چالشی جدید به نام پایش

 

باز هم برنامه سازان رسانه ملی بدون هیچ اطلاعاتی در مورد موضوع برنامه چالش جدیدی را در جامعه برپا کردند.

برنامه پایش که ساعات پایانی یکشنبه ۱۵ آذر شروع شده و تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت چالش جدیدی را در کسب و کاری حلال و مطابق با قوانین دولت جمهوری اسلامی بوجود آورد.

پرنامه پایش را باید میدیدید؛ برنامه ای که سعی داشت فقط اندیشه تولید کننده و مجری خود را به بینندگان القا کند!

مجری اصرار داشت مردم به گزینه ۲ رای بدهند و دائم عنوان میکرد که گزینه دو در اول برنامه بیشتر بود و مردم، خبرنگاران، تولید کنندها، اساتید دانشگاه و …. این کار را کلاهبرداری میدانند.

در قسمتی از برنامه با فردی مصاحبه میشود که کمتر از یکسال در این صنعت فعال بوده و هیچ موفقیتی نداشته! ….

در کوئست پرزنت شده، در تکسو شروع بکار کرده چون کد کاربری ایشان با tak آغاز میشده و در انتها هم وب سایت بادران را نشان میدهند.

باید به اطلاع این مجری محترم برسونیم که سن سال این فوتبالیست جوان به کوئست نمیخوره و ثانیاً با ده ماه فعالیت در هیچ حرفه ای حتی معدن طلا هم نمیشود موفق بود.

سوتی باور نکردنی

در ابتدا برنامه و در طول برنامه فیلمی پخش میشود که مجری اصرار دارد این فیلم را ۵ روز پیش از یکی از جلسات شرکتهای دارای مجوز گرفته اند ! لیدری که با مشت به تخته ضربه میزند و ادعای دریافت ۴۶ میلیون تومان را دارد.

نکته اول: در هیچ یک از شرکتهای بازاریابی شبکه ای در اینچنین جلسات تخته وجود ندارد.

نکته دوم: این کلیپ که مجری بسیار تاکید داشت تازه فیلم برداری شده فیلمی است از مرحوم امین فومنی که سالها پیش در حادثه سقوط هواپیمای تهران به ایروان از دنیا رفتند.

نکته سوم: ملاک در بازارایابی شبکه ای قانونی و حلال ورودی گرفتن نیست بلکه فروش بیشتر محصولات است.

مانده ایم چرا همه قصد دارند ادای عادل فردوسی پور را در به چالش کشیدن مهمان های برنامه های سیما در بیاورند.

برادر عزیز عادل فردوسی پور یکی از با سواد ترین افراد در زمینه فوتبال در کشور ما هستند، اما شما حتی نمیدانید در این شرکتها جوراب بفروش میرسد.

خوب بود قبل از آغاز برنامه نگاهی به وب سایت این ۱۴ شرکت میکردید که لااقل بدانید چه محصولاتی در این شرکتها بفروش میرسد.

جا دارد از حجت الاسلام دکتر محمد حسین بحرینی نماینده و عضو کمیسیون اقتصادی خانه ملت و جناب آقای یدالله صادقی ریاست محترم مرکز اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکر کنیم که اینچنین با صبر و حوصله مجری محترم را که هیچ آگاهی در زمینه بحث امشب نداشت تحمل کرده و از به بیراهه رفتن برنامه جلوگیری کردند.

سایت اطلاع رسانی استارت ام ال ام وظیفه خود میداند تا با تماس با دفتر مراجع عالیقدر تقلید نظر این بزرگواران را در زمینه بازاریابی شبکه ای جویا شده و در اختیار خوانندگان خود قرار دهد.

نظر مراجع تقلید در مورد بازاریابی شبکه ای را در لینک زیر مشاهده بفرمایید:

 

شرعی بودن بازاریابی شبکه ای

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>