز می شود و مردم هنوز تمایل بیشتری به خرید نسبت به سایر اوقات سال دارند. اگر هنوز کمپین تبلیغاتی تعطیلات خود را طراحی نکرده اید ، این ممکن است فرصت خوبی برای شروع کمپین تبلیغاتی شما باشد. تپسل با شماست تا به محض تصمیم برای شروع کار تبلیغات خود پیام خود را به مخاطب نشان دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *