×
خانه » مقالات دیجیتال مارکتینگ » آشنایی با لینکدین مارکتینگ روش های موفقیت در آن
13 نوامبر 2020

آشنایی با لینکدین مارکتینگ روش های موفقیت در آن

در این مقاله علاوه بر معرفی شبکه اجتماعی LinkedIn ، ۱۶ راهکار موفقیت در LinkedIn را نیز به شما معرفی می کنیم تا شما را نسبت به قبل قویتر نشان دهید. در اینجا ۱۶ نکته برای بهبود صفحه شخصی LinkedIn شما آورده شده است. در آخر ، ما برای رونق توسعه تجارت در این شبکه اجتماعی ، به طور خلاصه بازاریابی LinkedIn را معرفی کردیم.

شبکه اجتماعی LinkedIn چیست؟

LinkedIn یک شبکه اجتماعی است که برای جوامع تجاری و ارتباطات تجاری استفاده می شود. هدف این شبکه اجتماعی ثبت و ایجاد پروفایل شخصی در این بستر اجتماعی است و کاربران با افرادی که در زمینه کاری مرتبط با تجارت یا زمینه های دیگر فعالیتشان هستند آشنا می شوند و می توانند اطلاعات حرفه ای مورد نیاز را با یکدیگر برقرار کنند. همچنین به شرکت ها و دارندگان مارک اجازه می دهد تا در صورت لزوم افراد را استخدام کنند. مانند سایر شبکه های اجتماعی ، استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است. در واقع ، LinkedIn یک شبکه اجتماعی متمرکز بر مشاغل مختلف است و کاربران آن می توانند با تولید و انتشار محتوای مرتبط با حرفه خود با سایر افراد صنعت ارتباط برقرار کنند. در نمایه خود ، می توانید اطلاعات مختلفی مانند مهارت ها و توانایی ها ، اطلاعات آموزشی و رزومه خود را وارد کنید. هنگامی که با LinkedIn با افراد ارتباط برقرار می کنید ، این برای شما یک اتصال است. می تواند براساس شخصی باشد یا رشته تحصیلی باید به همان صورت ایجاد شود. در همچنین می تواند حساب های شخصی و تجاری خود را در LinkedIn داشته باشد.

LinkedIn در سال ۲۰۰۳ توسط هافمن تاسیس شد ، كه اخیراً اعلام كرد ۵۰۰ میلیون عضو در سراسر جهان دارد. این شبکه اجتماعی اولین بار در سال ۲۰۰۳ معرفی شد و اکنون به یکی از مهمترین شبکه های معرفی مشاغل شخصی و شرکتی تبدیل شده است. علاوه بر این ، اگر می خواهید تجارت خود را برای دیگران تبلیغ کنید ، LinkedIn می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی تجارت شما باشد. سوال این است که آیا شما از تمام پتانسیل این شبکه قدرتمند استفاده می کنید؟

چطور در این کار موفق شویم؟

  1. لطفاً برای تکمیل نمایه LinkedIn خود وقت بگذارید.

    نمایه خود را تکمیل کنید تا اگر کسی به LinkedIn شما آمد ، از توانایی ها یا شغل شما مطلع شود. برای این کار ، لطفاً مشخصات خود را مطابق دستورالعمل های ارائه شده توسط خود LinkedIn تکمیل کنید. حتماً پیوندی به وبلاگ یا وب سایت و آدرس ایمیل خود را در نمایه خود قرار دهید.

    URL نمایه خود را سفارشی کنید.

    برای ایجاد یک URL خوب ، اشتراک گذاری را برای کاربران آسان تر کرده و اطلاعات شخصی خود را حرفه ای تر کنید. برای داشتن یک URL خوب ، باید کلمات معنی دار مانند نام خود را در انتها اضافه کنید ؛ در پایان کاراکترهای بی معنی زیادی وجود ندارد. بهتر است URL نمایه خود را به عنوان Linkedin.com/ نام خود انتخاب کنید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شخصی سازی URL نمایه در LinkedIn ، به بخش مرتب سازی URL در LinkedIn مراجعه کنید.

    یک تصویر پس زمینه و عکس چهره برای نمایه LinkedIn خود انتخاب کنید.

    در سال ۲۰۱۴ ، LinkedIn به کاربران خود اجازه انتخاب تصویر پس زمینه برای پروفایل خود را داد.

    انتخاب تصویر پس زمینه ، نمایه شما را حرفه ای تر نشان می دهد. برای انتخاب تصویر پس زمینه ، باید بدانید که LinkedIn یک شبکه اجتماعی حرفه ای است و باید یک تصویر پس زمینه پروفایل متناسب با فضای کسب و کار خود انتخاب کنید.

    در LinkedIn ، اندازه مناسب تصویر پس زمینه ۳۹۶ ۱۵ ۱۵۸۴ پیکسل است ، می تواند در قالب JPG ، PNG یا GIF باشد و اندازه آن کمتر از ۸ مگابایت است.

  2. لینکدین مارکتینگ

    علاوه بر این ، شما باید عکس رسمی متناسب با محیط کار خود را برای عکس پروفایل خود انتخاب کنید.

    عنوان مناسب صفحه LinkedIn خود را انتخاب کنید.

    عنوان صفحه LinkedIn نباید فقط عنوان شرکت یا شرکت شما باشد ، شما باید از این ویژگی برای بیان تخصص و توانایی های خود در چند جمله استفاده کنید. می توانید توانایی های خود را به روشی دیگر بیان کنید ؛ موفق شده اید.

    رزومه خوبی بنویسید.

    برای نوشتن خلاصه ای از زندگی نامه خود ، در نمایه LinkedIn خود فضایی را هدر ندهید. در این بخش ، شما باید تمام توانایی ها و فرصت های شغلی که تاکنون داشته اید را در بند ۳ تا ۵ شرح دهید.

    نشان ProFinder را به نمایه خود اضافه کنید.

    با افزودن نشان ProFinder به نمایه خود ، می توانید مهارت ها و توانایی های خود را به دیگران نشان دهید تا اگر کسی به مهارت شما احتیاج دارد ، به سراغ شما بیاید یا در نهایت شما را استخدام کند. این سرویس هنوز در ایران فعال نشده است.

  3. لینکدین
  4. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از نمایه LinkedIn شما.

    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فقط در مورد وبلاگ نویسی نیست. می توانید SEO را در نمایه LinkedIn خود انجام دهید تا پروفایل خود را در نتایج جستجو آسان تر کنید.

    برای انجام این کار ، شما باید از یک سری کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود استفاده کنید و امیدوار باشید که دیگران از طریق این کلمات شما را بشناسند. می توانید این کلمات کلیدی را به قسمت های مختلف نمایه مانند عنوان ، رزومه یا سابقه کار اضافه کنید.

    تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید.

    یکی از موثرترین راه ها برای افزایش پیروان LinkedIn همگام سازی نمایه LinkedIn با ایمیل شماست. این به LinkedIn امکان می دهد افرادی را که بیشتر به شما مرتبط هستند پیشنهاد کند تا بتوانید برای آنها درخواست پیوند را در LinkedIn ارسال کنید.

    جستجو را ذخیره کنید.

    LinkedIn به کاربران خود این امکان را می دهد تا ۱۰ جستجو برای مشاغل مختلف و ۳ جستجو برای یافتن افراد مختلف را ذخیره کنند تا در آینده به راحتی پیدا شوند.

  5. لینکدین
  6. از طریق LinkedIn کار پیدا کنید.

    اکنون که مشخصات خود را به خوبی تکمیل کرده اید ، می توانید از طریق LinkedIn شغل پیدا کنید.

    از طریق LinkedIn می توانید کلمات کلیدی ، عناوین شغلی ، صنایع ، مکان ها ، نام شرکت های خاص ، سطح تجربه و غیره را جستجو کنید.

    LinkedIn همچنین بر اساس سابقه جستجوی شما و اطلاعاتی که در نمایه خود ارائه می دهید ، فرصت های شغلی را فراهم می کند که به احتمال زیاد مورد توجه شما قرار می گیرند.

    لینکدین

  7. به گروه های سازگار با حرفه خود بپیوندید.

    با پیوستن به گروه های خاص صنعت خود ، می توانید افراد و رویدادهای اکوسیستم خود را بهتر بشناسید و علاوه بر این ، نمایه شما بسیار بیشتر نمایان می شود.

    به علاوه ، LinkedIn Groups منبع خوبی برای یافتن کار است و شما می توانید از طریق این گروه ها با کارفرمایانی که بدنبال کار هستند ارتباط برقرار کنید.

    در LinkedIn فعال باشید.

    به طور مرتب در LinkedIn خود ارسال کنید. پیام های شما باید متناسب با حرفه شما باشد. این پیام ها همچنین باید بصری داشته باشند و دیگران را ترغیب کنند تا محتوای شما را با عکس ، فیلم یا اسلاید آموزشی ببینند.

    همچنین می توانید پست های افراد دیگر مربوط به حرفه خود را در LinkedIn به اشتراک بگذارید ، لایک کنید و درباره آنها نظر دهید.

    مخاطبان خود را تشویق کنید تا درباره پست های شما نظر دهند.

    LinkedIn بستر مناسبی برای ارسال پست های طولانی است. برای این کار سعی کنید پیام های خود را به گونه ای ایجاد کنید که مکالمه را شروع کنید. با ارسال های خود می توانید مخاطبان خود را به چالش بکشید. به عنوان مثال ، از آنها س askال کنید یا به آنها رأی دهید تا آنها را تشویق کنید در مورد پستهای شما نظر دهند. با بیان گزینه های مختلف و درخواست از کاربران برای پاسخگویی به رأی شما ، می توانید به سادگی و با قرار دادن شماره در قسمت نظر ، تعامل کاربر را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

    در پست های خود از @ و # استفاده کنید.

    استفاده از @ به همراه نام شخص یا شرکت باعث می شود که آن شخص یا شرکت به پست شما مراجعه کند و به احتمال زیاد دوباره آن را پست کند.

    همچنین هشتگهای پرطرفدار مرتبط با صنعت خود را پیدا کنید و از آنها در پست های خود استفاده کنید. این احتمال مشاهده پیام های شما را افزایش می دهد.

    تأثیرگذاران صنعت خود را در LinkedIn دنبال کنید.

    با دنبال کردن اینفلوئنسرهای مرتبط در LinkedIn ، می توانید پست های جالب آنها را در صفحه خود به اشتراک بگذارید. به علاوه ، برای ایجاد محتوا ، می توانید از پست های آنها ایده بگیرید و پست های موثرتری ایجاد کنید.

    آمار LinkedIn خود را بررسی کنید.

    LinkedIn برای هر پستی که ارسال می کنید اطلاعات جالبی را ارائه می دهد. این اطلاعات هم شامل تعداد پسندیدن ها در هر پست و اطلاعاتی از قبیل میزان تعامل کاربر و هم چنین اطلاعات دموگرافیک در مورد افراد ، مشاغل آنها ، در چه شرکتی هستند و غیره.

    بازاریابی لینکدین چیست؟

    اگر می خواهید تجارت خود را در LinkedIn تبلیغ کنید ، باید یک صفحه شرکتی برای آن ایجاد کنید. فقط محصولات خود را در صفحه LinkedIn شرکت خود بفروشید ، بلکه اولویت شما باید رشد پیروان خود باشد و این تنها با ایجاد محتوای مفید و جذاب برای مخاطبان امکان پذیر است.

    همچنین می توانید از محتوای حمایت شده (محتوای حمایت شده) برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. تاکنون تبلیغات LinkedIn فقط پیامک بوده است. اما LinkedIn قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۱۸ تبلیغات ویدئویی را برای همه تبلیغ کنندگان راه اندازی کند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *