×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » برترین ویدیوهای تبلیغاتی در ماه سپتامبر ۲۰۱۷
16 نوامبر 2020

برترین ویدیوهای تبلیغاتی در ماه سپتامبر ۲۰۱۷

ویدیوهای تبلیغاتی برتر ماه سپتامبر

امروز می خواهیم بهترین عکس های غرفه های عکس سپتامبر در سراسر جهان را ارسال و بررسی کنیم. دلیل انتخاب بهترین تیزرها thinkwithgoogle.com است که هر ماه بهترین فیلم های تیزرنگ YouTube را تبلیغ می کند. همچنین ، بهترین شرایط برای تیزرها نرخ کلیک ، فیلم کامل و فیلم های رایگان است.

تبلیغ در فضای وب‌سایت‌های معتبر ایرانی در مدیااد

Mediaad به شما کمک زیادی می کند تا کمپین تبلیغاتی خود را در محبوب ترین وب سایت های ایرانی اجرا کنید و آرم خود را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید.

تیزر تبلیغاتی iPhone X

Brand: Apple

Creative Agency: In-house

Media Agency: OMD

ا

این ویدئو برای معرفی گوشی جدید اپل ساخته شده و مدت آن ۱:۱۸ دقیقه است. نام این محصول iPhone X است که در ابتدای فیلم به وضوح ذکر شده است و به بینندگان می گوید با آیفون X آشنا شوند. به همین دلیل بیننده از ابتدای فیلم می داند با چه روبرو خواهد شد با توجه به تبلیغات گسترده این محصول قبل از عرضه رسمی آن در شبکه های مختلف ، مردم مشتاقانه منتظر آشنایی با این تلفن همراه و ویژگی های آن بودند. افرادی که این ویدئو را ساخته اند نیز از این موضوع اطلاع داشتند. بنابراین ، با نام بردن از محصول در ابتدای ویدیو ، بسیاری از بینندگان ترغیب می شوند که کل ویدیو را مشاهده کنند.

یکی از جنبه های این تبلیغ پشت به پشت ، استفاده از موسیقی سرگرم کننده و رنگارنگ برای جذب مخاطب با مخاطب است. علاوه بر این ، صدای تیزر سریع و موسیقی آن برای افرادی مناسب است که دوست ندارند تیزرهای طولانی مدت را دنبال کنند یا اغلب عجله دارند. برای همه ویژگی های جدید تلفن مانند نداشتن دکمه خانه ، شارژر بی سیم ، ویژگی های تعبیه شده ، شکلک های متحرک ، دوربین پیشرفته و بیان به سرعت و در مدت زمان محدودی نمایش داده می شوند.

علاوه بر این ویژگی ها ، می توان به غیر کلیشه ای بودن تیزر اشاره کرد. ذکر ویژگی های جدید آیفون X با چاپ (که معمولاً در چاپ روی تلفن های همراه اتفاق می افتد) به جای برچسب گذاری به عنوان سایر تصاویر تبلیغاتی باعث عجیب به نظر رسیدن طرفداران می شود. .

همچنین ، از افراد برای نشان دادن ویژگی های آیفون X مانند استحکام صفحه تلفن که ضربه گیر شیشه را نشان می دهد ، صورت تمیز برای باز کردن قفل آن ، منحصر به فرد بودن آن و از همه مهمتر افراد و ایموجی های موجود در آواز خواندن تیزر در تیزر برخی از ایده های خلاقانه ای بودند که دیدیم. ظاهر فوق الذکر این فریبکار را به یکی از تیزرهای بهتر تبدیل کرده است.

بدنبال ایده های ناب هستید؟!

اگر به دنبال ایده های سبک وزن برای تبلیغ محصول جدید خود هستید ، از محدودیت ها و ظاهر این تبلیغ استفاده کنید. خود را در حالت سریع نگه دارید و از کلیشه ها و تبلیغات ویدیویی طولانی پرهیز کنید.

تبلیغ در فضای محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موبایل در تپسل

تپسل به شما کمک می کند تجارت تبلیغاتی تبلیغاتی خود را در چندین رسانه اجتماعی (ویدیو ، بنر ، سازگاری ، تکرار) در محبوب ترین برنامه ها و بازی های موبایل اجرا کنید و نام خود را در مقابل مخاطبان خود قرار دهید.

تیزر تبلیغاتی نوشیدنی Bud Light

Brand: Bud Light

Creative Agency: Wieden+Kennedy

Media Agency: MediaCom

ب

به عنوان مثال ، یک ویدیوی یک دقیقه ای برای تبلیغ یک نوشیدنی سبک ساخته شد که در آن مشتری را دیدیم که یک نوشیدنی را می فروشد. زمان کوتاه مربی ، علاوه بر وب سایت ها ، برای حضور در وب سایت هایی مانند اینستاگرام مناسب است تا زمان فیلم ها را محدود کند.

ویژگی اصلی این ویدئو داستان و کمدی منحصر به فرد آن است. بنابراین ، در ابتدای تیزر ، موضوع اصلی تیزر خرید یک نوشیدنی از مغازه دار در مزرعه است و مجبور کردن او با نوشیدنی به ادامه فعالیت های خرید در زمان. تمام زندگی؛ به نوعی وی می تواند در برابر این فروش در موقعیت های مختلف مانند خانه ، محل کار ، سالن سینما ، مراسم خاکسپاری ، زمان خواب و غیره پاسخگو باشد. در پایان فیلم ، شخصی که مشتری را در صحنه هدایت می کند داستان را شروع می کند.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این تبلیغ بازاریابی دهان به دهان توسط مشتری در هر جنبه از تصویر است. برای حفظ نام از این عبارت به همراه ملودی استفاده کنید و نام این محصول منحصر به ذهن بینندگان است. کیفیت تبلیغات یکی از نمونه های سبک تبلیغات موفق است.

علاوه بر این ، اتاق چای یک تبلیغ فیلم شیرین کاری است. وجود آن مخاطبان را در ارتباط با تیزر کاهش و هیجان زده می کند. مثل تماشای یک فیلم خنده دار. همه موارد بالا باعث شد این پوستر یک اشتباه بزرگ باشد.

وابستگی مشتری به محصولات‌تان را در قالب طنز استفاده کنید

به جای نام بردن از بهترین ویژگی های محصول خود در یک تیزر تبلیغاتی ، که برای مخاطبان شما بسیار واضح و جالب است ، می توانید از نظر افرادی که به محصولات شما اعتماد دارند و وفاداری آنها به سطح سرگرمی اگر نام تجاری شما در زمینه نوشیدنی است ، استفاده از توانایی ساخت تیزر در زمین و داستان های مبتنی بر بازی می تواند ایده های خلاقانه داستان تیزر شما را القا کند.

تیزر تبلیغاتی گوگل

Brand: Google

Creative Agency: Google Creative Lab

این تبلیغات فریبنده توسط گوگل برای آگاهی مردم از ورود تلفن همراه جدید Google به بازار انجام شده است. این تصویر فقط ۳۶ ثانیه طول دارد ، اما با وجود اختصار ، بینندگان می توانند پیام موجود در ویدئو را به راحتی درک کنند.

در این ویدئو ، تایپ کردن س questionsالاتی در مورد مشکلات تلفن مانند باتری ، حافظه ، دوربین و … را می بینیم. از همه بهتر این س questionsال ها انتقاد از این قسمت از فیلم خنده دار. استفاده از یک محصول بی نظیر و به یاد ماندنی در تبلیغ تبلیغاتی که به قسمت جستجوی گوگل اشاره دارد نیز مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد. فرصت معمول Google برای جلب اعتماد مخاطب و تماشای ادامه تیزر. علاوه بر این ، موضوع پخش از ابتدای ویدیو مشخص نیست ، که بیننده را مجبور می کند کل فیلم را ببیند تا معنی تیزر را درک کند.

ظاهر محبوب این ویدئو شامل کم هزینه و در عین حال زیبایی آن است. همانطور که مشاهده می کنید ، موضوع تبلیغات آگاهی دادن به مخاطب با مراجعه به ویژگی اصلی گوگل است که جستجوی انواع س withoutالات بدون نیاز به هزینه است. پول زیاد.

نیازی به صرف بودجه هنگفت برای ساخت ویدئو تبلیغاتی نیست!

اگر دقت کرده باشید ، بسیاری از مشاغل ایرانی فکر می کنند اگر می توانند تولید و تصویر خوبی ایجاد کنند ، باید بودجه های زیادی را در نظر بگیرند ، اما تنها استفاده از یک ایده خلاقانه و ساده می تواند مخاطب را جذب کند. شما همچنین سعی می کنید از محبوبیت استفاده کنید و ظاهر محصولات خود را همیشه در تیزرهای تبلیغاتی به یاد داشته باشید. برای این کار ، خود را جای مخاطب قرار دهید و از اولین نگاه محصول خود که به خاطر مخاطب در فیلم شما به یادگار مانده استفاده کنید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *