×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » آشنایی با پوش نوتیفیکیشن و دلایل اهمیت آن
30 نوامبر 2020

آشنایی با پوش نوتیفیکیشن و دلایل اهمیت آن

طراحی مناسب برای فرستادن اعلان های فشاری تأثیر بسزایی در موفقیت برنامه بازار هدف شما دارد. اعلان های برنامه ریزی شده می تواند افرادی را که مدت طولانی برنامه را باز نکرده اند ، اخراج کند ، تعداد بازدید از کاربران عادی برنامه را افزایش دهد یا کاربران وفادار را به پرداخت درون برنامه ای ترغیب کند. در عین حال ، تصویر برنامه هرگز به کاربر آگاه برای ارسال اتصال پیوند اعلانات و ترغیب کاربر برای حذف دائمی برنامه از تلفن همراه خود ، ناکام نمی ماند. به عبارت دیگر ، اعلان ها نزدیکترین راه به قلب ، هسته و کیف پول کاربر و ساده ترین راه برای حذف برنامه هستند.

در این پست ، من می خواهم اطلاعات دقیق و کارآمدی را برای ارسال داستان کوتاه تنظیم کنم تا به کاربران کمک کند از تبلیغات لذت ببرند و هر از گاهی به روزرسانی های نرم افزار را دریافت کنند.

اجازه ارسال اعلان های فشاری را دریافت کنید

بسیاری از توسعه دهندگان از نظر اخلاقی و شغلی مفید هستند که از کاربر می خواهند در صورت استفاده از برنامه خود ، آیا علاقه مند به دریافت اعلان هستند. تقریباً همه ما در اولین باری که از برنامه استفاده کردیم با این سوال روبرو شدیم و بیشتر ما از همان ابتدا گزینه «نه» را انتخاب کردیم. دلیل این انتخاب این است که کاربر هنوز دقیقاً نمی داند که برنامه شما هنگام استفاده از برنامه برای وی چه ارزشی ایجاد می کند ، بنابراین از برنامه خود به یک مکان با ارزش مانند تلفن همراه خود پیام دائمی ارسال کنید صفحه اصلی آزار دهنده به نظر می رسد.

به عنوان یک قانون کلی ، به یاد داشته باشید که با گرفتن اجازه برای ارسال پیام به مخاطب خود ، راهی ساده برای نه گفتن به او می دهید. اما اگر می خواهید این سوال را حتماً از آنها بپرسید ، تا زمانی که ممکن است آن را به تعویق بیندازید. این چه ارزشی برای او ایجاد می کند و وجود یک کانال ارتباطی با اطلاع رسانی چه امکاناتی را برای استفاده راحت تر از او فراهم می کند. نکته مهم دیگری که باید قبل از پرسیدن سوال از کاربر بیان کنید این است که شما از ارسال اعلان سو استفاده نخواهید کرد و کاربر را با مزاحمت مداوم اذیت نخواهید کرد.

هنگام ارسال اعلان ، مضامین را دسته بندی و انتخاب کنید

همانند سایر مشکلات بازاریابی موبایل ، طبقه بندی مخاطبان و پیام رسانی شخصی تنها راه دستیابی به اهداف شما است. این هنگام ارسال اعلان اهمیت دو چندانی دارد. شما می خواهید چند ثانیه به کاربر فرصت دهید تا او را متقاعد کند که وارد برنامه شما شود و آنچه را دوست دارد انجام دهد ، بنابراین قبل از ارسال پیام به همه کاربران ، لحظه ای از خود بپرسید که آیا این پیام را برای همه دریافت خواهید کرد یا خیر. آیا کاربران شما با ارزش هستند؟ پاسخ احتمالاً منفی خواهد بود ، اما بیشتر توسعه دهندگان هنوز از این استراتژی ناقص برای ارسال پیام به کاربران استفاده می کنند.

درعوض ، کاربران خود را به دسته های مختلف تقسیم کنید. این طبقه بندی محدودیتی ندارد. شما می توانید آنها را براساس اطلاعات جمعیتی (سن ، جنس ، موقعیت جغرافیایی ، علایق و غیره) یا رفتار در برنامه خود دسته بندی کنید. سپس برای هر دسته یک پیام کاملا شخصی ارسال کنید تا کاربر شما احساس کند پیشنهاد خاصی به او داده اید و فرصت استفاده از آن را از دست ندهد ، در نتیجه CTR پیامی که ارسال می کنید افزایش می یابد.

Personal notification matters.

یکی از بهترین دسته ها برای افزایش درآمد شما تقسیم کاربران به سه دسته بر اساس تعامل آنها با برنامه شما است: کاربران وفادار (کسانی که سابقه پرداخت مستقیم در برنامه را دارند) ، کاربران فعال و کاربران غیرفعال (کسانی که از قبل برنامه شما را دارند). مدتها پیش بر روی تلفن همراه نصب شده است). باز نشد) به اشتراک بگذارید.

شخصی سازی پیام ها می تواند آنقدر عمومی یا پیشرفته باشد که پیام ها از شخصی به شخص دیگر تغییر کند ، به عنوان مثال ، اگر کسی قبلاً موردی را در برنامه خریداری کرده و اکنون حراج یا تخفیف در آن گنجانده است ، برای آن کاربر پیام ارسال کنید و این اخبار را با نام خود دریافت کنید کاربر در ابتدای پیام.

بهترین زمان برای ارسال اعلان های فشار

ارسال یک اعلان خاص در زمان های مختلف ممکن است منجر به فروش موفقیت آمیز یا حذف برنامه از تلفن همراه کاربر شود. پیگیری زمان پیام خود یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید هنگام تنظیم استراتژی اعلان خود انجام دهید. تعیین زمان صحیح ارسال پیام به نوع برنامه شما ، گروهی از کاربران که هدف پیام شما هستند ، پیامی که می خواهید برای کاربر ارسال کنید و موارد دیگر بستگی دارد ، اما برای موفقیت باید به این قانون کلی پایبند باشید: و مشغول باشید و کارهای مهم انجام دهید نه باید در پیام شما دخالت کند در بیشتر موارد ، عصر بهترین زمان برای ارسال پیام است. البته ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، این زمان برای برنامه های مختلف متفاوت است ، به عنوان مثال ، اگر برنامه شما در گروه اخبار باشد ، باید بدانید که کاربران شما معمولاً در چه ساعتی از روز می خواهند اخبار را بخوانند و سپس الگوهای رفتاری آنها را تعیین کرده و جنبه های دیگر را مشاهده کنید. برای اطلاع رسانی ، پیام مورد نظر را ارسال کنید ، یعنی اگر مثلاً یک کاربر صبح را با خواندن اخبار سپری کرده است ، اما مدتی است که در برنامه شما نبوده است ، روزی که برنامه شما خبرهای داغ و جالب داشته است ، پیامی ارسال کنید. صبح درباره این خبر ، این کاربر را به برنامه خود دعوت کنید. اما اگر ارزشی که برنامه شما تولید می کند براساس موقعیت جغرافیایی کاربر باشد ، بهتر است پیام هایی را که در سایت هستند به او تحویل دهید و تأخیر در ارسال پیام تا عصر ممکن است شما را به نتیجه فروش دلخواه نرساند.

زمان‌بندی صحیح در ارسال نوتیفیکیشن

فرکانس ارسال اعلان فشار

با توجه به میزان بالای کلیک کاربر بر روی اعلان هایی که برای اولین بار ارسال می شود ، بسیاری از توسعه دهندگان این اشتباه را انجام می دهند که ارسال پیام به اشتباه باعث بازدید مداوم کاربر می شود و می تواند موفقیت برنامه را به همراه داشته باشد. برعکس ، ارسال حتی یک اعلان اضافی می تواند یک کاربر را به طور دائم از لیست کاربر شما خارج کند ، بنابراین مراقب باشید که در هر زمان چند پیام برای کاربر ارسال می کنید. اگر چندین پیام مهم وجود دارد و فکر می کنید باید همه آنها را به مخاطب برسانید ، مهمترین پیام را اولویت بندی کرده و ارسال کنید (مهمترین پیام پیامی است که مهمترین نیازهای مخاطب را برآورده می کند) و چندین اعلان را به طور جدی در یک پیام ارسال کنید اجتناب از روز .

درمورد اینکه هر چند وقت یکبار به مخاطب خود پیام می دهید ، به خاطر داشته باشید که طرف دیگر پیام رساندن پیام برای مدت طولانی نیست. این اتفاق به همان اندازه حادثه اول مخرب است و باعث می شود دیگر دنبال کاربران خود نشوید. با یک پیشنهاد ویژه می توانید یک کاربر فعال را که چند روز غیرفعال شده است دوباره فعال کنید اما به سختی می توانید کاربری را که چندین ماه از برنامه شما استفاده نکرده است با یک پیام به یک کاربر فعال تبدیل کنید.

بهترین راه برای به دست آوردن فرکانس بهینه تقسیم اعلان ها به دو دسته است ، پیام هایی که نتیجه فعالیت سایر کاربران در برنامه هستند (پیام هایی که کاربر را در مورد دوستان مطلع می کنند و بیشتر برای برنامه های مشابه شبکه ها مفید هستند) مجازی ..) و مواردی که ارتباط مستقیمی با تعامل کاربر با برنامه دارند. کاربران تمایل دارند هنگام دریافت دسته اول پیام ها صبورتر باشند ، اما در مورد پیام های دسته دوم ، باید بسیار مراقب باشید تا کاربر را مجبور به کشتن برنامه با ارسال پیام های زیاد نکنید.

سنجش شاخص‌های درست و تست A/B 

برای یافتن بهترین برنامه اطلاع رسانی در یک برنامه داده شده هیچ دستور خاصی وجود ندارد و این روشی است که برای هر توسعه دهنده باید آزمایش و خطای زیادی را طی کند تا به حالت مطلوب برسد. همیشه از آزمونهای A / در حال حرکت استفاده کنید و با دنبال کردن دقیق نتایج ، بهترین استراتژی را انتخاب کنید. تلاش برای یافتن بهترین راه حل هرگز به پایان نمی رسد و شما همیشه باید این چرخه را پشت سر بگذارید.

به عنوان مثال ، اگر پیشنهادات ویژه ای را برای حراج فصلی در یک رویداد ویژه برای برنامه خود به کاربران ارسال می کنید ، برای هر یک از دسته هایی که دسته بندی کرده اید پیام های مختلف ارسال کنید. متفاوت تست زنگ های مختلف ، محتوای متفاوت ، زمان های مختلف و موارد دیگر می تواند به شما در سنجش موفقیت هر پیام در هر گروه کمک کند.

نکته ای که باید در اینجا بخاطر بسپارید این است که مهمترین شاخصی که باید برای کارآیی یک کمپین اطلاع رسانی اندازه گیری کنید ، لزوماً روشنترین شاخص نیست. مطمئناً ، نرخ برنامه در تلفن های همراه کاربران نشان دهنده موفقیت یک کمپین است ، اما ممکن است همیشه نشان ندهد که هدف نهایی کمپین چقدر خوب تحقق یافته است ، مگر اینکه هدف نهایی باشد اگر هدف کمپین شما افزایش درآمد بود ، کاربران غیرفعال را جذب کنید. معیارها همچنین باید همراه با نرخ باز بودن برنامه اندازه گیری شوند. اگر هدف کمپین شما تبلیغ دهان به دهان درباره برنامه است ، هم تعداد دعوت نامه های ارسال شده و هم تعداد دعوتنامه های پذیرفته شده را بسنجید. پس از اندازه گیری معیارهای مناسب ، به تجزیه و تحلیل و آمار خود اعتماد کنید تا یاد بگیرید چگونه کمپین خود را بهبود ببخشید و به سمت موفقیت حرکت کنید.

لحن و محتوای اعلان.

وقتی اعلانی در صفحه گوشی شما ظاهر می شود ، چه مدت می خواهید زمان خود را برای مشاهده آن صرف کنید؟ کاربران هر روز با انبوهی از پیام ها و تبلیغات مختلف از انواع برنامه های تلفن همراه روبرو می شوند و می خواهند به سرعت در همه آنها پیمایش کنند ، صفحه اصلی خود را ترک کرده و پیام های خوانده نشده را به صفر برسانند. این عبارت به این معنی است که شما باید پیامی را که می خواهید به کاربر منتقل کنید در کوتاه ترین عبارت ممکن و در اسرع وقت منتقل کنید. پیام شما در کسری از ثانیه خوانده می شود و اگر به اندازه کافی جذاب ، واضح و فریبنده نباشد ، به راحتی توسط کاربر نادیده گرفته می شود. نکته منفی دیگر این است که برنامه شما در ذهن مخاطب امتیاز منفی دریافت کرده است و ممکن است در آینده فرصتی برای خطا نداشته باشید ، زیرا کاربر قبلاً پیام نامناسبی از شما و دفعه بعدی که نماد شما بوده دریافت کرده است در صفحه اصلی تلفن همراه خود ظاهر می شود و او متوجه می شود که از شما اعلانی دارد ، خاطره بد پیام نامناسب قبلی در ذهن او باعث می شود با تعصب به پیام جدید شما نگاه کند.

