×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » بهترین تیزهای تبلیغاتی در سال۲۰۱۷
14 دسامبر 2020

بهترین تیزهای تبلیغاتی در سال۲۰۱۷

در برخی از شناسه های تیزر می توانید عبارت In-house را پیدا کنید ، به این معنی که این قسمت توسط شرکت سفارش دهنده تیزر انجام می شود. به عنوان مثال ، کار توزیع چند رسانه ای تیزر ممکن است توسط بخش بازاریابی خود شرکت انجام شود و به یک شرکت تبلیغاتی واگذار نشود. این گزینه معمولاً توسط شرکتهایی که دارای وسایل ارتباطی بزرگی هستند مانند بازیهایی که میلیونها کاربر در سراسر جهان دارند یا اپراتورها و مارکهای تلفن همراه استفاده می شود.

تیزر ماه می بازی Clash of clans

سفارش: سازنده بازی ، شرکت Supercell

آژانس خلاقیت: بارتون اف گراف

آژانس رسانه ای: داخلی

این تیزر برای ارائه به روزرسانی بعدی بازی Clash of Clans ایجاد شده است و مدت زمان تیزر ۱ دقیقه است ، بنابراین علاوه بر رسانه های تبلیغاتی ، برای شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام در تجارت نیز مناسب است. این تیزر Clash of Clans یک ویژگی منحصر به فرد در میان سایر تیزر ماه بود ، در مدت زمان کوتاهی و در یکپارچه سازی تبلیغات YouTube با سایر تبلیغات مناسب برای سایر شبکه های اجتماعی.
در این تیزر ، شخصیت های مختلفی از بازی را می بینیم که با یکدیگر صحبت می کنند ، ویژگی ها و ابزارهای مختلف بازی آنها را مرور می کنند ، در مورد چگونگی حل یک چالش صحبت می کنند و فرضیاتی که همه به سو ظن آنها کمک می کند. هدف نهایی تیزر آماده سازی ذهن کاربران برای به روزرسانی درون بازی است. تیزر به گونه ای ساخته شده است که حتی کسانی که کاربران Clash of Clans نیستند از دیدن آن لذت می برند و می توانند از تاریخچه تیزر مطلع شوند.

این هنرمند هنگام انتقال پیام آخر تیزر (Discover What’s eyond Your Shoes) ، که به طور کلی ارائه می شود و مخصوص کاربران بازی نیست ، یکی از مهمترین دلایل جذابیت و کسب مقام اول در میان است همه تبلیغات ویدیویی در ماه. شوخ طبعی از موقعیتی که شخصیت بربر در برابر مشکل ایجاد می کند ، همراه با مشارکت عموم مردم با صحنه هایی با بازی شخصیت های بازی ، دیدن این تیزر را برای عموم جذاب کرده است.

برای تجارت ایرانی خود: اگر برای ارتقا product محصول خود نیاز به تولید تیزر دارید ، توجه به پارامترهای این تیزر ممکن است شما را به ایده های جالبی سوق دهد.

تیزر ماه می Iphone 7 Plus

به سفارش اپل

آژانس خلاق: اپل

آژانس رسانه ای: OMD

ویژگی ویژه دوربین های جدید آیفون با قابلیت های تخصصی ضبط صورت به عنوان یک مزیت رقابتی معرفی شد و اپل چندین تیزر را برای معرفی این ویژگی تولید کرد. در میان این تیزر ، یک فیلم ضبط شده در آرایشگاه در ماه مه ۲۰۱۷ به یکی از موفق ترین فیلم های YouTube تبدیل شد. شاید مهمترین عامل موفقیت این ویدئو را بتوان در ایده خلاقانه آن یافت: اتصال عملکرد جدید! از گوشی های آیفون با یک داستان واقعی! در این تیزر کوتاه ، عموم مردم داستان را دنبال می کنند و با توجه به کنجکاوی داستان ، آن را تا انتها تماشا می کنند و در طی این داستان ، دوربین آیفون به عنوان قهرمان نجات یک تجارت آشکار می شود.

سرعت سریع ، انتخاب موسیقی مناسب و ایده تبدیل عکس های دیجیتال به قاب در و دیوار اتاق آرایشگاه ، کاربر را مشتاق دیدن کامل تیزر می کند.

برای تجارت ایرانی خود: اگر به تیزر امروز ایرانی نگاه کنید ، با فضاهای تمیز و تصاویر زندگی ایده آل روبرو خواهید شد. اپل با شجاعت برای انتخاب مکان نامرتب و شخصیت های مشترک ، فضای متفاوتی را به تصویر کشیده است. برای محصول تیزر خود ، به ایده های خلاقانه فکر کنید و فضای واقعی را به تصویر بکشید ، چیزی که باعث می شود کاربر داستان تیزر شما را دنبال کند. چشم عموم مردم ایران به تمیز کردن و کمال بخشیدن فضاها ، متفاوت بودن و استفاده از این فرصت عادت دارد.

تیزر ماه می دوربین Spark

با درخواست: DJI Spark

آژانس خلاقیت: DJI Creative Studio

آژانس رسانه ای: DJI Digital rand – تیم استراتژی و تبلیغات

جدا از جذابیت واقعی و شگفت انگیز دوربین Spark ، این ویدیوی تیزر برای معرفی یک محصول کاملاً جدید کاملاً کارآمد است. استفاده از لحظات جذاب زندگی و تصاویر تکان دهنده ، فضای رنگارنگ و شاد و حضور شخصیت های جوانی که نشان دهنده شناخت کامل مخاطبان هدف است ، این تیزر را به یک نمونه عالی تبدیل کرده است.

روایت تیزر به گونه ای بیان شده است که مخاطبان می توانند بدون نیاز به گوش دادن به صدای گوینده و فقط دیدن تصاویر ، از ویدیو لذت ببرند و این نکته در ساخت فیلم های آنلاین بسیار مهم است ، زیرا در بسیاری از موارد کاربران ترجیح می دهند دستگاه های دیجیتالی شما مانند تلفن همراه. بی صدا

برای مشاغل ایرانی شما: اگر می خواهید تیزر را برای معرفی محصول جدید خود ایجاد کنید ، لطفاً این تیزر را دوباره تماشا کنید. دو هفته بعد به آن فکر کنید و ببینید چند ویژگی دوربین Spark به خوبی در ذهن شما نقش بسته است. این هنر اصلی معرفی محصول تیزر است: راه حل واقعی نیازهای کاربر را نشان دهید و با یادآوری مدت طولانی این نیاز ، محصول او را به خاطر بسپارید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *