×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » اینفلوئنسری چیست و چگونه می توان در هر حوزه شغلی اینفلوئنسر شد؟
26 دسامبر 2020

اینفلوئنسری چیست و چگونه می توان در هر حوزه شغلی اینفلوئنسر شد؟

بازاریابی موثر از بدو تأسیس به سرعت رشد کرده است. زیرا طی سالهای گذشته روشهای معاملاتی تغییر کرده است. یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۸ نشان داد که تنها ۴٪ از مردم به تایید محصول از افراد مشهور اعتقاد دارند. شاید به این دلیل است که آنها ترجیح می دهند شخصی که محصول یا خدمات را ارائه می دهد در آن زمینه دانش و اعتماد داشته باشد.
امروزه تأثیرات زیادی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. اما اگر کسی بخواهد به ما مشاوره دهد که چه محصولی بخریم ، چه فیلمی را تماشا کنیم یا کجا برای تعطیلات برویم ، ما هنوز دوست داریم که آن شخص دوستان و آشنایان ما باشد نه متخصص.
اما قدرت اینفلوئنسرها ، چه آنها در کار خود تخصص داشته باشند و چه از ابزار موجود. با به اشتراک گذاشتن جزئیات ویدئو و محتوا به روش های خاص ، مشتریان آنها را بهتر می شناسند. دسترسی منظم به فیلم ها و محتوای مختلف ویدئویی به ما کمک می کند تا افراد را به صورت آنلاین بشناسیم ، این چند سال پیش امکان پذیر نبود.
اکنون شما باید بدانید که چگونه می توانید وارد این حوزه شوید و در صنعت خود تأثیرگذار شوید.

افراد تأثیرگذار افراد عادی هستند که به دلیل تجربه ای که در زمینه کاری خود دارند ، معمولاً تعداد زیادی از دنبال کنندگان را به صفحات خود جذب می کنند. فرآیند جذب مخاطب در فعالیت های موثر و تبدیل آن به مشتری موثر ، بازاریابی یا بازاریابی افراد معتبر نامیده می شود. برخلاف افراد مشهوری که محصولات مختلف را در صفحات شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنند و کیفیت یا عملکرد آنها را تشخیص می دهند ، افراد تأثیرگذار به دلیل ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان خود مشهور هستند. بنابراین ، کارشناسان بازاریابی پیش بینی می کنند که این نوع بازاریابی افزایش یابد. جای تعجب نیست که مردم به این روش متوسل می شوند.
در این پست ، ما ۱۰ روش تأثیرگذار بودن در شبکه های اجتماعی را توضیح خواهیم داد. نام تجاری خود را بسازید ، آن را به مخاطبان خود معرفی کنید ، روش های تأثیرگذاری بر صنعت خود اگر از همه توصیه ها پیروی کنید ، این یک ابزار قدرتمند برای تأثیرگذاری بر مخاطبان شما خواهد بود.

مراحل تأثیرگذاری بر رسانه های اجتماعی:

چگونه اینفلوئنسر شویم؟

  1. مدل کسب و کار خود را تعریف کنید.
    از ابتدا یک دید اصولی بگیرید.
    یک کانال رسانه اجتماعی انتخاب کنید.
    استراتژی محتوای خود را توسعه دهید.
    به درستی از مطالب استفاده کنید.
    اطلاعات شغلی خود را در اینستاگرام ، یوتیوب و فیس بوک ارسال کنید.
    LinkedIn را بسازید و سعی کنید در تجارت خود یک رهبر فکری باشید.
    شبکه خود را گسترش دهید.
    با پیروان خود ارتباط برقرار کنید.
    پیشرفت خود را ارزیابی کنید.
    آن را به روز نگه دارید.
    متوقف کردن.

     

    چگونه می توان تأثیرگذار بود

تبدیل شدن به اینفلوئنسر

بازاریابی موثر به شما کمک می کند تا برند خود را رشد دهید. اما بنابراین مهم است که در مسیر درست قرار بگیریم. این پست را گام به گام دنبال کنید تا از راه درست وارد دنیای نفوذ شوید.

۱٫ مدل کسب و کار خود را تعریف کنید

اگر می خواهید به عنوان یک تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی شناخته شوید ، ابتدا باید مدلی را انتخاب کنید که می خواهید با آن شناخته شوید. اگرچه بیشتر افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی از همان ابتدا اقدام به انتشار محتوایی می کنند که مورد علاقه آنها باشد ، اما آنچه آنها را متمایز می کند مدلها و ویژگیهای خاصی است که در صنعت مورد علاقه آنها متمرکز شده است.
برای یافتن راهی برای تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان خود ، باید یک شخصیت منحصر به فرد از مخاطبان ایده آل خود ایجاد کنید و جامعه هدف خود را تعریف کنید. ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند نیازهای مخاطبان خود را شناسایی کرده و چگونگی حل مشکلات آنها را شناسایی کنید تا بتوانید به عنوان یک تأثیرگذار در منطقه خود رشد کنید.

۲. از ابتدا یک دید اصولی بگیرید

برای تأثیرگذاری در بازاریابی دو روش وجود دارد. اولین و متداول ترین روش تشبیه است. به این ترتیب ، افراد براساس تجربیات گذشته انتخاب های خود را انجام می دهند. به همین دلیل است که ما معمولاً می بینیم که افراد در هر صنعت همان کارها را انجام می دهند ، درباره موضوعات مشابه صحبت می کنند و حتی در هنگام تبلیغات از قالب های مشابه استفاده می کنند.
روش دوم ، اما ما آن را یک رویکرد اصولی می نامیم. به جای تصمیم گیری بر اساس موفقیت ها یا شکست های گذشته ، اصول و اهداف اساسی و مهم را یاد بگیرید و بر اساس آنها تصمیم بگیرید. حسن استفاده از این روش این است که با وادار کردن شما به نادیده گرفتن شرایط موجود ، چشم شما را به اهداف و فرصت های دیگر باز می کند و شما را به فکر دیگری می اندازد.
با این کار شما را از سایر افراد تأثیرگذار در منطقه خود متمایز می کند و به مخاطبان شما اجازه می دهد حرف جدیدی بزنند.

۳٫ یک کانال رسانه اجتماعی انتخاب کنید

انتخاب یک پلت فرم متناسب با برند شما و مخاطبان شما بتوانند با آن تعامل داشته باشند یکی از نکات اساسی است. اینستاگرام و لینکدین دو بهترین شبکه اجتماعی برای پیشبرد اهداف تأثیرگذاران در سال ۲۰۱۹ هستند.
اینفلوئنسرهای اینستاگرام معمولاً مخاطبان خود را از بین نسل اول کاربران دنیای دیجیتال و نسل Z (کاربران حرفه ای اینترنت) انتخاب می کنند و با استفاده از پست های مبتنی بر ویدئو یا تصویر ، معرفی محصول یا مارک تجاری ، آنها را در اینستاگرام تحت تأثیر قرار می دهند. آنها معمولاً پیروان زیادی دارند و به صنایع بزرگی مانند زیبایی یا غذا توجه دارند.
اینستاگرام سکویی است که در آن بیشتر تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی بر تولید محتوا تمرکز می کنند زیرا از آن نهایت استفاده را می کنند. نمودار زیر نقش اصلی اینستاگرام در بازاریابی موثر را برجسته می کند:

اینفلوئنسرهای اینستاگرام

با این حال ، فقط به دلیل این آمارها ، همیشه نمی توان نتیجه گرفت که اینستاگرام بهترین انتخاب است. دلیل ساده این است که مخاطبان ایده آل شما ممکن است در این شبکه وقت نگذارند.
معمولاً افرادی را مشاهده می کنید که در صنایع مرتبط با زندگی در اینستاگرام تمرکز دارند. به عنوان مثال ، یک وبلاگ نویس مسافرتی مطالبی را درباره هتل هایی که در آن است ارسال می کند ، یا وبلاگ نویس دیگری ویدیویی درباره یک دستور العمل ارسال می کند. دلیل اصلی استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی ویدیویی ، ویژگی هایی است که به سرعت در زمینه پخش ویدئو شکل گرفته و توسعه می یابد.
اینفلوئنسرهای LinkedIn ، که معمولاً به عنوان رهبران فکر شناخته می شوند ، معمولاً افراد حرفه ای و حرفه ای با فناوری ۲ یا تجربه صنعت هستند. آنها اغلب نکاتی در مورد کار و صنعت خود را در پست های وبلاگ به صورت متنی یا ویدیویی منتشر می کنند.
با درگیر کردن مخاطبان خود با سبک زندگی LinkedIn ، می توانید با تأثیرگذاری بر بسترهای تجاری یا محتوای آموزشی ، بر مخاطبان سیستم عامل خود تأثیر بگذارید. یا وقتی پست های LinkedIn بیشتر ویدئو هستند ، می توانید با انتشار محتوای متن ، تأثیر متفاوتی بر پیروان این رسانه داشته باشید.
اگر می خواهید با تعداد زیادی فالوور در مدت زمان کوتاهی تأثیرگذار باشید ، باید اطمینان حاصل کنید که رسانه انتخابی شما بیشترین تقارن را با مدل تجاری و مخاطب هدف شما دارد.

با پاسخ به ۳ سوال اصلی می توانید این نیاز را برآورده کنید:

شبکه های اجتماعی

جامعه هدف شما کیست؟

باز هم به بخشی می رسیم که در مورد موضع میانه صحبت کنیم. اگر می دانید مخاطبان شما نسل اول هزاره هستند ، بهترین شبکه های اجتماعی برای شما اینستاگرام و Pinterest هستند و اگر مخاطبان شما رهبران کسب و کار باشند ، LinkedIn بهترین گزینه برای تجارت شما خواهد بود.

همان افراد تأثیرگذار در کجای کار شما کار می کنند؟

علاوه بر یافتن افراد همفکر برای کمک به شما در رسیدن به مخاطب مورد نظر ، کار در رسانه ها و تأثیرگذاری بر کار مدل کسب و کار شما می تواند زمینه را برای دستیابی به موفقیت شما فراهم کند. در آینده منجر به همکاری شما خواهد شد.

چه محتوایی برای شما بهتر است؟

برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین به شما امکان می دهند محتوای متنوعی را منتشر کنید ، در حالی که برخی دیگر مانند یوتیوب و اینستاگرام فقط بر روی محتوای خاص تمرکز می کنند. این موضوع اهمیت مطابقت رسانه های اجتماعی را که انتخاب می کنید با محتوایی که ایجاد می کنید برجسته می کند.
هر کانال ارتباطی را که برای گوش دادن انتخاب می کنید ، بهتر است فقط به یک رسانه اعتماد نکنید. آنلاین ماندن فضای ارتباطی شما را محدود می کند و اعتماد سازی و افزایش پیروان را برای شما دشوار می کند. بنابراین حداقل از دو یا سه شبکه اجتماعی استفاده کنید.

۴٫ استراتژی محتوای خود را توسعه دهید

نوع و کیفیت محتوایی که منتشر می کنید در موفقیت شما یا به عنوان یک تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی نقش مهمی دارد. این همان چیزی است که بازاریابی با بازاریابی موثر مشترک دارد.
بهترین کار این است که قالب محتوای خود را داشته باشید تا اطلاعات ارزشمندی درباره فعالیت های خود و همچنین شخصیت کاری منحصر به فرد خود ارائه دهید. الگویی که مخاطب شما آن را تشخیص می دهد.

