اطلاعیه ۶۰

بازرایابی شبکه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد :

به اطلاع فعالان بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند :

مطابق با بند ط ماده ۹ آیین‌نامه اجرایی چگونگی صدور و تمدید پروانه کسب و نحوه نظارت بر افراد صنفی در فضای مجازی در صورت فسخ قرارداد بازاریاب بازپس گرفتن محصولات فروخته شده (حداکثر طی ۱۲ ماه منتهی به تاریخ فسخ قرارداد) که قابل فروش مجدد است و استرداد مبلغ دریافتی کالای مرجوعی منهای هزینه ارسال و بازپس فرستادن کالا و سود خرده‌فروشی تعلق گرفته شده به بازاریاب از قیمت برای مصرف‌کننده و مالیات غیرقابل استرداد توسط شرکت اعمال و به حساب بازاریاب عودت داده می‌شود.

تبصره: شرکت بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند کمیسیون پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی را از کمیسیون بعدی بازاریابان سطوح بالاتر کسر نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>