×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » با این ابزارها داده‌ها را به صورت بصری در آورید
02 دسامبر 2020

با این ابزارها داده‌ها را به صورت بصری در آورید

در این مقاله ، ما ۵ منبع داده آماری و ۵ ابزار برای تجسم داده های بازاریابی دیجیتال را معرفی خواهیم کرد.

هنگام نوشتن پست های وبلاگ ، ارائه اسلایدها ، تهیه گزارش برای مدیران و غیره ، حتماً از آمار استفاده کنید. استفاده از آمار بحث شما را تقویت می کند ، بنابراین کار شما قانع کننده تر خواهد بود. اما چگونگی یافتن آمار قابل اعتماد و نحوه ارائه آن یکی از چالش های آینده است. بعضی اوقات ، بهترین راه برای ارائه آمار ، تجسم آن است. در این مقاله ، ما ۵ منبع برای یافتن آمار قابل اعتماد و ۵ ابزار برای تجسم آنها را معرفی کردیم.

ابزار قابل اطمینان در داده های آماری
Statistia

Statistia پورتال پیش بینی های متمرکز بر داده های آماری ، مطالعات و تحقیقات بازار و بررسی است. با کمک داده های مختلف ، صنعت ، موضوع یا کشور توسط بازارهای مختلف و مراکز تحقیقاتی می توانند روند بازار را کشف کنند.

یکی از ویژگی های خوب آمار ، رابط کاربری آسان این وب سایت و امکان تجسم خودکار داده های آماری است.

به راحتی می توانید داده های آماری را در قالب فایل های PNG ، PDF یا Office بارگیری و استفاده کنید.

  1. ابزار
  2. Google Trends

    قیمت گذاری: رایگان

    اگر به دنبال اطلاعات آماری در مورد عناوین محبوب ، روندهای آنلاین یا رویدادهای اخیر هستید ؛ Google Trends بهترین ابزار برای شماست.

    Google Trends اطلاعاتی را درباره آنچه افراد به دنبال آن هستند ، نحوه تغییر جستجوی آنها با گذشت زمان و همچنین تغییر موضوع جستجو بر اساس منطقه و کشور ارائه می دهد.

    بهترین ویژگی Google Trends این است که تمام این اطلاعات به راحتی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

    ابزار

  3. Zanran

    قیمت گذاری: رایگان

    استفاده از Google برای یافتن داده های کلی خوب است. اما وقتی می خواهید در مورد یک موضوع خاص اطلاعات کسب کنید ، بهتر است از زنران استفاده کنید.

    Zaran یک موتور جستجو است که برای جستجوی جداول و نمودارهای آنلاین استفاده می شود. زانران جستجوی خود را نه بر اساس متن بلکه بر اساس تصاویر موجود در اینترنت انجام می دهد. به عبارت دیگر ، زنران فقط براساس اطلاعات موجود در جداول و نمودارهای واقعی کار می کند. این به شما امکان می دهد اطلاعات خام را به راحتی دریافت کنید. اما اگر به دنبال حقایق و ارقام کوچک هستید ، ممکن است این ابزار چندان برای شما مفید نباشد.

    ابزار

  4. Social Mention

    قیمت گذاری: رایگان

    Social Mention مانند Google Trends ابزاری برای جستجو و تجزیه و تحلیل است که به شما امکان می دهد محتوای ایجاد شده بصورت آنلاین در اینترنت را کنترل کنید. اگر می خواهید بدانید که مردم در مورد نام تجاری شما چه می گویند ، این ابزار به شما کمک خواهد کرد.

    مهمترین ویژگی Social Mention قابلیتهای تحلیلی آن است. Social Mention برای هر کلمه کلیدی که در نظر می گیرید ، به عنوان مثال نام تجاری شما ، ۴ معیار قدرت ، احساس ، شور و علاقه را برای شما فراهم می کند. معیار قدرت بیانگر قدرت آن کلمه کلیدی یا به عبارت دیگر احتمال صحبت در مورد آن کلمه کلیدی است. احساسات به نوع احساسات و گرایش به هر کلمه کلیدی و میزان مثبت یا منفی بودن استفاده از آنها مربوط می شود. آزمون اشتیاق احتمال تکرار یک کلمه کلیدی را نشان می دهد. معیار دسترسی همچنین تأثیر کلمه کلیدی بر نویسندگان منحصر به فرد را تعیین می کند.

    ابزار

  5. HubSpot Research

    قیمت گذاری: رایگان

    HubSpot Research منبع دیگری برای دسترسی آزاد به داده های بازاریابی ، فروش و تجارت است. در UbHubSpot Research می توانید با جستجوی عبارت از آمار منتشر شده توسط HubSpot Research به راحتی استفاده کنید و اگر می خواهید درباره موضوعی بیشتر بدانید ، هنگام انتشار HubSpot Research به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری کسب کنید می تواند انجام دهد Special به شما ایمیل می زند و به شما اطلاع می دهد.

    ابزار

۵ ابزار برای تجسم داده های آماری

اکنون که با ابزاری آشنا شده اید که داده های آماری معتبری را در زمینه های مختلف ارائه می دهند. ما در مورد اینکه پس از دریافت این داده ها باید از چه قالبی استفاده کنید بحث خواهیم کرد تا مخاطبان تأثیر بیشتری داشته باشند.

تجسم داده های آماری یکی از موثرترین روش های ارائه آن است. تجسم داده های آماری به معنای تبدیل آنها به تصاویر صریح مانند جداول ، نمودارها ، نقشه ها ، اینفوگرافیک ها و غیره است.

در اینجا ۵ ابزار برای تجسم داده های آماری آورده شده است.

Excel

قیمت گذاری: رایگان

اگر می خواهید داده های آماری را تجزیه و تحلیل یا تجسم کنید ، Excel بهترین ابزار برای شماست. اکسل می تواند داده های آماری شما را به انواع جداول ، نمودارها یا نمودارها تبدیل کند.

برای یادگیری نحوه استفاده از اکسل ، می توانید کتاب الکترونیکی “نحوه استفاده از اکسل” را که توسط HubSpot تهیه شده است بخوانید.

  1. ابزار
  2. Infogr.am

    قیمت گذاری: بسته اولیه رایگان. بسته ماهانه Pro 19 دلار بسته تجاری ماهانه ۶۷ دلار. بسته تیمی ۱۱۹ دلار در ماه.

    اینفوگرافیک ها به شما کمک می کنند تا اطلاعات خود را در قالب یک داستان یا به صورت تصویر به مخاطب خود ارائه دهید تا اطلاعات شما بیشتر در ذهن مخاطب شما باشد.

    Infogr.am بهترین ابزار برای تبدیل داده های آماری شما به اینفوگرافی است. Infogr.am الگوها و ابزارهای متنوعی برای ایجاد اینفوگرافیک در اختیار شما قرار می دهد و می توانید اینفوگرافیک خود را با ابزارهایی که در اختیار دارید بسازید. با استفاده از Infogr.am می توانید از انواع نمودارها ، جداول ، نقشه ها و تصاویر برای اینفوگرافیک خود استفاده کنید.

    ابزار

  3. Photoshop و Illustrator

    قیمت گذاری: با ۱۹٫۹۹ دلار در ماه شروع می شود ، اما بسیاری از نسخه های خراب به صورت رایگان در ایران استفاده می شوند.

    اگر می خواهید در زمینه های تصویری حرفه ای تر شوید ، می توانید از Photoshop و Illustrator استفاده کنید ، هر دو محصولات Adobe هستند. با کمک هر یک از این دو ابزار می توانید اینفوگرافی طولانی را با جداول ، نمودارها و تصاویر مختلف طراحی کنید.

    ابزار

  4. Timeline JS

    قیمت گذاری: رایگان

    یکی از راه های تجسم داده ها استفاده از جدول زمانی است. جدول زمانی راهی عالی برای نشان دادن تغییرات و رویدادهای مختلف در طول زمان است. شما می توانید از Timeline JS برای طراحی رویدادهای مختلف به عنوان پشتیبان گیری و قرار دادن آنها در مکان های مختلف در وب سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.

    ابزار

  5. Piktochart

    قیمت گذاری: رایگان گزینه ها در دو سطح ارائه می شوند: Lite 15 دلار در ماه و Pro 29 دلار در هر ماه.

    Piktochart ابزاری مشابه Infogr.am است که برای ایجاد اینفوگرافیک استفاده می شود. این ابزار برای کسانی که تجربه طراحی بسیار کمی دارند و می خواهند یک اینفوگرافیک عالی بسازند مناسب است.

    ابزار

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *