چند درصد افراد در بازاریابی شبکه ای به موفقیت می رسند؟

MLM-Success

ما روزانه آمار و ارقام بسیاری از لیدرها در جلسات هفتگی و پرزنت ها میشنویم.از موفقیت،از افراد موفق و ارائه یک مسیر مشخص برای پیشرفت،حال به راستی چند درصد افراد در بازاریابی شبکه ای موفق می شوند؟

دکتر جان تیلور در کتاب خود پس از بررسی 400 شرکت بازاریابی شبکه ای این پرسش را اینگونه پاسخ میدهد:

 

1) در سال نخست فعالیت حداقل 50% از نمایندگان فروش دچار ریزش می شوند.

2) پس از 5 سال حداقل 90% نمایندگان فروش کمپانی را رها میکنند.

3) پس از 10 سال فقط لگ ها باقی میمانند و برخی افراد نزدیک به آنها،با اطمینان قابل قبولی میتوان گفت حداقل 95% مجموعه ها دچار ریزش شده اند.

 

حال آیا شما به راستی از میان این همه شرکت جزیی از این 5 درصد افراد موفق هستید؟ قطعا میتوانید باشید ولی کار راحتی نخواهد بود،مواردی از این دست سبب میشود تا افراد موفقی نظیر ریچارد پو خاطر نشان کنند که شرط اول برای پیروزی در این تورنومنت نفس گیر همراه با شانس کم پیروزی در نظر گرفتن 4 فاکتور سابقه شرکت،رزومه مدیران،پلن و محصول است.

اگر در انتخاب تیم و شرکت درایت و تدبیر صورت نگیرد انتظار قرار گرفتن در این 5 درصد را نباید داشت.

منبع:About Money

ترجمه: یوسف مدیری

لینک مطلب: http://goo.gl/zpI4RM

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>