راه اندازی سیستم تحویل حضوری

به اطلاع کلیه بازاریابان گرامی میرساند که سیستم تحویل حضوری از تاریخ 94/3/9 رسما آغاز به کار خواهد کرد روش اجرا به شرح زیر می باشد:

کالای سفارش داده شده ی بازاریابانی که تحویل حضوری در سایت را انتخاب نموده اند روزهای یکشنبه و چهارشنبه ی هر هفته از ساعت 12 الی 16 در دفتر شرکت واقع در تهران با ارائه ی کارت ملی شخص درج شده در سیستم به عنوان تحویل گیرنده آماده ی تحویل خواهد بود.

(بازاریابان گرامی توجه داشته باشند درهنگام ثبت سفارش تحویل حضوری در ثبت نام شخص تحویل گیرنده دقت لازم را به عمل آورند زیرا سفارش مذکور فقط به شخص درج شده در سیستم به عنوان تحویل گیرنده , تحویل داده می شود.)

لازم به ذکر است حداکثر سقف نگهداری کالای مورد نظر در دفتر یک هفته خواهد بود و چنانچه بیشتر از موعد مقرر زمان سپری گردد هزینه ی انبارداری به کالای مربوطه تعلق خواهد گرفت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>