آمار بازاریابی شبکه ای در ایتالیا

دی ۲۸, ۱۳۹۴

آمار بازاریابی شبکه ای در ایتالیا

انجمن فروش مستقیم ایتالیا (AVEDISCO) اعلام کرده است شرکت های عضو آن بیشتر از ۴۱۸ میلیون یورو فروش در ۹ ماه اول سال ۲۰۱۵ داشته اند. این مبلغ رشد ۱۶٫۱۷ % از زمان مشابه در سال گذشته را نشان می دهد.

این انجمن اعتقاد دارد که اعضای آن کمک قابل توجهی به مبارزه با بحران اقتصادی کرده اند؛ این کمک از طریق ایجاد فرصت خود اشتغالی برای ۱۵۱۲۶۵ نفر بوده است که آن ها به عنوان نماینده فروش خدمات و محصولات مصرفی مشغول به فعالیت شده اند.

بخش البسه و منسوجات رشد قابل توجهی را در مقایسه با بخش های دیگر به ثبت رسانده است؛ با افزایش ۳۰%، به دنبال آن بخش مواد غذایی به فروش ۳۰۹ میلیون یورویی دست پیدا کرده که افزایش نزدیک به ۲۰ % نسبت به سال گذشته داشته است. خدمات و کالاهای بادوام و لوازم منزل به ترتیب رشد ۱۶% و ۱۱% داشته اند. این روند مثبت در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی با رشد بیشتر از ۱۰% ادامه داشته است.

در بیانیه این انجمن بیان شده است که موفقیت های چشمگیری در مبارزه با بیکاری به واسطه جذب ۱۱۵۱۰۰۰ بازاریابی در سراسر کشور به دست آورده اند که این رقم افزایش ۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۴ داشته است.

جان پائولین رییس این انجمن بیان کرده است: «شرکت های عضو انجمن به افراد عضو فرصت بزرگی برای کارآفرین شدن ارائه کرده اند. آن ها اهمیت کار حرفه ای که مسئولیت اساسی آنان در این حرفه است را درک کرده اند. هدف ما بهبود مداوم استانداردهای محصولات و خدمات مورد ارائه مان به صورت امن و از طریق روش های اخلاقی است.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>