محتوای پیام اعلان باید چه باشد؟

قبل از ارسال هرگونه پیام ، از خود بپرسید که می خواهید کاربران شما دقیقاً چه چیزی ارسال کنند. سپس ، در محتوای پیام ، کاربر را مستقیماً به آدرسی که در جواب این سوال گفته اند هدایت کنید و منظور خود را از ارسال پیام بدون هیچ مقدمه ای به او بگویید. استفاده از راهکارهایی مانند Deep Linking که کاربر را بلافاصله به صفحه و مکان مورد نظر توسعه دهنده راهنمایی می کند و دیگر نیازی به ثبت نام یا ورود به برنامه ندارد ، می تواند روند دستیابی به هدف مورد نظر را تسهیل کند. بنابراین ، هر کلمه را با دقت و وسواس انتخاب کنید ، یک عبارت کوتاه انتخاب کنید که پیشنهاد شما را به طور واضح برای کاربر توضیح دهد ، و خلاقیت در محتوای جمله ، کاربر را هنگام کلیک بر روی آن قلقلک می دهد. ابهام و عدم انتقال واضح معنا ، لحن نامناسب ، جملات طولانی و شوخی های بیش از حد می تواند باعث مغرور شدن کاربر شود.

اکنون که کاربران خود را طبقه بندی کرده اید و بهترین زمان برای ارسال و میزان صدا و میزان صدا مناسب برای هر پیام را پیدا کرده اید ، باید محتوایی را که در هر پیام قرار داده اید برنامه ریزی کنید. پس از شناسایی موارد بالا ، یافتن محتوای مناسب آسان است. البته همیشه به خاطر داشته باشید که هر پیام باید ارزش خاصی برای کاربر داشته باشد و نیازی را که برنامه شما برآورده می کند به خوبی منعکس کند. به عنوان مثال ، اگر از پیشنهادات برای دسته بندی کاربران استفاده کرده اید ، می توانید از این دستور برای ارسال محتوا استفاده کنید: در فروشگاه برنامه به کاربران وفادار تخفیف ویژه بدهید و با محاسبه درآمد ، نرخ تخفیف مطلوب را برای سود مورد نظر خود محاسبه کنید. هنگامی که کاربر فعال مدتی از برنامه بازدید نکرده و تبلیغ آماده نمایش است ، برای او یک پیشنهاد برای تماشای یک فیلم تبلیغاتی و خرید موارد مورد نظر خود ارسال کنید. به کاربران غیرفعال مژده دهید و پیشنهادی اجتناب ناپذیر برای آنها ارسال کنید تا به هر حال دوباره بتوانند از برنامه شما استفاده کنند.

مزیت استفاده از اعلان های ایمیل و سایر راه های برقراری ارتباط با کاربر

هنگام استفاده از اعلان ها ، مرتباً از خود بپرسید که استفاده از این شکل ارتباط ایمیل و سایر اشکال ارتباط کاربر چه مزیتی دارد. پاسخ شما به این سوال می تواند منجر به یک استراتژی موفق حمل و نقل شود. دو تفاوت بسیار مهمی که ممکن است در پاسخ شما وجود داشته باشد:

سرعت و راحتی: از آنجا که افراد تلفن های همراه خود را همیشه در دست دارند و همه اعلان های خود را سریع چک می کنند ، اما به طور کلی خواندن ایمیل ها را در زمان های خاص به تعویق می اندازند ، پیام برنامه شما سریعتر از این به گیرنده می رسد مسیر.

موقعیت جغرافیایی – یکی از بهترین ویژگی هایی که می تواند برای ارسال اعلان ها استفاده شود ، موقعیت جغرافیایی است. به خصوص اگر برنامه شما در این زمینه ارزش ایجاد کند ، می تواند از پیام های بسیار بیشتری نسبت به ایمیل استفاده کند. البته اگر مقدار اصلی برنامه شما مربوط به موقعیت جغرافیایی کاربر نباشد ، ارسال پیام مربوط به آن می تواند اثر سو داشته باشد.

با این کار لیستی از کارهایی که باید برای پیکربندی برنامه خود انجام دهید ، به شما ارائه می شود. اکنون زمان آن است که استراتژی خود را بشناسید و حراج های فصلی خود را برای شروع فصل تابستان آغاز کنید. بار دیگر تأکید می کنیم که در این مسیر ، همیشه باید مراقب باشید که بهترین و نزدیکترین راه ارتباط با کاربر از طریق محموله های غیر برنامه ای را از دست ندهید.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *