×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » آشنای با ابزار اندازه‌گیری موبایل (Adjust)
13 نوامبر 2020

آشنای با ابزار اندازه‌گیری موبایل (Adjust)

ادجاست یک ابزار رایگان تلفن همراه و تجزیه و تحلیل است که هم ابزار تجزیه و تحلیل و هم Attribution را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. امروز در حال نوشتن ما می خواهیم Adjustment را مطالعه کنیم.

به طور کلی ، دو کلاس کلی ابزار برای ارزیابی آمار یک برنامه وجود دارد: ابزارهای تجزیه و تحلیل و ابزارها. به طور معمول ، ابزارهای تجزیه و تحلیل در برنامه تجزیه و تحلیل تحقیق و گزارش می کنند ، از جمله تبلیغاتی که افراد بدون تبلیغات ، زندگی کاربر ، بازده ، هزینه در افراد را جذب می کند برنامه ، براساس جمعیت ، ارسال اعلان ها ، پیام ها در سیستم و موارد دیگر دسته بندی می شود. … پرداخت.

در مقابل ، از ابزارهای Attribution برای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات و اقدامات تأثیرگذار از طریق تبلیغات CPI و تبلیل استفاده می شود و در واقع ، هرچه بیشتر خدمات دیگر را به مشتریان خود ارتقا دهند به موارد فوق اضافه کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از ابزارهای Attribution نام سرویس تأثیر App Store Optimization و… را در لیست خدمات خود اندازه گیری می کنند.

Adjust یک شرکت اندازه گیری موبایل است که پرونده های آن شامل خدمات مرتبط و تبلیغات با ارزش افزوده ، جزئیات و آمار درون برنامه ای است تا بینش بازار بهتری به کاربران تحت مالکیت برنامه خود ارائه دهد.

ابزار

داشبورد Customization ساده و هوشمندانه طراحی شده و استفاده از آن بسیار آسان است. تمام اطلاعات از سیستم عامل ها ، تبلیغات و برنامه های مختلف با مجموعه سازگار می شوند و در یک داشبورد نمایش داده می شوند و به شما کمک می کنند عملکرد برنامه خود را از همه جهات ارزیابی کرده و بازده سرمایه گذاری خود را از هر جهت افزایش دهید. در واقع ، با Adjustment ، می توانید داده های Analytics و تجزیه و تحلیل داده ها را با هم به صورت اعداد و داده های آماری سازماندهی کنید.

چرا باید از Adjustment استفاده کرد؟

انعطاف پذیری اصلی انعطاف پذیری ، که آن را به گزینه مناسبی در زمینه ابزارهای رایگان تبدیل می کند ، این است:

با کمک Adjust می توانید تعیین کنید که کاربران برنامه شما یا شنونده تبلیغات شما مطابق با اهداف شما عمل می کنند یا خیر.
از سازگاری می توان برای بسیاری از برنامه های نرم افزاری مانند iOS ، Android ، Windows ، Unity ، Cordova ، Xamarin و … استفاده کرد.
با استفاده از آن می توانید هر برنامه ای را در هر دستگاهی اعم از موبایل ، تبلت ، تبلت یا شماره دیجیتال بررسی کنید.
این اطلاعات را مستقیم و غیرمستقیم در خدمات شما قرار می دهد.
با کمک ارتباط عمیق می توانید مخاطبان و مخاطبان خود را دقیقاً به همان چیزی که می خواهید هدایت کنید.
در هر زمان از پر کردن ، می توانید پروفایل کاربری یا پروفایل های کاربر خود را دوباره تنظیم کنید.
با انعطاف پذیری ، می توانید به افراد اجازه دهید تا با تبلیغات شخصی خود وارد بازار آنلاین بازاریابی برنامه خود شوند.
تنظیم به شما امکان می دهد چندین پیوند برای هر تبلیغ ایجاد کنید و روند مدیریت رسانه های مختلف را ساده می کند.
تنظیم در خواندن تعداد توابع نصب شده و فعال دقیق تر و ساده تر از بیشتر این ابزارهای رایگان است.
همکاری انعطاف پذیر با چندین پایگاه رسانه ای به شما امکان می دهد نظارت بر فعالیت تبلیغات را در یک مکان ادغام کنید.
تعدیل فیلتر برای مشاغل ایرانی نیست و شرایط استفاده از بسترهای رسانه تلفن همراه ایرانی مانند تپسل را فراهم می کند.

ابزار Attribution اپلیکیشن‌های موبایل در Adjust

ابزار

    1. چگونه کاربران خود را به برنامه جذب کنیم؟

      سفارشی سازی به شما این امکان را می دهد تا بدانید چگونه می توانید همه کاربران خود را به برنامه خود جذب کنید. شما می توانید تمام روش های بازاریابی خود را ردیابی کرده و اطلاعات تبدیل خود را یا با کلیک یا به تعبیری جمع آوری کرده و با دقت کامل مشاهده کنید. با ویرایشگر ، شما همیشه می دانید که مخاطب شما هر یک از تبلیغات کاربر را مشاهده کرده است ، یا به عبارت دقیق تر ، کاربران شما کدام تبلیغات را در تبلیغات شما مشاهده کرده اند.

      ابزار

      با شخصی سازی می توانید Window Sign را مطابق میل خود تنظیم کنید. Attribution Window به حداکثر زمان بین کلیک و تبدیل اشاره دارد. یک تبلیغ دهنده باید هنگام تعیین نرخ کلیک این دوره را در نظر بگیرد و فقط تعداد آن کلیک ها به سطحی مانند پنجره Attribution (مثلاً نصب) تبدیل شود.

      سازگاری با شبکه های اجتماعی یعنی چه؟

      در Adjustment نیازی به پیوند متفاوتی برای تعریف هر آگهی ندارید و می توانید فقط با یک پیوند هر تعداد تبلیغ را که می خواهید تعریف کنید و چند محدودیت به آن اضافه کنید. فقط برای چیدمان وب سایت ، تلاش ، گروه ها و محتوای خلاقانه فقط با اضافه کردن چند محدودیت می توانید برای هر آگهی تا ۴ برابر کم کنید. در یک لینک

      به عنوان مثال ، فقط با داشتن یک پیوند و اضافه کردن چند محدودیت در پایان ، می توانید تعداد تبلیغات دریافتی و تفسیر هر مورد را تعیین کنید و سپس موارد مهم را جدا کنید. در هر تبلیغ؛ به عنوان مثال ، بنر تبلیغاتی تپسل ، آگهی شماره ۲ ، گروه ۵ ، بنر شماره ۳٫

      چگونه می توان یک متخصص را در انطباق کمپین های تبلیغاتی ارزیابی کرد؟

      ابزار Adjustment Attribution بصورت آنلاین و در زمان واقعی کار می کند و این بخش به شما امکان می دهد تا به طور مداوم همکاری برنامه خود را بررسی کنید.

      ساخت یک برنامه خوب در حال حاضر به نیمه رسیده است. تا زمانی که برنامه شما کار می کند ، باید از کاربران خود آگاه باشید و همیشه رفتار آنها را دنبال کنید. این تنظیم به شما امکان می دهد رفتار شخص دیگری را از زمانی که شخص دیگری برنامه شما را بارگیری کرده است بررسی کنید و برای مثال بفهمید که افراد با چه نرخ و چه زمانی از برنامه شما استفاده می کنند ، که بهترین است در برنامه شما اطلاعات و این دیدگاه به شما کمک می کند بهترین شبکه ها و بودجه های تبلیغاتی را برای فعالیت ها شناسایی کنید تا بهترین کاربران را به شما ارائه دهد.

      شما همچنین می توانید از این ویژگی استفاده کنید و با تحقیق در مورد رفتار افراد پیر خود ، یک پست رسانه اجتماعی خاص و محتوای مربوطه برای آنها ارسال کنید تا تأثیر زیادی بر آنها بگذارد.

    2. آیا Adjust با شرکای دیگر کار می کند؟

      ابزار اسناد Adjust ارتباط با شرکای دیگری را که Adjust با آنها کار می کند تنها با چند تغییر ساده در داشبورد آسان می کند و نتایج تبلیغات تبلیغاتی خود را در آنجا مشاهده می کنید.

      تنظیم با بیش از ۷۰۰ شریک دیگر مانند توییتر ، فیس بوک و که کار می کند ، و تعداد آنها هر روز بیشتر می شود. تپسل اولین شبکه تبلیغاتی ایرانی بود که به شرکای این ابزار پیوست و شما می توانید اطلاعات مربوط به کمپین های تبلیغاتی آن را با سایر کمپین های خود در Adjust ادغام کنید.

      آیا می توانم در Adjust به راحتی به SDK دسترسی پیدا کنم؟

      SDK Adjust منبع باز است. خواندن هر خط کد SDK در برنامه شما آسان است و می توانید ببینید که SDK چه اطلاعاتی را جمع آوری و ارسال می کند. تنظیم همیشه به شما امکان می دهد دقیقاً بفهمید چه چیزی به برنامه خود اضافه کرده اید و چگونه کار می کند.

ابزار Analytics اپلیکیشن‌های موبایل در Adjust

ابزار

  1. Adjust تا چه اندازه می تواند به شما کمک کند بررسی کنید چه اتفاقی در داخل برنامه می افتد؟

    Adjust هر ابزاری را که می خواهید استفاده کنید در اختیار شما قرار می دهد تا از آنچه در برنامه شما می گذرد آگاه شوید. حتی می توانید از جزئیات عملکرد کاربر برنامه خود مطلع شوید. این ابزار به شما امکان می دهد تا کاربران خود را کاملاً شناسایی کرده و در مورد اولین ویژگی آنها از اولین بار بارگیری تا اولین خرید و موارد دیگر اطلاعات کسب کنید.

    چه اتفاقاتی در برنامه را می توانم با Adjust دنبال کنم؟

    چندین مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی مدی تیشن بردارید. این مراحل ، از ثبت نام کاربران تا خرید یک محصول ، گذراندن مرحله بازی و موارد دیگر ، توسط Adjust انجام می شود. به این ترتیب می توانید مراحل را با توجه به رفتار کاربر بهینه کرده و در دستیابی به اهداف خود موفق تر باشید.

    ابزار

    می توانید KPI های متعددی را در Adjust برای آنچه در برنامه شما اتفاق می افتد تنظیم کنید. با تنظیم همه موارد موجود در برنامه ، به صورت آنلاین ردیابی می کنید و برای دستیابی به KPI فقط با چند کلیک اطلاعات کاملی در مورد رفتار کاربر به شما می دهد.

    آیا Adjust می تواند کاربران را دسته بندی کند؟

    Adjust تمام آنچه را که در برنامه برای کل مدت زمانی که کاربر از آن استفاده می کند ، جمع می کند. با تنظیم این اطلاعات ، Adjust به شما امکان می دهد تا به روش های مختلف کاربران را دسته بندی کنید. شما می توانید کاربران برنامه را از نظر محتوای خلاقانه ، اطلاعات نصب ، مکان ، نوع دستگاه و موارد دیگر در دسته های خلاق دسته بندی کنید و برای هر گروه الگویی پیدا کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را بهتر هدف قرار دهید و همچنین تأثیر تغییراتی که در برنامه خود ایجاد می کنید را بهتر درک کنید.

    آیا تنظیمات می تواند اطلاعات مربوط به آنچه را که در برنامه رخ می دهد برای هر شریک ارسال کند؟

    Adjust می تواند با سایر ابزارهای تحلیلی که استفاده می کنید کار کند و با بیش از ۷۰۰ شبکه ادغام شود. حتی می توانید میزان اطلاعاتی را که می خواهید برای سایر شرکا ارسال کنید تنظیم کنید.

    چگونه اطلاعات مربوط به اتفاقات درون برنامه را از Adjust به اشتراک بگذاریم و دریافت کنیم؟

    تنظیم اطلاعات سرور به صورت آنلاین و در زمان واقعی به سرورهای شما منتقل می شود. با Adjust می توانید اطلاعات Analytics کامل یا هر مقدار که می خواهید را بدست آورید. Adjust به شما امکان می دهد KPI هایی را که تنظیم می کنید یا بر اساس کشور دریافت می کنید ، محتوای خلاقانه و … اطلاعاتی را که از Adjust می خواهید محاسبه کنید.

  2. ابزار

آمار مشارکت کننده در Adjust

با Adjust ، می توانید عملکرد برنامه را در Appostors درک کرده و در صورت لزوم برای بهینه سازی عملکرد برنامه خود (در مقایسه با سایر برنامه های Appostors) تغییراتی را اعمال کنید.

از طریق Adjust به چه برنامه هایی می توانیم دسترسی پیدا کنیم؟

برای اینکه بدانید برنامه شما در iTunes App Store و Google Play Store چگونه کار می کند می توانید از Adjust استفاده کنید. Adjust در هر زمان داده های عملکرد برنامه شما را در این دو برنامه در سراسر جهان جمع آوری می کند. با استفاده از این اطلاعات ، می توانید رتبه بندی برنامه و نظرات مربوط به آن را مشاهده کرده و با هر تغییر در برنامه ، نحوه تغییر رتبه بندی برنامه در فروشگاه برنامه را دریابید.

آیا می توانم احساس کاربران را با کمک Adjust درک کنم؟

بررسی نظرات افراد مختلف در مورد برنامه شما در Appostors می تواند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد ، اما به دلیل تعداد زیاد آن ، تجزیه و تحلیل چنین اطلاعاتی یا حتی جمع آوری آن دشوار است ، اما با جمع آوری این اطلاعات در دسته های اصلی تنظیم Miscellaneous می تواند از نظر مردم در مورد برنامه شما در Appostor تجزیه و تحلیل معنی داری داشته باشد و به شما در بهینه سازی عملکرد برنامه ها در AppStores کمک کند.

چه زمانی می توانم عملکرد برنامه را در Appostors درک کنم؟

از روز انتشار برنامه ، می توانید با استفاده از Adjust عملکرد برنامه را در فروشگاه برنامه بررسی کرده و کاربران ارزشمند را شناسایی کرده و از ابتدا برای آنها برنامه ریزی کنید.

قیمت Adjust چقدر است؟

تنها چیزی که شما را از استفاده از Adjust باز می دارد این است که قیمت Adjust در مقایسه با سایر ابزارهای Analytics و Attribution بالا است. این تنظیم براساس قیمت تعیین شده برای هر برنامه انجام می شود و هیچ قیمت ثابتی وجود ندارد. هزینه نهایی معمولاً بیشتر از هزینه ابزارهای دیگر است. با این حال ، با توجه به عملکردهای قدرتمند و رابط کاربری ساده ارائه شده توسط Adjust ، هزینه بالای Adjust قابل توجیه است.

با Adjust ، می توانید یک برنامه موفق داشته باشید و با صرف هزینه بیشتر نسبت به سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل Google Analytics ، بازده سرمایه خود را افزایش دهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *