×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » با این روش ها محتوای قدیمی سایت را بروزرسانی کنید
21 نوامبر 2020

با این روش ها محتوای قدیمی سایت را بروزرسانی کنید

طبق تحقیقات وب سایت تقاضای متریک ، هزینه های بازاریابی محتوا ۶۲٪ کمتر از بازاریابی سنتی است ، در حالی که بازده آن سه برابر بازاریابی سنتی است. علاوه بر این ، طبق مطالعه سال ۲۰۱۶ ، ۷۰ درصد شرکت های ۲ سال آینده به سمت تولید محتوای بالاتر حرکت می کنند. این رقابت احتمال و خطر موفقیت آمیز بودن تولید محتوا را افزایش می دهد.

اگر نویسنده محتوا هستید ، بالا بردن کیفیت نوشتن به طور طبیعی یکی از نگرانی های شما است. اما حتی اگر کیفیت کار شما در حال ارتقا باشد ، به این معنی نیست که هر مقاله شما نظرات مثبتی دریافت خواهد کرد ، به عبارت دیگر ، شما موفق خواهید بود.

این نکات به ما نشان می دهد که توجه و ارتقا مهارت های بازاریابی محتوا می تواند بسیار سودمند باشد. بنابراین همیشه سعی کنید در موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود باشید. از عناوین انگیزشی استفاده کنید و وبلاگ خود را برای به اشتراک گذاری بهینه کنید.

با وجود همه این تلاش ها ، هنوز سوالاتی درمورد اینکه مقاله شما چه میزان خواننده را درگیر خود می کند و واکنش مخاطبان نسبت به نوشتن شما چیست. در حقیقت ، عوامل مختلفی در موفقیت نوشتن شما تأثیرگذار است.

اغلب اوقات ، نویسندگان محتوا در قبال عدم موفقیت در نوشتن واکنش نشان نمی دهند و به موضوع مقاله بعدی خود می پردازند. اما با توجه به انرژی صرف شده برای نوشتن هر یک از مطالب ، همیشه ارزش این است که یک محتوای ناموفق را زنده کنید و حداقل نتیجه آن ممکن است آگاهی از دلایل شکست و در نتیجه بازخورد برای مطالب بعدی باشد. انتشارات

در این مقاله ، ما به ۷ نکته مهم اشاره خواهیم کرد که می تواند محتوای ناموفق شما را به یک تجربه موفق بازاریابی محتوای تبدیل کند و همچنین استفاده از ابزارهایی مانند Facebook insight (صفحه و مخاطب) ، tweriod و Google Data Studio را ذکر خواهیم کرد.

اول: اهمیت بازاریابی تأثیرگذار

حتی اگر بهترین نویسنده محتوا باشید ، نمی توانید محتوای موفقی را در داخل خانه تولید کنید. بازاریابی محتوا یک فرایند اجتماعی است. طبق مطالعه ای در سال ۲۰۱۵ ، ۶۷٪ از بازاریابان از بازاریابی موثر استفاده می کنند.

اگر برخی از پست های نویسنده را با نام آنها در وبلاگ خود منتشر کنید ، می توانید از یک دوست حرفه ای بخواهید که یکی از پست های او را به اشتراک بگذارد.

حتی اگر نمی خواهید پست های شخص دیگری را منتشر کنید ، هنگام نوشتن محتوا ، به طور خاص از آن شخص به عنوان یک متخصص یاد کنید و آنها را معرفی کنید. یا جملات آن شخص را با نام نقل کنید. سپس از آنها بخواهید تا مطالب خود را به اشتراک بگذارند. اکثر متخصصان در هر زمینه ای علاقه مند هستند نام آنها را در محتوای مربوط به صنعت خود ذکر کنند و این باعث افزایش اعتبار و محبوبیت شما می شود. همچنین این باعث جذب مخاطبان جدید به محتوای شما می شود.

دوم: انتشار مطالب در زمان مناسب

اگر از ده بازاریاب محتوا بپرسید: چه زمانی برای انتشار یک پست ارسال شده است؟ ده پاسخ متفاوت دریافت خواهید کرد!

با تجزیه و تحلیل ۲۰ مطالعه در مورد زمان ارسال نتیجه گرفته شده است که بهترین زمان برای ارسال در فیس بوک بین ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ بعد از ظهر روزهای شنبه و یکشنبه است. البته باید در نظر داشته باشیم که این زمان معادل ظهر روز تعطیل و آخر هفته است که اگر بخواهیم این نقطه روانشناختی را در ایران پیاده کنیم معادل ظهر پنجشنبه و جمعه است. همچنین ، بهترین زمان برای ارسال پست در توییتر بین ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر روز چهارشنبه است.

در مورد بازاریابی از طریق ایمیل ، تحقیقات Kissmetrics نشان می دهد که بالاترین نرخ بازگشایی ایمیل در آخر هفته ها اتفاق می افتد.

تمام این اطلاعات در مورد زمان مناسب صحیح و مفید است. اما نکته اصلی این است که شما با انتشار پستی در زمان مناسب برای مخاطب خاص خود (براساس ویژگی های شغلی ، سن یا عادات معمول آنها) بهترین نتیجه را خواهید گرفت. بنابراین ، باید سعی کنید با استفاده از ابزار زمان مناسب مخاطبان خود را پیدا کنید.

Facebook ight ابزار خوبی برای انجام این کار در فیس بوک است. ابزار دیگری که در توییتر استفاده می شود Tweriod است.

Facebook Insight Tool

اطلاعات فیس بوک به شما اطلاعاتی از جمله تعداد بازدید از صفحه ، بازدیدهای ویژه ، آمار طرفداران ، فیلم و صوتی تعبیه شده و آمار مربوط به آنها را می دهد. با استفاده از آمار روزانه و ماهانه این ابزار ، می توانید روندها را برای مدیریت بهتر محتوا و ارسال های بعدی بررسی کرده و در نتیجه ، پست هایی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری را مورد توجه قرار دهند.

اگر یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود با بیش از ۳۰ دنبال کننده دارید ، می توانید به راحتی از ابزار اطلاعاتی فیس بوک استفاده کنید. در بالای صفحه ، روی گزینه اطلاعات کلیک کنید و نمایه مورد نظر خود را مانند Like ، Net Like ، Reach انتخاب کرده و اطلاعات صفحه را مشاهده کنید. رسیدن به معنای تعداد کاربرانی است که هنگام بازدید از صفحه یا خبرخوان ، پست شما را مشاهده می کنند. با بررسی شاخص خالص مانند ، می توانید اطلاعات دقیقی در مورد پسندیدن ها (لایک های ارگانیک ، لایک های پرداخت شده و دوست نداشتن) مشاهده کنید. من نت را دوست دارم در واقع همان چیزی است که ارگانیک را دوست دارم + من پارس را دوست دارم – من آن را دوست ندارم. شاخص های مختلف را می توان در ۱۱ زبانه مشاهده و بررسی کرد.

در تب post ، می توانید آمار تعداد دنبال کنندگان آنلاین را در زمان های مختلف و روزهای مختلف مشاهده کنید. همچنین می توان تعداد کاربران آنلاین را در روزهای مختلف هفته مقایسه کرد ، که از طریق آنها می توانید روندهای هفته را بدانید و .. اطلاعات ارائه شده توسط این بخش از فیس بوک به شما کمک می کند زمان مناسب برای انتشار خود را انتخاب کنید ارسال پیام برای موفقیت بیشتر و جلوگیری از احتمال محتوای ناموفق.

این ابزار ویژگی های دیگری نیز دارد که به اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد:

خلاصه صفحه نمودارهایی از آمار را برای معیارهای اصلی صفحه شما طی ۷ روز گذشته ارائه می دهد. این صفحه برای ارزیابی سریع وضعیت یک صفحه عالی است. به عنوان مثال ، با بررسی تعداد پسندیدن صفحه (پسندیدن و دسترسی) می توانید به میزان مخاطب صفحه خود پی ببرید. همچنین ، اگر ویدیویی را در صفحه خود قرار می دهید ، می توانید با مشاهده نماهای ویدیو و شرکت در پست ، موفقیت آن را بررسی کنید.

در بخش ۵ پست اخیر ، همچنین می توانید آمار دقیق پنج پست اخیر خود را مشاهده کنید. اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ ارسال ، عنوان پست ، نوع پست ، هدف قرار دادن ، دسترسی و مشارکت در صفحه ای مانند صفحه زیر ارائه شده است.

در این بخش مروری بر نحوه کار انتشارات اخیر ارائه شده است. همچنین می توانید انواع پست ها ، از جمله متن ، فیلم و عکس را در جدول مشاهده کنید و می توانید عملکردهای مختلف را مقایسه کنید.

ابزار Tweriod برای تجزیه و تحلیل پست های توییتر

Tweriod ابزاری برای استفاده در محیط توییتر است. این ابزار با مشاهده پست های توییتر شما و دیگران به شما می گوید که چه زمانی بهترین زمان برای ارسال محتوا است. همچنین می توانید محتوا را ضبط کرده و آن را بافر کنید ، و با بررسی زمان رسیدن حداکثر محتوای خود برای Tweriod ، زمان انتشار را تعیین کنید.

ثالثاً ، امکان تبادل راحت

برای استفاده بیشتر از مخاطبان خود ، باید اشتراک مطالب را آسان تر کنید. همچنین فراموش نکنید محتوایی ایجاد کنید که ارزش اشتراک گذاری با مردم را داشته باشد. ما توصیه می کنیم دکمه هایی را به وبلاگ خود اضافه کنید تا افراد بتوانند محتوای شما را مستقیماً در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای توییت کردن جملات برجسته ای که نقل می شوند می توانید از Click استفاده کنید. این سایت به شما امکان می دهد پیوندی برای ارسال در توییتر ارسال کنید. همچنین تجزیه و تحلیل آماری از عملکرد پیوند شما را انجام می دهد.

چهارم – به تبلیغات فیس بوک توجه کنید!

انتشار مطالب برای دسترسی ارگانیک و تلاش برای بهبود کیفیت محتوای ناموفق برای افزایش تعداد این نوع دسترسی ها ، استراتژی متفاوت با تبلیغ محتوای رایانه های شخصی است. با این حال ، تبلیغات روش خوبی برای افزایش دسترسی به محتوای بد است.

حتی اگر چند ساعت روی یک محتوا صرف کنید و بعد از انتشار به موفقیت نرسد ، یک شکست بزرگ نیست و یک پدیده طبیعی است. اما وقتی نوبت به سرمایه گذاری در کیفیت و محتوا می رسد ، مانند اینفوگرافیک یا فیلم ، از محتوای بد غافل نشوید. در این حالت ، ما به شما توصیه می کنیم که مبلغ کمی را نیز در تبلیغات فیس بوک سرمایه گذاری کنید تا مخاطبان بیشتری بتوانند مطالب خود را منتشر کنند.

پس از ارسال پست ، روی گزینه تقویت پست کلیک کنید. با هزینه کم ، مثلاً ۵ دلار در هر روز در روز شروع کنید ، سپس معیارهای مختلف مانند اوج ، بازبینی ، پسندیدن و … را امتحان کنید اگر متوجه شدید تبلیغ شما تأثیر مطلوبی دارد ، می توانید روی آن سرمایه گذاری بیشتری کنید.

اگر تعداد زیادی فالوور (۱۰ هزار یا بیشتر) دارید ، می توانید با هدف قرار دادن فالوورهای خود در تبلیغات ، به نتایج خوبی برسید.

با بینش مخاطب ، می توانید اطلاعات بازاریابی و تبلیغاتی را در مورد مخاطبان هدف خود پیدا کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر است:

جمعیتی مانند سن ، جنس ، سبک زندگی ، تحصیلات ، وضعیت تأهل ، موقعیت شغلی و …
صفحه هایی که دوست داشتند.
مکان و زبان مخاطبان
مخاطبان شما هر از گاهی فیس بوک را چک می کنند.
استراتژی خرید آنلاین مخاطبان شما

و می توانید این اطلاعات را در مورد افراد مختلف پیدا کنید:

کسانی که حساب فیس بوک دارند. (صرف نظر از ارتباط آنها با صفحه یا تجارت شما)
افرادی که صفحه شما را دنبال می کنند یا در رویدادهای شما شرکت می کنند.
افرادی که در منطقه ای از تجارت شما که به آن علاقه دارید کار می کنند یا آن را دنبال می کنند.

بینش مخاطب با بینش صفحه متفاوت است. این ابزار روندها را در تمام حساب های فیس بوک رصد می کند و مشتریان بالقوه شما را شناسایی می کند. در حالی که بینش صفحه فقط بازخورد از محتوای منتشر شده در صفحه شما را نشان می دهد (مانند پسندیدن ، نظرات یا اشتراک گذاری).

پنجم – بازنویسی محتوا به روش دیگری. (هدف مجدد)

اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شد ، از دیگران ایده بگیرید. شما ممکن است نتیجه یک نظرسنجی را به صورت یک پست در وبلاگ خود منتشر کنید و بازخورد مثبتی از آن پست دریافت نکنید. اما همین مطالب را به صورت اینفوگرافی و با استفاده از رنگ های متنوع با ظاهر جذاب تر منتشر کنید و افراد زیادی را به خود جلب کنید.

این سه مزیت عمده دارد:

مخاطبان جدیدی پیدا خواهید کرد. برخی از مخاطبان شما ممکن است فقط یک اینفوگرافیک جذب شوند ، یا فقط به تماشای یک فیلم و خواندن متن محتوا علاقه مند نشوند.
همیشه به یاد داشته باشید که محتوای عالی هرگز فراموش نخواهد شد. ممکن است مخاطبان از خواندن محتوای شما لذت ببرند و از بازنشر و بازبینی آن لذت ببرند.
به دلایل مختلف ممکن است محتوایی که برای آن زحمت کشیده اید به مخاطب مورد علاقه شما نرسیده باشد. بازنشر آن محتوا در قالب دیگری این فرصت را برای مخاطبان برای دسترسی به آن فراهم می کند.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه شود این است: محتوا ارزش بازنویسی و بازنشر دارد تا با گذشت زمان ارزش خود را از دست ندهد و برای خواننده مفید باشد.

به عنوان مثال ، طراحی اینفوگرافیک از محتوای متنی با موضوع به روزرسانی جدید Google Panda منطقی نیست. زیرا این به روزرسانی قطعاً با بروزرسانی جدیدتری جایگزین می شود. محتوای شما از قبل جذاب است. اما بازنشر آن به مرور زمان موفقیت آمیز نخواهد بود. بنابراین مطالبی را که اصطلاحاً همیشه سبز است و سالها و ماهها برای مخاطبان مفید است ، بازنشر کنید.

نکاتی برای استفاده مجدد از محتوای ناموفق
در انتشار نتایج یک نظرسنجی یا هر گزارش آماری ، قالب متن را به اینفوگرافی تغییر دهید
با ضبط فیلم و توضیحات شفاهی ، یک پست در YouTube منتشر کنید
از مطالب خود یک نمایش اسلاید تهیه کنید و آن را در اشتراک اسلاید قرار دهید
برگزاری وبینارها
تهیه راهنما برای پست های قدیمی: ممکن است چندین پست منتشر کرده باشید ، به عنوان مثال ، درباره ترفندها و روش های مختلف استفاده از Facebook در زمان های مختلف. با دسته بندی آنها و نوشتن مطالبی با عنوان “راهنمای کامل بازاریابی در فیس بوک” می توانید پیوندی به همه آن پست ها در آن محتوا قرار دهید. توجه داشته باشید که مجبور نیستید زمان زیادی را صرف آن محتوا کنید. این محتوا فقط برای راهنمایی است و باید شامل پیشنهاداتی برای خواندن پست ها و ارتباط آنها باشد.
ایجاد پادکست: ایجاد یک فایل صوتی از محتوای ناموفق یا موفق شما می تواند ایده خوبی باشد. پادکست ها مخاطبان و طرفداران زیادی دارند. بسیاری از افراد هنگام رانندگی از گوش دادن به پادکست ها لذت می برند. کسانی که ممکن است وقت و حوصله خواندن یک متن را نداشته باشند. با ایجاد پادکست می توانید این افراد را به مخاطبان خود اضافه کنید.

ششم – نظرسنجی از مخاطبان

اگر داده های رضایت مخاطبان از محتوای وبلاگ شما بی ثبات است و نمی توانید از آنها برای پیش بینی جذابیت پست های بعدی خود برای مخاطبان خود استفاده کنید ، احتمالاً مخاطب خود را به خوبی نمی شناسید.

باید توجه داشته باشید که بیشتر مخاطبان ارزش محتوا را در دانشی که به آنها منتقل می کند اندازه گیری می کنند و به احتمال زیاد انتشار پستی که صرفاً محصولات شما را معرفی می کند ، مورد توجه خواننده قرار نگیرد. بنابراین ، باید آنچه را که خواننده برای آن ارزش قائل است ، در نوشتن خود بنویسید.

تصور نکنید که از ارزش های مخاطبان خود آگاهی دارید. تدوین استراتژی مبتنی بر مفروضات منجر به تولید ناموفق محتوایی می شود. با نظرسنجی می توانید اطلاعات خوبی از مخاطبان خود دریافت کنید. از مشتریان خود در مورد ارزش ها ، ترجیحات و محتوای مورد علاقه خود بپرسید.

برای تشویق مشتریان برای پر کردن پرسشنامه پس از تکمیل پرسشنامه ، می توانید کد تخفیف را برای استفاده از یک محتوا یا محصول خاص به آنها بدهید و در ابتدای پرسشنامه ذکر کنید که “با تکمیل این پرسشنامه می توانید از تخفیف بهره مند شوید. در خرید این محتوا. ” با استفاده از سرویس SurveyMonkey می توانید پرسشنامه ها را در مدت زمان کوتاه تهیه کرده و به لیست ایمیل خود ارسال کنید.

سرانجام ، به عنوان آخرین نکته ، Google Data Studio شما را با ابزاری کلی تر برای ارزیابی جذابیت محتوا آشنا می کند. این ابزار همچنین باعث می شود شما در برابر خطر محتوای ناموفق مقاومت کنید.

هفتم – استفاده از Google Data Studio

گوگل ابزاری جالب به نام google data studio برای تجزیه و تحلیل و ارزیابی پست ها ایجاد کرده است. با استفاده از این ابزار می توانید به داده های مربوط به هر صفحه در سایت های مختلف مانند facebook ، bing ، Instagram ، Twitter ، MailChimp ، Pinterest ، Yahoo ، eay Amazon و. به روشی طبقه بندی شده. همچنین می توانید هر نوع نمودار با نمایه خاصی را که می خواهید در داشبورد ذخیره کنید که همیشه می توانید آنها را با هم ببینید. به عنوان مثال ، بیایید قسمتهای مختلف داشبورد فیس بوک را بررسی کنیم:

ابزارک اول – کارت امتیازی

در ابزارک اول ، کاربر یک کارت نمره برای بررسی تأثیرگذاری قرار داده است که می تواند آمار آن را با روز قبل مقایسه کند.

ابزارک ۲ – شاخص ها را بر اساس زمان بررسی کنید (سری زمانی)

در این ابزارک ، کاربر تعداد پسندیدن مطالب خود را براساس زمان (ماه و سال) نمایش می دهد.

ابزارک سوم – نمودار پای

در برگه سبک می توانید نمودار پا مربوطه را برای هر نشانگر ترسیم کنید. به عنوان مثال ، در این ابزارک ، نمودار جنسیت پیروان بررسی شده است.

ویجت چهارم – نمودار میله ای

نمودار میله ای که در اینجا به صورت افقی است ، توسط کاربر برای نمایش سن مخاطبان استفاده می شود.

پنجم جدول ویجت

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید. جدولی برای بررسی آمار پست تهیه شده است. که تعداد لایک ها را در ستون اول نشان می دهد. نکته جالب دیگر رنگ سلولهای جدول است که کاملاً معنی دار است. این رنگها با توجه به فراوانی تعداد داخل هر سلول تعیین می شوند. برای استفاده از این ویژگی ، گزینه number را به heatmap به برگه style در زیر گزینه ستون تغییر دهید.

ابزارک ششم – تصویر و آمار

این ابزارک همچنین آماری را که می خواهید نمایش داده و تصویر مربوطه را برای کاربران زیبا می کند.

ابزارک هفتم – محدوده تاریخ

می توانید چارچوب زمانی آمار را در این بخش مشخص کنید.

اگر تجربه استفاده از راه حل دیگر برای موفقیت در انتشار مطالب را دارید ، به خصوص اگر تجربه محتوای ناموفق و سایر ابزارهای مناسب را دارید ، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *