بازاریابی شبکه ای و خبر ۲۰:۳۰ با عنوان تاجران پارک نشین

بازاریابی شبکه ای و شیطنت های برنامه خبری ۲۰:۳۰ در بزرگنمایی کردن نحوه کار بازاریان شبکه ای در پارک و برگزاری جلسات معرفی کار و پیگیری

در مورخه ۲۴ آبان ماه سال ۹۴ خبرنگار نا آگاه برنامه خبری ۲۰:۳۰ به مثال شیطنت های همرده سابق خود که در سال ۹۱ یه شیطنتی کرده بود و می خواست خودی نشان دهد و با گیر دادن به بیلبورد یکی از شرکت های فعال آن زمان اعلام کرده بود که شرکت های هرمی به صورت علنی دارند عضوگیری می کنند که کمتر از ۱۰ روز خبر تصحیح شد و متوجه شدن که فعالیت شبکه ای قانونی گردیده است .

این بار یکی دیگر از خبرنگاران آستین بالا زده و به خاطر گزارش هایی که از سوی مردم در خصوص تجمعات نتورکران یکی از شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای در پارک لاله تهران انجام داده اند گزارش سیاه مایه ای  تهیه کرد و در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲۴ ابان در برنامه خبری ۲۰:۳۰ پخش گردید که فایل تصویری زیر در خصوص بررسی و تحلیل این خبر می باشد .

بازاریابی شبکه ای فعالیتیست که به خاطر وجه تشابه بسیار نزدیکش با شرکت های هرمی همیشه مظلوم بوده و هر از گاهی دستگاه های مختلف با برداشت های منفی و دنبال مقصری بودن درصدد صدمه زدن به بازاریابی شبکه ای می باشند .

وقتی تاریخ رو مرور می کنیم متوجه می شویم این امر از بدو تاریخ شکل گیری بازاریابی شبکه ای در کشور آمریکا تا سال ۲۰۰۹ ادامه داشته است و تنها در صورتی این موانع در روند رشد بازاریابی شبکه ای در کشور آمریکا رفع شد که متوجه شدند بازاریابی شبکه ای تعداد بی شماری میلیونر نسبت به سایر مشاغل و تجارت ها به جامعه انسانی معرفی کرده است

این رسالت ما نتورکران است که بتوانیم با رعایت اصول استاندارد بازاریابی شبکه ای در راستای موازین قانونی و اسلامی بتوانیم نگاه جامعه و دولتمردان را به بازاریابی شبکه ای عوض کرده تا جایگاه مناسب و در خور شایسته ای به بازاریابی شبکه ای و بالاتر از مهندس و دکتر تعلق بگیرد

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>