یکی از بهترین و موثرترین راه های کار با محتوا ، متعادل سازی مطالب با محتوای شخصی است. به یاد داشته باشید ، موفقیت کسانی که تأثیر زیادی می گذارند تعادل است. می توانید این کار را انجام دهید: به ازای هر ۱۰ پستی که در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید ، ۵ پست را به محتوای ارزشمندی که دیگران نوشته اند اختصاص دهید ، ۳ پست خبری را خودتان ایجاد کنید و ۲ محتوای شخصی دیگر را. فکر کنید کدام یک هستید.
برای مبتدیان ، اینفلوئنسرها کسانی هستند که محتوای ارزشمندی را به مخاطبان خود ارائه می دهند. این محتوا می تواند شامل محتوایی باشد که دیگران نوشته و با تأثیرگذار به اشتراک گذاشته شده اند زیرا وی معتقد است که برای مخاطب مفید خواهد بود.
یکی دیگر از مزایای به اشتراک گذاری با سایر تأثیرگذاران این است که آنها به آرامی مورد توجه شما قرار می گیرند و می توانید از آنها بخواهید که در آینده همین کار را انجام دهند.
برای یافتن موضوعات مرتبط با محتوای خود می توانید از این ابزارها استفاده کنید:
کلمات کلیدی جستجوی Google مرتبط
در پایین صفحه جستجوی Google می توانید لیستی از متداول ترین کلمات مربوط به یک موضوع جستجو شده توسط کاربران را پیدا کنید.

کلیدواژه های پیشنهادی گوگل

جواب مردم را بدهید
این وب سایت لیستی کامل از سوالات متداول درباره کلمات کلیدی انتخابی شما را ارائه می دهد. سپس می توانید از طریق محتوا به آنها پاسخ دهید.

حد نصاب
این وب سایت همچنین سوالات مختلفی را درباره کلمه کلیدی انتخابی شما لیست می کند. تفاوت بین پاسخ دادن به Quora و آن این است که Quora سوالاتی را نشان می دهد که افراد با آن روبرو هستند و آنها را جستجو می کنند ، اما وب سایت های دیگر سوالات را بر اساس الگوریتم جستجوی Google لیست می کنند. در همین زمان ، کورا به اعضای خود اجازه می دهد تا پاسخ سوالات مطرح شده را به اشتراک بگذارند و این فرصت خوبی برای تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی است تا دانش خود را در مدل های تجاری خود به کار گیرند. فعالیت سایت

۵٫ به درستی از مطالب استفاده کنید

محتوای شما چقدر قوی است؟ از محتوای شما نمی توان استفاده کرد مگر اینکه مخاطبی داشته باشید که آن را ببیند و با آن تعامل کند. مهم است که استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی خود را به درستی و با جزئیات برنامه ریزی کنید. مدت زمان ارسال شما در شبکه های اجتماعی به نوع رسانه ای که برای فعالیت خود انتخاب می کنید بستگی دارد.

یک تم ثابت برای شبکه های اجتماعی اجتماعی انتخاب کنید

تم ثابت برای شبکه های اجتماعی

توجه به یک موضوع و موضوع خاص در هر رسانه اجتماعی که استفاده می کنید ، تصویری سازگار و ثابت را در قلب مخاطب ایجاد می کند. چه کاری انجام می دهید ، قرار است چه محتوایی را به مخاطبان خود ارائه دهید؟ به این ترتیب ، ضمن حفظ ثبات محتوای نمایه خود ، می توانید از تنوع متناسب با محتوای خود استفاده کنید.
از همه مهمتر ، استفاده از این روش به دسته های مختلف محتوایی که می خواهید منتشر کنید کمک می کند. در چنین مواردی ، جستجوگران می دانند که به دنبال چه شبکه ای هستند.

محتوای خود را شخصی سازی کنید

شخصی سازی محتوا

حتی اگر محتوای ایستا را از طریق چندین کانال رسانه ای منتشر می کنید ، همیشه آن را شخصی سازی کنید. یعنی علاوه بر سازگاری با پلتفرمی که منتشر می کنید ، مطمئن شوید که محتوا در قالب خاص یا برچسب خاصی نیز باشد. این باعث نمی شود که پیروان احساس نکنند هرزنامه دریافت کرده اند.
هر پستی که منتشر می کنید ، به طور منظم یا تبلیغاتی (هزینه آن را پرداخت می کنید) ، باید اطمینان حاصل کند که نیاز دانشجویان خود را برآورده می کنید. بدتر از همه اینکه ، پیروان می توانند پست شما را به عنوان هرزنامه گزارش کنند. این بدان معنی است که رویای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی به پایان رسیده است.

بهینه سازی محتوا برای نمایش موبایل

بهینه سازی محتوا برای موبایل

یک فرد متوسط ​​به طور متوسط ​​بیش از ۳ ساعت در روز را به استفاده از تلفن همراه خود اختصاص می دهد. ۸۰٪ این زمان صرف شبکه های اجتماعی می شود. به همین دلیل پست موبایل شما به زیبایی لپ تاپ و دسکتاپ است.

 

۶٫ اطلاعات شغلی خود را در اینستاگرام ، یوتیوب و فیس بوک ارسال کنید

کسانی که می خواهند با مارک ها و محصولات آشنا شوند معمولاً دوست دارند این فیلم را تماشا کنند. اگر استراتژی یا تجارت شما توانایی توضیح تصویر را دارد ، ویدیویی از نحوه عملکرد محصولی که می خواهید به مخاطبانتان نشان دهید را نشان دهید.
وقتی مخاطب محصول را مشاهده کرد و دید که استفاده از آن آسان است ، می توان آنها را تشویق کرد که همان کار را تکرار کنند و این فکر انگیزه آنها برای خرید محصول را فراهم می کند. این خرید مشتری یا حامی مالی شما را خوشحال خواهد کرد.

۷٫ LinkedIn خود را بسازید و سعی کنید در تجارت خود یک رهبر فکری باشید

رهبری فکری ، محتوا و اطلاعاتی است که موضوع تجربیات مخاطبان متخصصان صنعت را در اختیار آنها قرار می دهد و در این زمینه مشاوره و راهنمایی می کند. اگر می خواهید در صنعت تأثیرگذار باشید ، یا اگر مردم شما را به عنوان یک رهبر فکری می شناسند ، با LinkedIn شروع کنید.
همچنین می توانید از تابع ارسال بلاگ LinkedIn برای نوشتن مطالب طولانی یا اظهارنظر درباره پست های دیگران استفاده کنید ، یا می توانید پست های استاندارد را منتشر کنید. اگر ویدیو را ترجیح می دهید ، همین پلت فرم ویژگی هایی را در این زمینه به شما می دهد.

۸- شبکه ارتباطی را گسترش دهید

با افزایش اعتماد به نفس و تجربه شما به عنوان یک تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی ، باید به فکر گسترش موتور جستجوی خود باشید. یکی از موثرترین راههای دستیابی به این هدف ، وبلاگ نویسی است. کاربران اینترنت به دنبال پاسخ به سوالات خود در شبکه های اجتماعی هستند ، بنابراین حتی اگر فکر می کنید باید در رسانه ها باشد ، باید توجه داشته باشید که سایتی که انتخاب می کنید به اندازه کافی ایمن نیست زیرا خطا می تواند اعتبار شما را پاک کند. سپس همه شاگردان خود را از دست می دهید.
وبلاگ نویسی باعث محبوبیت شما می شود و این منجر به افزایش جستجوی شما می شود. اگر علاوه بر تمام محتوایی که در وبلاگ خود ارسال می کنید ، در شبکه های اجتماعی مختلف دکمه های انتشار دارید ، جستجوگران می توانند به راحتی محتوای شما را در هر شبکه اجتماعی که می خواهید به اشتراک بگذارند.
اگر بودجه دارید می توانید حمایت مالی و تبلیغات کنید. با این کار می توانید مخاطبانی را پیدا کنید که شخصی ایده آل برای شما و تجارت شما باشد و محصول یا خدمات مناسبی را ارائه دهد.
یکی دیگر از مزایای وبلاگ نویسی این است که شما با تأثیرگذاران دیگر در مدل کسب و کار خود آشنا می شوید. مشکلی که باعث ایجاد پیوندی بین شما و آنها شود و در نهایت پیروان را افزایش دهد.
اگر پست شما در یک وب سایت معتبر ارائه شده باشد ، به ایجاد اعتماد به نفس در کسب و کار شما کمک می کند و در عین حال توجه افراد تأثیرگذار مشابه را به خود جلب می کند و زمینه کار با آن را هموار می کند.

۹٫ با پیروان خود ارتباط برقرار کنید

هنگامی که دانش آموزان شما نظر می گذارند یا سوالی می پرسند ، برای پاسخ دادن وقت بگذارید. در این صورت آنها نیز احساس ارزشمندی می کنند و شما واقعاً می خواهید به آنها کمک کنید. این به شما کمک می کند روابط خود را با مریدان گسترش دهید.
البته همه نظرات مثبت نیست. شما باید انتظار نظرات و انتقادات منفی را داشته باشید و به عنوان یک تأثیرگذار ، باید رفتار حرفه ای داشته باشید و به مردم پاسخ مناسب دهید.

۱۰٫ پیشرفت خود را ارزیابی کنید

این گام بسیار مهم است. به خصوص اگر می خواهید با کمپین های بازاریابی تجارت کنید. زیرا مارک ها معمولاً به دنبال اینفلوئنسرها برای کار با آنها هستند. بیشتر رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند اطلاعات را ردیابی و تحلیل کنید. داده هایی مانند نمودارها ، نرخ ورود و نرخ اتصال نشان می دهد سرعت جستجوی شما چقدر سریع است. این اطلاعات همچنین نشان می دهد که شما از چه محتوایی استفاده می کنید بالاترین میزان جذابیت برای شما است ، بنابراین می توانید استفاده از همان نوع را افزایش دهید.

۱۱. آن را به روز نگه دارید

اگر در زمره فعالان شبکه های اجتماعی هستید ، باید بدانید که این شبکه ها دائماً الگوریتم ها و شرایط خود را به روز می کنند. به طور موثر ، شما باید از این تغییرات مطلع باشید ، در غیر این صورت کار شما مختل می شود.
همچنین اگر می خواهید با مارک های تجاری کار کنید ، محصولات و خدمات آنها را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده و در حساب خود تبلیغ کنید باید با قوانین و دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال (FTC) نیز آشنا باشید.
کمیسیون تجارت فدرال (FTC) به عنوان یکی از موثرترین روش های بازاریابی ، همچنین با نظارت بر رفتار مشاغل و تأثیرگذارانی که در این زمینه کار می کنند ، رفتارهای مشاغل و بازرگانان را کنترل می کند تا از آنها خدشه ای نبرد. قوانین را نقض کنید.

۱۲ متوقف کردن

اگر چیزی مهمتر از محتوای با کیفیت وجود داشته باشد ، قوام و قوام آن است. دانش آموزان شما باید بتوانند به محتوای با کیفیتی که به طور مداوم ارسال می کنید اعتقاد داشته باشند. در غیر این صورت ، آنها دیگر شما را دنبال نمی کنند یا شما را نادیده می گیرند.
برای ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی می توانید از ابزارهای زمان بندی استفاده کنید و به جای ویرایش دستی مطالب ، پست ها را بارگذاری کرده و مطالب ارسالی را برای برنامه ریزی خودکار بگذارید.
ایجاد موقعیتی که در شبکه های اجتماعی تأثیر بگذارد زمان زیادی را می برد. شما باید در این راه صبور و قوی باشید. مهمتر از همه ، شما باید بدانید که داشتن یک تأثیرگذار مناسب در شبکه های اجتماعی در صنعت شما هدف نهایی نیست ، بلکه گامی به سوی فرصت ها و موقعیت های مهم تر است.

شما هم میتوانید ایفلوئنسر شوید

 

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *