قوانین FTC در رابطه با بازاریابی شبکه ای

۱) سود شرکت باید از فروش محصولات و یا ارائه خدمات باشد نه از حق عضویتی که از افراد گرفته میشود .

۲) قیمت محصولات باید رقابتى باشد و گرانتر از بازار نباشد.

۳) سود و پاداش اعضا از فروش محصولات باشد.

۴) نیاز به سرمایه بالا براى بازاریابى نداشته باشد.

۵) خرید محصول اجباری نباشد.

۶) محصول باید بیرون از زنجیره شرکت هم خریدار داشته باشد.

۷) محصول فقط مخصوص توزیع کننده ها نباشد و بیرون از شرکت هم بشود آنرا تهیه کرد.

۸) پلان کارى و سود دهى شرکت باید شفاف و روشن باشد و براى همه قابل فهم باشد.

۹) اگر فردى نتوانست کسى را وارد مجموعه کند به هیچ عنوان ضرر نکند.

۱۰) درصد افرادى که وارد مى شوند و سود نمى کنند به کسانى که سود مى کنند اختلاف فاحش نداشته باشد.

۱۱) گاهى ورود افراد به طرح باعث ترک شغل قبلى مى شود ، بنابراین شرکت باید کار آفرینى کند و شغل جایگزین در شرکت بوجود آورد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>