مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM



کسب و کار ها از منابع مختلف، داده های بسیار زیادی ثبت می کنند

کسب و کار ها از منابع مختلف، داده های بسیار زیادی ثبت می کنند

   کسب و کار ها از منابع مختلف، داده های بسیار زیادی ثبت می کنند. داده های مشتریان مثل مشخصات فردی و آدرس هایشان هسته اصلی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM  رو تشکیل میدهند. پس کسب و کارها باید بیشتر تلاش کنند تا بتوانند داده های بیشتر و دقیق تری از مشتریان خود جمع آوری کنند.

عبارت مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM از اوایل دهه نود میلادی وارد حوزه مدیریت و بازاریابی شده است. بررسی ها نشان می دهد که این اصطلاح تقریبا از زمانی که توماس سیبل، مدیر و مالک Siebel Systems عنوان «مدیریت ارتباط با مشتری» را در مورد نرم افزار تولیدی خود به کار برد، به تدریج در ادبیات مدیریت و بازاریابی رایج گشت.

منبع  :   datafloq

انتشار مطالب رسانه هاي ديگر لزوما به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفا جهت اطلاع کاربران از رسانه هاي  ديگر باز نشر مي شود.

استارت ام ال ام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

IP Blocking Protection is enabled by IP Address Blocker from LionScripts.com.