بازاریابی هیپنوتیزمی چیست؟

hyp

 

هیپنوتیزم همواره کلمه ای محسور کننده بوده است و در طول تاریخ این علم با علوم غریبه و راز و رمزهای مخفی در هم آمیخته می شده است. اما هیپنوتیزم اکنون سالهاست به عنوان یک علم پذیرفته شده است.در واقع می توان هیپنوتیزم را ابزاری برای نفوذ در ذهن ناخودآگاه انسان تعریف کرد.بازاریابی هیپنوتیزم چیست؟ می توان گفت همانگونه که در هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی با تکنیک های آن روی ناخودآگاه بیمار تاثیر گذاشته و نسبت به درمان او اقدام می شود در بازاریابی هیپنوتیزمی نیز نیازها و خواسته های نهفته ی مشتری شناسایی شده و با تاثیر بر ناخودآگاه او محصول یا خدمات را به اومعرفی  و سفارش می نمایند.

تبلیغ یا وب سایتی که با استفاده از تکنیک های بازاریابی هیپنوتیزمی طراحی شده است آنچنان محسور کننده خواهد بود که شما برای مدت زمان بیشتری روی آن تبلیغ یا وب سایت یا محصول متمرکز نگاه می دارد تا زمانی که شما به محصول علاقمند شده و نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

تصور کنید با هیپنوتیزم بتوانید دیگر رسانه ها را وادارید تا کسب و کار شما را تبلیغ کرده و توسعه دهند وتوجه ها را به محصولات و کسب و کار شما جلب کنند.

بازاریابی هیپنوتیزمی چیست؟ شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توان در ذهن مشتری نفوذ کرد و چگونه می توان بازاریابی را با هیپنوتیزم تلفیق کرد و فروش را توسعه بخشید. پاسخ این سوال در یادگیری تکنیک هایی است که با الهام از آموزش های هیپنوتیزم می تواند در بازاریابی نیز به کار گرفته شود.

زمانی که وب سایت یا تبلیغ شما برپایه تکنیک های هیپنوتیزمی طراحی شده باشد مخاطب را وادار به توقف و تمرکز می کنید و این توجه را می توانید به گونه ای مدیریت کنید که به فروش منجر شود.

مهم نیست شما چه کسب و کاری دارید و به چه کاری مشغول هستید با یادگیری این اصول می توانید کسب و کارتان را متحول کنید.

بازاریابی هیپنوتیزمی چیست؟ در بازاریابی هیپنوتیزمی با استفاده از اصول روانشناسی و تکنیک های هیپنوتیزم سعی می شود از رفتار مشتری شناخت صحیحی حاصل شود و به تناسب آن شناخت پاسخی به وی داده شود و با تاثیر بر ذهن ناخودآگاه او محصول یا خدمات  مورد نظر را به وی معرفی و سفارش نمود.

همانگونه که در هیپنوتیزم هیچ شخصی را بر خلاف میل باطنی اش نمی توان هیپنوتیزم نمود در بازاریابی هیپنوتیزمی نیز نمی توان انتظار داشت محصولی را به شخصی که هیچگونه نیازی به آن ندارد فروخت بلکه بازاریابی هیپنوتیزمی راهی برای شناخت و درک صحیح نیاز و رفتار مشتری است.مثلا اغلب گفته می شود افراد معمولا چیزی را که بیان می کنند در عمل انجام نمی دهند و تحقیق معروفی در این زمینه وجود دارد که بیان می کند اکثر افرادی که اظهار می کنند قهوه تلخ دوست دارند هنگام نوشیدن قهوه درآن شکر می ریزند و آن را شیرین می کنند.

مثال دیگر در این زمینه مربوط به زمانی است که از افراد نظر سنجی می شود مثلا در مورد یک موضوع خاص افراد معمولا پاسخ هایی را انتخاب می کنند که تقریبا پاسخ اکثریت محسوب می شود و به دلایل مختلفی نظر و عقیده شخصی خود را مخفی می کنند و این مساله اعتبار بسیاری از تحقیقات بازاریابی را زیر سوال می برد.

بازاریابی هیپنوتیزمی چیست؟ بازاریابی هیپنوتیزمی راهکارهایی را ارایه می دهد تا بتوان درک درستی از نیاز مخاطب پیدا کرد و به عمق ذهن ناخودآگاه او دست یافت و با روش های بازاریابی هیپنوتیزمی بر ذهن او و تصمیم هایش تاثیر گذاشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>